*Chips (ben echt gék op chips)*Slapen(i like it )*Paarden(anders was ik hier niet)Nu denken jullie dat ik een of andere vette trol ben die de hele dag chips eet en ligt te slapen, maar ik hou mijn verslaving in de hand hoor!
Koffie! Ik heb echt een waanzinnige koffie-verslaving en drink zeker 9 koppen per dag Op dit moment staat er ook weer een flinke mok naast mijn laptop Daarnaast is chocola ook een grote verslaving...
haha mootjah ! denk ik niet hoor :p .. Ik hou men verslaving ook in de hand maar ik geef toe ! elke dag eet ik van die 2 wel ! (geen paarden hoor !! )
* Bokt* Mijn auto* Slapen (héérlijk)* Weekendjes naar ons vakantiehuis gaan* Ben & Jerry's* Spareribs* Mijn werk En mijn vriend natuurlijk
Koffie en muziek!! (en dan vooral de muziek van mafkeez.nl)Goed te combineren gelukkig, helemaal omdat ik ook vrijwilligerswerk doe bij de radio
Mijn grootste verslaving is de muziek van The Fray.Als ik thuis ben heb ik eigenlijk standaard die muziek aan.3fm is ook een verslaving, als ik onderweg ben moet 3fm gewoon aan.Verder vooral chips (Bugles!!).
BokkenChips!Films kijkenFriends kijkenLezenChocolaRoze koeken Boterham-met-kaas-in-de-magnetronEdit: Oja! Zon natuurlijk!
Milka chocolade met aardbeien vulling, alleen in Oostenrijk te vinden (zo'n hele grote reep!)Oftewel, inslaan met de wintersport!!!