Zo toch maar naar het station kijken voor een andere mogelijkheid, probeer m'n werk al te bellen maar zit al 20 minuten aan de telefoon en er zijn nog steeds 2 wachtende voor me...
Nog meer mensen die vandaag lekker laat op het werk komen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
! Had de trein van 07:07 in Woerden, maar was op tijd dus had de 06:54. Die reed gewoon normaal. Maar toen begon het feest. Ik moet naar Barneveld(Utrecht-Amersfoort-Barneveld), maar van en naar amersfoort rijdt niks. Dus geprobeerd via ede-wageningen te gaan maar ook de valleilijn tussen amersfoort en ede-wageningen rijdt niet. Dus hup rechtsomkeert naar huis. Dat ging ook nog met ruim een half uur vertraging, maar ik ben weer thuis
! quincy123 schreef:Nou net mijn werk gebeld, niet erg vriendelijk....
Jaaa je had allang onderweg kunnen zijn, tja sorry maar er reden helemaal geen treinen?
Als je later als half 11 hier bent heb je een probleem..
Fijn! Ik kan er weinig aan blikseminslag doen?
. bij oma zijn zelfs de ramen van het huis eruit getikt door die grote klonten, beetje sneudeflin schreef:hagel?? Nee dat hebben we hier gelukkig niet gehad.
Hoef gelukkig ook niet met de trein, maar heb mijn werk maar even gebeld dat ik tegen 13:00 uur er ben want heb een klein beetje lekkerij gehad ( hal, bijkeuken en kelder heerlijk laagje water) dus ben al vanaf 5 uur de boel aan het drogen.
?
Zag ineens de pont naar noord ipv de tram naar zuid