Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toch komt Silver nog op de wereld daar, die gaat afzien de eerste tijd met al die stijgingen en dalingen.
TiaraBungy schreef:Marleen schreef:Ikzelf ben (heel saai) nog maar 1 keer verhuisd. Dat was ook meteen op mezelf wonen. (15 minuten van papa en mama) Heb dus niet echt tips voor je..
Heel veel succes en het komt echt wel goed!!
Jeetje, kom ik met m'n 8 keer in mijn korte leven.. Als het niet meer is trouwens..
Dat is wel vaak ja!

Lara_Silver schreef:@Oslo_girl: Noorwegen is ook wel heel sjiek! Hoe doen jullie het met familie in Nederland, gaan jullie vaak terug op een jaar? En die international school is engels neem ik aan of gewoon Nederlands? Ik ga namelijk dierenarts studeren in Bern, dus in het duits..
Oslo_girl schreef:Lara_Silver schreef:@Oslo_girl: Noorwegen is ook wel heel sjiek! Hoe doen jullie het met familie in Nederland, gaan jullie vaak terug op een jaar? En die international school is engels neem ik aan of gewoon Nederlands? Ik ga namelijk dierenarts studeren in Bern, dus in het duits..
Ik ben in de 3 jaar nu 2 keer terug geweest naar Nederland en ik mis het helemaal niet. Ik houd absoluut niet van het kikkerland, dus ik ben daarin wel een uitzondering. Op de internationale school gaat alles in het Engels. Ik moest wel wennen aan de taal, want ik sprak geen woord engels toe we verhuizde. Spreek jij al wel Duits?
Oslo_girl schreef:Lara_Silver schreef:@Oslo_girl: Noorwegen is ook wel heel sjiek! Hoe doen jullie het met familie in Nederland, gaan jullie vaak terug op een jaar? En die international school is engels neem ik aan of gewoon Nederlands? Ik ga namelijk dierenarts studeren in Bern, dus in het duits..
Ik ben in de 3 jaar nu 2 keer terug geweest naar Nederland en ik mis het helemaal niet. Ik houd absoluut niet van het kikkerland, dus ik ben daarin wel een uitzondering. Op de internationale school gaat alles in het Engels. Ik moest wel wennen aan de taal, want ik sprak geen woord engels toe we verhuizde. Spreek jij al wel Duits?
En Grindelwald is natuurlijk erg mooi.