Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

(heb een eigen lappie trouwens)
ik heb er een externe HD aan hangen van 750 GB dus aan geheugen zeker geen gebrek, kan er alles op kwijt: films, foto's, projecten.. alles. Ik draai er ook zware programma's op van Adobe (Indesign, Illustrator, Dreamweaver, Photoshop, Flash.. het complete CS3 pakket) zonder problemen. Voor mij absoluut een laptop dus, kan m overal mee naartoe nemen als ik dat zou willen. Hij is nu al 2 jaar en ik heb er NOOIT problemen mee gehad. Het is ook net wat je eraan wil uitgeven, als je een notebook van 400€ koopt heb je idd kans dat ie niet aan je verwachtingen voldoet, omdat je mogelijk prestaties van een desktop verwacht.. in dat geval zul je meer moeten uitgeven maar dan heb je ook wat
ik heb 950€ betaald voor mijn Acer en ben er nog steeds gelukkig mee.
Lavien schreef:Doe mij maar een laptop ! Lekker in bed liggen of bij de tv. Ik heb er echt nooit problemen mee. Hij is nog steeds razendsnel en van wifi heb ik erg veel voordelen.
Ik heb een toshiba en dat is een beter kwaliteits merk onder de laptops. Met acer en asus en weet ik wat nog meer heb je veel eerder problemen.
Kan er niet meer zonder, gaat met me mee naar school, snachts ligt hij onder mijn nachtkastje 

(Want er zijn niet zoveel kleine bescheiden laptopjes te krijgen, wel klein, niet bescheiden.)