Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dan moet je wel wat!
.
M_aaike schreef:Haha, ik wilde net zo'n topic openen.
Ik heb inderdaad een lange afstands relatie. Mijn vriend woont in Tunesië en ikzelf hier in Nederland. Het is soms echt heel moeilijk, maar het heeft ook wel weer wat hoor.
Ik heb hem nou 2 weken geleden voor het laatst gezien, en over 6 weken zie ik hem weer. dan ben ik daar voor 4 weken.
Tsja, ik weet dat het iets is wat de meeste mensen niet zullen willen, ik wilde het eerst ook niet, maar a;s de gevoelens er eenmaal zijn, kun je ze niet meer onderdrukken..Dan moet je wel wat!
.
"The goodbyes are what make the hellos so wonderful."
vooral als je dan voor 4 weken kan. 't zal ook wel wat problemen met het werk opleveren denk ik zo omdat je dan uiteraard vaak en lang op 'vakantie' wilt LimaMambo schreef:als ik zulke programma's als grenzeloos verliefd kijk, heb ik altijd het idee dat die gozers in het buitenland het niet voor de meisjes uit nederlands doen.. maar heel ergens anders om..
femke27 schreef:LimaMambo schreef:als ik zulke programma's als grenzeloos verliefd kijk, heb ik altijd het idee dat die gozers in het buitenland het niet voor de meisjes uit nederlands doen.. maar heel ergens anders om..
En waarom dan? In ieder geval niet voor een verblijfsvergunning want de vrouwen vertrekken juist naar het land van de man. (en gelijk hebben ze!)
Persoonlijk weet ik niet of ik zo'n relatie aan zou kunnen. Ik heb nooit in die situatie gezeten, maar ik ben wel iemand die weinig obstakels ziet als ze ergens voor gaat. Het zou dus zo kunnen dat het voor mij geen probleem zou zijn. Maar nogmaals: dat kan ik niet weten.
M_aaike schreef:Haha, ik wilde net zo'n topic openen.
Ik heb inderdaad een lange afstands relatie. Mijn vriend woont in Tunesië en ikzelf hier in Nederland. Het is soms echt heel moeilijk, maar het heeft ook wel weer wat hoor.
Ik heb hem nou 2 weken geleden voor het laatst gezien, en over 6 weken zie ik hem weer. dan ben ik daar voor 4 weken.
Tsja, ik weet dat het iets is wat de meeste mensen niet zullen willen, ik wilde het eerst ook niet, maar a;s de gevoelens er eenmaal zijn, kun je ze niet meer onderdrukken..Dan moet je wel wat!
.
Wel een hele leuke ervaring hoor, maar emotioneel erg zwaar.
moonsparkle schreef:M_aaike schreef:Haha, ik wilde net zo'n topic openen.
.
Als er 8 weken zit tussen wanneer je elkaar weer ziet vind ik dat eigenlijk nog wel mee vallenvooral als je dan voor 4 weken kan. 't zal ook wel wat problemen met het werk opleveren denk ik zo omdat je dan uiteraard vaak en lang op 'vakantie' wilt
. 
maikeltje schreef:M_aaike schreef:Haha, ik wilde net zo'n topic openen.
.
Mijn vriendin heeft ook een relatie met iemand in Tunesie.
Is jouw vriend al eens hier in Nederland geweest en zo ja, hoe heb je dat geregeld dan?
Haaar vriend krijgt nl niet eens een voorlopig visum om hier een paar weekjes op vakantie te komen, laar staan dat ze 'm voorgoed naar Nederland krijgt![]()
Ze zijn afgelopen februari getrouwd maar hij woont daar en zij woont hier, heel triest....
LimaMambo schreef:als ik zulke programma's als grenzeloos verliefd kijk, heb ik altijd het idee dat die gozers in het buitenland het niet voor de meisjes uit nederlands doen.. maar heel ergens anders om..
BraveSpots schreef:LimaMambo schreef:als ik zulke programma's als grenzeloos verliefd kijk, heb ik altijd het idee dat die gozers in het buitenland het niet voor de meisjes uit nederlands doen.. maar heel ergens anders om..
Ik vraag me echt af of jij ooit wel eens iets goeds over mensen in het buitenland vind? Ik zie jouw in dit soort topics steeds maar met een negatieve mening komen. Tuurlijk zijn er die het doen voor het geld, maar er zijn er evenveel, of niet meer, die gewoon verliefd zijn. Net zoals jij ook verliefd bent op je partner. Die vlinders in de buik veranderen niet automatisch in euro's omdat iemand van een andere cultuur is hoor.
@TS: Alles kan in je leven als je het wilt, maar ik weet niet of ik persoonlijk zo'n situatie zou blijven trekken. Het lijkt me heel erg zwaar, en ik denk dat er toch op een eind gaat moeten gedacht worden aan verhuizen, dat je zoiets geen tien jaar blijft volhouden. Denk ik.