Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. En anders op zoek naar de volgende, je zelfvertrouwen zal wel terug groeien na een bepaalde tijd. Doe het op jouw tempo en push jezelf ook niet te veel (of beter: laat je niet pushen door een man). Je komt er wel
. Als iemand té dicht bij me komt dan neem ik de benen of dan negeer ik hem dood. Niet mooi, I know, maar weet niet hoe ik op zoiets moet reageren. Ik ben nu ongeveer 4 jaar alleen, altijd gekwetst geweest door mannen. En nu heb ik voor mezelf besloten om gewoon eens te genieten, zonder dat het "vaste" van een relatie. Ik denk als je momenteel niet weet wat je voor hem voelt en dat hét gevoel er niet is, dat je er nog niet 100% klaar voor bent of dat hij gewoon niet de man voor je is. Als het dat laatste is, dan zou ik het hem eerlijk zeggen dat het niets kan worden tussen jullie oid. En je komt zeker wel een man tegen bij wie je dé klik hebt, die je niet op stang jaagt en waarbij je je uiteindelijk veilig voelt. Geef het tijd, ookal is dat niet altijd gemakkelijk...
Maar als hij de ware is zal je dat wel direct aanvoelen denk ik, of is dat enkel in de sprookjes zo?
Tuurlijk voel ik me vaak alleen, maar dat probeer ik ofwel te verdringen ofwel ga ik iets leuks doen met vrienden. Vaak denk ik: "Stéphanie doe niet dom". Maar het lukt gewoon niet... Iets in mij doet me blokkeren en ik kan het niet verwoorden.
Wat ik vaak doe is lijstjes maken (pro's-contra's). Maar ik hou me meestal niet aan zo'n lijstje hoor, m'n gevoel wint meestal (erg erg erg). Als je hem op't werk ziet proberen zo normaal mogelijk te doen, uiteindelijk heb jij en hij niets verkeerd gedaan he
Mensen zitten nu eenmaal raar in elkaar...
Dan moet ik altijd zeggen dat hij niet meer is als een vriend, maar die ziet ons direct al in het huwelijksbootje stappen om het zo te zeggen. Misschien is dat ook wel wat ons wat afschrikt, de té overdreven (opdringerige op dat vlak?) mama's?
Inderdaad, dat is waar dat we te zelfstandig zijn geworden en dat een man ons niet meer moet komen redden, zoals een prins op het witte paard die ons komt redden van de boze draak. Ik zou de boze draak zelf wel een pak slaag geven
latnahc2 schreef:hahaha mjah over dat opdringerige gesproken als hij me 3 smsjes heeft gestuurd dan denk ik al pffff laat me ff met rust zeg:)
Normaal begint dan mijn negeer-fase
Maar als dé man op je weg komt, dan zal hij toch wel wat moeite doen, nee? Nu niet opdringerig, maar wel genoeg. Of leef ik weer in mijn fantasie?
Tegen mij zeggen ze altijd: Niet piekeren, gewoon leven. Nu ja, toepassen is niet altijd gemakkelijk he... latnahc2 schreef:het valt me wel op dat we nog de enige zijn die hier over praten.
zouden er niet meer piekeraars zijn op bokt
Nee, ik zou je gevoel volgen...