Ik zet dit er neer om het even van me af te schrijven
ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen..
eergistermiddag belde me schatje me op dat hij eindelijk was geslaagd voor zijn herexamen
ik super trots op hem en was eht super blij..Meneertje was zelf ook super blij en wou graag naar huis om het te vieren..
ik eergisteravond nog met aukje naar de paarden geweest om drifandi medicijnen te geven.. toen we naar bolsward reden was er al een auto tegen de vangrail aangereden gelukkig was dat siebren niet.. eenmaal bij de paarden en drifandi medicijnen gegeven stonden we nog even met piet te praten en toen zagen we 2 ambulance en 1 politie auto de kant naar workum op te rijden ik zei nog tegen aukje dat komt allemaal door het weer zullen wel veel ongelukken gebeuren vanavond..
Om 21:00 uur savonds nog niks van me schatje gehoord in tussen al paar keer gesmst en gebeld.. om 22:00 uur nog niks van hem gehoord.. Ik begon hem toen al te knijpen en was wat zenuwachtig.. waarop mams zei komt wel goed er is vast niks gebeurd met siebren..
Om 22:45 uur belde johan mij op en zodra ik zijn naam in het scherm zag dacht ik dit is niet goed en inderdaad johan vertelde dat siebren bij bolsward een ongeluk heeft gehad..heb de telefoon aan me moeder gegeven en ik heb het uitgeschreeuwd en gehuild.. Ik met pap en mams direct naar groningen gereden en eenmaal daar aangekomen waren ze hem aan het onderzoeken op inwendig letsel en dan duurt wachten echt zooooo lang... eindelijk na lang wachten kwam de uitslag van het onderzoek..hij heeft 1 grote bloeding in zijn hersens en een paar kleine daarnaast een breukje in zijn nek ( GEEN GEBROKEN NEK) en zijn linkerarm is gebroken..
hele nacht met zijn ouders broer en mijn ouders daar gebleven.. Hij word nu in diepe slaap gehouden en hij heeft zowiezo hersenletsel opgelopen maar wat voor dat weten we nog niet.. het is nu wachten of de druk in zijn hersens minder word en of hij ervoor gaat vechten.. En mijn schatje kennende gaat hij er heel hard voor vechten en wij met zijn allen ook.. tot nu toe hoe het nu gaat..
achteraf blijken die 2 ambulance en politie auto voor siebren zijn geweest..
Hij werd gevonden door een politie agent die net zijn dienst zou beginnen had hij hem niet gevonden had hij waarschijnlijk nog langer beneden tegen de boom gelegen
hoe hij daar beneden is gekomen en wat er allemaal is gebeurd weten we niet precies en zullen we denk ik ook nooit echt precies achterkomen...
ik wil nu maar 1 ding en dat is dat mijn schatje weer beter word..
Hou echt super veel van me popje
groetjess
Laatst bijgewerkt door lisantjuhh op 17-05-09 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt