Meer vrouwen last van de; "ik-mag-je-niet-blik"?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Meer vrouwen last van de; "ik-mag-je-niet-blik"?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-09 13:33

Wij vrouwen hebben een speciale blik die alleen andere vrouwen begrijpen, ook wel bekend als de "ik-mag-je-niet-blik".

Nu krijg ik datsoort blikken dagelijks toegeworpen, de ene blik nog smeriger dan de ander...
Maar waarom in godsnaam := ? Ik daag (meestal O:) ) niet uit, ik loop er niet mij als miss europa, eerder richting miss boerderij. :=

Dus mijn conclusie is dat het met iets anders te maken moet hebben, maar wat?

Mede gedupeerden melden graag

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:34

Die blik ken ik. Nou heb ik het niet dagelijks maar ik krijg ze wel van een bepaald persoon..en ach niet helemaal zonder reden :D Als blikken konden doden... :Y)

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:35

Haha!

Tja, mij worden ze ook vaak toegegooid, vooral door bepaalde mensen in mijn klas die mij ECHT niet mogen. Dan gooi ik ook gelijk zo'n blik naar hun hoofd.

Doe het niet snel naar onbekende, of ze moeten mij wel enorm arrogant aankijken.

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:35

Hoe gaat die blik dan? Ik ken em niet :D

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:36

Die blik ken ik ook, ik voer hem in de kroeg vaak uit naar meiden die zich echt als een slet kleden en zich dan ook nog eens zo gedragen, super dronken zijn en tegen iedereen opknallen :P
Dit geldt ook voor jongens die zo strond lazerus zijn dat ze niet meer op hun benen kunnen staan, onzin uitkramen en tegen me aan komen plakken.

Maar verder doe ik er niet aan! :)

Ik krijg ze ook wel eens, lekker laten gaan denk ik dan maar :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:37

Ik doe dat altijd onbewust! And I don't like it.

Vriendin van een vriendin van me (jaja) was laatst naar die vriendin van me toegekomen 'Mag Tessa mij niet ofzo? Ze kijkt me altijd zo arrogant/'ik-mag-je-niet' aan!'
Terwijl ik d'r gewoon een toffe meid vind.. :=

Anoniem

ik irijg die blik niet vaak toegeworrpen, alleen door sommige mensen, mar vaak is t jaloezie waarom zouden ze t anders doen?
Ik heb nogal een grote voorgevel en sommige kunnen dara niet tegen, kijken ze eerst daarna end an krijg ik die blik :D meestal loop ik dan lachend door :P

Janine1990

Ik krijg ze wel eens :Y)
En ik stuur ze ook wel eens.
Zo zijn vrouwen nu eenmaal... Concurrentie ;)
En is het geen concurrentie, dan is het de houding of het gedrag...

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:38

Die blik ken ik!Met name als mijn kids ga ophalen van school,pas niet in het geijkte plaatje, met mijn paars violette haar en mijn meestal zwarte alternatieve kleding

Starr_

Re: Meer vrouwen last van de; "ik-mag-je-niet-blik"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:39

Haha en dan ook nog zo naar je schoenen kijken zeker :P

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:40

Haha die blik ken ik maar al te goed, gebruik hem zelf ook wel :=

Ik denk dat bij jou misschien meer te maken heeft met een soort onbewuste jaloezie.. Omdat jij blijkbaar gewoon als echt jezelf over straat kunt lopen. Misschien zijn ze (onbewust!) wel een beetje jaloers, omdat ze zelf onzeker zijn..

Ik doe het eigenlijk alleen bij meiden die ik gewoon echt niet mag. Dit kunnen wel onbekenden zijn, maar die moeten dan wel echt iets doen wat zeer dicht bij mij ligt. Bijvoorbeeld aan mijn vrienden komen ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:42

Nueve schreef:

Vriendin van een vriendin van me (jaja) was laatst naar die vriendin van me toegekomen 'Mag Tessa mij niet ofzo? Ze kijkt me altijd zo arrogant/'ik-mag-je-niet' aan!'

Dat heb ik dus ook
Ik schijn een bepaalde blik te hebben waarmee ik iedereen wegjaag :+

Ik krijg altijd te horen : "jeej toen ik jou voor het eerst zag vond ik je een echte bitch maar nu ik je ken val je reuze mee"

En ik heb zelf echt niks in de gaten :')

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:42

Ik gebruik hem ook wel eens en ontvang hem ook wel. Meestal van meiden waarvan je denkt: Wie denk jij nou dat je bent? :')

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:44

Ik gebruik hem ook wel eens :D
vaak meiden die zich enorm lopen aan te stellen of veel te veel lawaai bij hebben .. die werp ik wel eens zo'n blik toe met daarbij een bijpassend woordje :=

achja en op fuiven krijg ik hem wel eens omdat ik nogal uitbundig dans achja := zolang ik me maar vermaak hé :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:44

Haha, die ken ik wel ja :D
Krijg hem regelmatig toegeworpen en ik werp hem net zo hard weer terug. Het lijkt idd echt iets van vrouwen, bij mannen heb ik iig niet vaak zoiets gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:45

ikdoemaarwat schreef:
Nueve schreef:

Dat heb ik dus ook

Ik krijg altijd te horen : "jeej toen ik jou voor het eerst zag vond ik je een echte bitch maar nu ik je ken val je reuze mee"

Haha ja zo herkenbaar! :+
En bij jongens is het hetzelfde liedje trouwens. Heel leuk. Not.

Anoniem

Re: Meer vrouwen last van de; "ik-mag-je-niet-blik"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:46

Ik doe hem altijd naar vrouwelijke klanten die ik niet mag die in de winkel komen en iets te dicht naar mijn collega toetrekken := heel onbewust, en zo stom, maar gewoon echt een vorm van jaloezie denk ik :=

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:47

Heel bekende blik ja! Er zijn een paar personen waar ik hem ook standaard van in ontvangst mag nemen :+ (al hebben sommige daar ook wel een beetje een reden voor := )
Geloof niet dat ik hem zelf heel bewust toe pas, maar onbewust zal dat vast wel het geval zijn :')

nowornever

Ik gebruik die blik heel vaak vaak bewust maar ook wel is onbewust.

Janine1990

ikdoemaarwat schreef:
Nueve schreef:

Dat heb ik dus ook

Hahaa, zo vindt werkelijk meer dan de helft van de mensen die mij alleen van gezicht kennen, mij een bitch. Ik ben arrogant, ik ben overenthousiast... :')
Ze vinden me raar... 8)7
Maar ik steek denkbeeldig m'n middelvinger naar ze op, draai me om en feest verder.
Later blijk ik best wel mee te vallen...
Ik denk dat het ook wel door mijn lengte komt, ik ben 1.85m, en veel vrouwen kijken omhoog naar mij. Meestal met dé blik. Achja, mannen houden nu eenmaal van lange benen... Jaloezie dan.. :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:51

Ik ken de blik maar werp hem enkel als ze mij zo aankijken :') Verder glimlach ik gewoon liefjes naar mensen die voorbij komen en me aankijken. Maar toch krijg ik regelmatig van mensen te horen dat ze "bang" waren voor me toen ze me pas ontmoette. Ik zeg niet zo heel veel en tja :') Ik heb kennelijk een enge uitstraling ofzo :')

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:52

Als ik dit allemaal zo lees, zijn wij ook best wel krengen :+ afgunst en jaloezie.. _O-

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:53

Ach, ik herken dit helemaal!

En dan loop je door de supermarkt en dan staan er weer van die meisjes die denken dat ze alles zijn. En dan kijken ze je aan van: 'Bitch, rotop' Terwijl je ze niet eens kent :P

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:53

eempiej schreef:
Die blik ken ik ook, ik voer hem in de kroeg vaak uit naar meiden die zich echt als een slet kleden en zich dan ook nog eens zo gedragen, super dronken zijn en tegen iedereen opknallen :P
Dit geldt ook voor jongens die zo strond lazerus zijn dat ze niet meer op hun benen kunnen staan, onzin uitkramen en tegen me aan komen plakken.

Maar verder doe ik er niet aan! :)

Ik krijg ze ook wel eens, lekker laten gaan denk ik dan maar :P

Haha je haalt me de woorden uit mijn mond :)

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:56

ach ja als blikken konden doden...was ik al super vaak dood geweest.. :')
ik kan me der wel eens aan ergeren maar ach niet iedereen kan je aardig vinden.
zolang je zelf maar tevreden bent :D