Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
De lakens kunnen er toch af
?
. Dan kan jij de dag erna ook gewoon schone lakens nemen.
.fjordnina schreef:Nou, ik zou er ook niet aan moeten denken. Je bed is van jou en daar hoef je geen wildvreemde in te laten liggen. Daarnaast komt er dus ook een vreemde in je slaapkamer. Iets wat ik ook niet prettig vind. Mijn kamer is van mij en die deel ik niet met onbekenden.
Bij een hotelbed vind ik dat trouwens weer anders aangezien dat bed niet direct van iemand persoonlijk is.
Ik neem aan dat je moeder er zelfs niet over gedacht heeft om haar bed aan die mevrouw aan te bieden?
Juul schreef:Ik denk dat je het minder erg had gevonden als je moeder het eerst aan je had gevraagt? Of niet? Ik vind 't ook een beetje raar dat je moeder er zomaar even vanuit gaat dat ze jou bed wel mag uitlenen. Bij mij thuis zou dat dan ook nooit zo gaan.. 't Is niet voor niks je eigen kamer + bed..
nairtje schreef:Volgens mij schreef ze dat haar moeder het wel eerst gevraagd heeft en dat ze er mee overvallen werd en daarom ja had gezegd.
Als je er dan mee zit dat het om je kamer gaat, dan zal er verder in het huis toch ook wel een plekje zijn voor een luchtbed ofzo.
Desnoods op de bank...
Marije112 schreef:Juul schreef:Ik denk dat je het minder erg had gevonden als je moeder het eerst aan je had gevraagt? Of niet? Ik vind 't ook een beetje raar dat je moeder er zomaar even vanuit gaat dat ze jou bed wel mag uitlenen. Bij mij thuis zou dat dan ook nooit zo gaan.. 't Is niet voor niks je eigen kamer + bed..nairtje schreef:Volgens mij schreef ze dat haar moeder het wel eerst gevraagd heeft en dat ze er mee overvallen werd en daarom ja had gezegd.
Als je er dan mee zit dat het om je kamer gaat, dan zal er verder in het huis toch ook wel een plekje zijn voor een luchtbed ofzo.
Desnoods op de bank...
M'n moeder vroeg het wel, maar ze ging er al vanuit dat het wel kon (ze had het de desbetreffende mevrouw ook al laten weten dat het kon).
gun je moeder dat
en ook vaak niet omdat het voor haar een feessie is, maar gewoon omdat ze dat voor je over heeft
....... nou is het effe jouw beurt joh!!KiWiKo schreef:Marije112 schreef:
M'n moeder vroeg het wel, maar ze ging er al vanuit dat het wel kon (ze had het de desbetreffende mevrouw ook al laten weten dat het kon).
Joh kom op zeg![]()
gun je moeder dat
![]()
beeeeeetje flexibiliteit mag best, je moeder doet ook genoeg voor jouen ook vaak niet omdat het voor haar een feessie is, maar gewoon omdat ze dat voor je over heeft
....... nou is het effe jouw beurt joh!!
Mooie ava heb je trouwens
!