Ik word al enige tijd sinds ik in de 1e zit, écht gepest
Zoals misschien in profiel te zien, lijk ik veel ouder. En dat maakt ook dat iedereen mij 12 jarige slet en prutsmuts noemt. Ik rook, dus dat word al helemaal genoemd. Ook word er met eten, drinken etc. etc. Bierdopjes, of peuken naar me gegooit, en het resultaat? Brandwonden. Rode vlekken, een rode kop. En een chaggerijnige dag.Dit is al vanaf het begin van de eerste schooldag aan de hand. Heb een vriendje gehad, uit de derde. En sinds het uit is, is het alleen maar erger geworden. Hij heeft dingen verteld tegen 4e klassers dat totaal niet klopt. ik schaam me te pletter voor die dingen, ook omdat het gewoon níét klopt!
Ik ben er altijd kapot van. Ookal hadden we vandaag LSD van de vierdejaars (LaatsteSchoolDag) Het blijft/bleef doorgaan. Ook wouden ze met waterbalonnen naar me hoofd gooien, en werd ik door een oude vriendin van mij ( uit de 2e ) Uitgescholden, en ze vroeg "heel schijnheilig"of ik me niet aangesproken voelde. Ik was zó boos! Met vriendinnen is ze echt een r*t wijf! Maar als ze alleen is, is ze oppeens "mijn beste vriendin"
Ik heb wel vrienden waar ik me aan vast kan houden, die mij beschermen wanneer het nodig is. Maar het word zo erg tegenwoordig, dat ik ook daar geen steun meer aan heb. Als mijn beste vriendin mij probeert te beschermen ( Lijkt veel op mij, en doet precies het zelfde, rookt ook en is ook best arrogant qua uiterlijk, Justalive@bokt ) Maar bijna nooit hebben vierde jaars wat verkeerds over haar gezecht, af en toe wat jennen. Maar ik was altijd de sigaar.
Ik ben zelf ook éecht wel bij het idee gekomen om naar mijn mentor te gaan. En heb het altijd al genegeerd. Heb nooit wat terug gedaan. Maar af en toe heb ik er gewoon geen kracht meer voor, en ben ik echt kapot en kan ik wel janken als ze weer beginnen.
Maar als ik naar mijn mentor ga. Alsjeblieft bokkers, sommige moeten het weten. Want geloof me. Ze wachten je op...
Bedankt dat ik mijn verhaal even kon doen. Het staat hier volgens mij niet goed, maar moet dan maar even verplaatst worden.
Houd de reactie's vriendelijk, heb het er niet makkelijk mee.. Groetjes Ellis