Jongens!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Escada

Jongens!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 14:57

MANNEN!

Ja, ik kan ze soms wel schieten :o
Het zit zo

Mijn vriend zijn werk doet altijd erg moeilijk met vrij vragen. Nu 2 maanden geleden heb ik aan me vriend gevraagd of hij vrij wilde vragen voor het weekend 16/17 mei. Hij had het beloofd. Ik vier dat weekend mijn verjaardag en had wat leuke verassingen voor hem( o.a Bbq enz.)

Nu hoor ik dus dat hij het vergeten is te vragen en dat hij nu gewoon moet werken. Kon hem wel schieten! Hij wist dat het best wel belangrijk voor me was als hij dat weekend bij me zou zijn. En nu vier ik me verjaardag dus in me eentje dit weekend :+ Ben behoorlijk pissig dat hij er niet is achteraan gegaan om vrij te krijgen }> Kunnen jullie je vriend ook wel eens afschieten :+ ?

zonnebloem18

Re: Jongens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:04

Komt me bekend voor mijn vriend vond vrij vragen altijd verschrikkelijk.
Ik vind dat niet zo'n punt zolang je het ruim van te voren doet en niet te vaak.
Inmiddels is mijn vriend het met me eens dat af en toe vrij vragen voor dingen toch wel handig is.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 15:05

Ja, maar op ze werk stikken ze van het personeel :+ Zelfs ziek melden doen ze moeilijk over :oo
Vorige week had hij keelontsteking en griep enhij moest gewoon komen werken :+

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:08

Als ik heel eerlijk moet zijn dan heb ik alleen maar vriendschappelijke relaties met jongens.. :Y)

Maar ook dan kan ik ze soms weleens schieten.
Vooral wat betreft het hoofdstuk planning (Dat schijnt nogal eens te ontbreken.. :Y) ) en het hoofdstuk emoties. ( *vriend kijkt boos* 'Ben je boos?!' 'Neeeeeeheeeee, ik ben niet boos, ik ben harstikke tevreden!' )

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:10

Mijn vriend is ook zo laks. Die vergeet alles en ik moet dingen dan ook wel 100x tegen hem zeggen :P
Hij wordt altijd een beetje chaga als ik hem ergens aan herinner, maarja als ik dat niet doe dan gebeurd er helemaal niets :P

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 15:11

Waar ik ook niet tegen kan, als ze zo gigantische kortaf doen op msn terwijl er niks aan de hand is. Vriendin in de stress of er misschien iets met hem is? Krijg je als antwoord: nee hoor, ben bezig met een spelletje :+

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:12

Negra_Lover schreef:
Waar ik ook niet tegen kan, als ze zo gigantische kortaf doen op msn terwijl er niks aan de hand is. Vriendin in de stress of er misschien iets met hem is? Krijg je als antwoord: nee hoor, ben bezig met een spelletje :+

_O-

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:13

_Chantal89 schreef:
Mijn vriend is ook zo laks. Die vergeet alles en ik moet dingen dan ook wel 100x tegen hem zeggen :P
Hij wordt altijd een beetje chaga als ik hem ergens aan herinner, maarja als ik dat niet doe dan gebeurd er helemaal niets :P

O ja dat ken ik ook wel dan belt hij nog even vanaf zijn werk en dan zeg je nog vergeet niet dan en dan vrij te vragen.
Dan zegt hij boos dat hij dat echt nog wel onthouden heeft en als je er vervolgens 2 dagen later naar vraagt is hij het alsnog vergeten.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 15:14

Had tegen me vriend gezegd: Vraag alvast of je vrij kan krijgen voor volgend jaar op 13 mei(mijn verjaardag)
Vond hij geen leuk grapje :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:16

upendo schreef:
Negra_Lover schreef:

_O-

Die is zooooo herkenbaar. :') :')

Poekiemansss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:18

Mijn vriendje kan ook zo dom doen :P
Maar laatst viel hij me echt mee!

We hadden in februari ergens een jaar,
en ik dacht; hij is het vergeten,
en toen stond hij 's ochtends om 7 uur met een heeeeeele grote bos rozen voor mijn deur :D

Hoe lief *D

Maar om nou weer iets laks te bedenken;
ik had hem gevraagd of hij in de zelfde tijd als mij vakantie wou nemen voor zijn werk.
Nou dat zou hij doen, hij moest het voor 8 april inleveren,
en meneer VERGEET zijn vakantieformulier in te leveren,
ergens rond de 20e van april zei ik; en, heb je vakantie gekregen op de dagen die je ingevuld hebt?
Hij; nee.. heb het nog niet ingeleverd..

Dus nu moeten we nog maar zien of we op de zelfde dagen vrij hebben...

(verhaal is een beetje langer geworden dan bedoeld was:P )

Poekiemansss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:20

Negra_Lover schreef:

Superherkenbaar inderdaad :D 'nee, ik ben aan het gamen.'

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:21

ik heb geen vriend... maar een gewone vriend kan ik op het moment wel schieten.. Hij doet het 1 en zegt het ander....

Ik ben hem dus heel leuk gaan vinden en op msn flirt hij heel erg met mij en zegt hij dingen die je niet zomaar zegt... Nu weet hij dus dat ik hem leuk vind en zegt hij dat hij alleen goede vrienden wil blijven... Waarom flirt hij dan gigantisch en zegt dat hij dat naast mij in bed lig liggen enz enz...

Ik kan hem nu nogsteeds schieten grrrr

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 16:04

En als hij s'nachts de hele nacht heeft zitten gamen en de volgende dag als een zombie naast je zit :+ erger ik me soms ook wel eens aan.

Weet je waar ik me ook aan irriteer. Me vriend moet altijd kluiven aan ze nagels, aan wondjes pulken ofzo :') En dan l*ul je een heel verhaal tegen hem en zegt ie ineens: he wat? zei je iets? :z

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 16:12

Oeh ik had het laatst ook met een vriend.. We hadden wat afgesproken. Ik extra vroeg opgestaan om mijn spullen in te pakken en mee te nemen naar mijn werk. Op mijn werk het vervoer terug naar huis afgezegd enz..Krijg ik aan het einde van de dag een smsje of we het konden uitstellen naar later in de avond zodat meneer voetbal kon kijken met vrienden :S ... Mijn antwoord Ja, si goed, maar laat dan maar zitten onze afspraak begreep hij niet. Pas toen ik een smsje stuurde met dat ik baalde begon zijn lampje te branden :)*

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 16:16

Vandaag kan ik mijn vriend ook wel schieten..
We hadden voor vanavond afgesproken, ik zou bij hem thuis komen.
Hartstikke leuk, want ik heb het druk ivm examens en kan hem dus niet zoveel zien.
Belt hij net met het nieuws dat het niet door kan gaan want zijn broertje heeft allemaal mensen uitgenodigd en dan is het niet leuk voor mij dus kan ik maar beter niet komen. Vervolgens zeg ik dat ik het geen probleem vind dat er allemaal mensen zijn en zegt hij dat ik toch maar beter niet kan komen want dat zou raar zijn? Ehh.. pardon? :(
Laatst bijgewerkt door Kimbers op 15-05-09 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 16:18

Ik herken hier ook zooooooveel in, oa het vrij vragen en het lakse gedoe. Ook het spelletjes probleem helaas :=

Janna_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 18:05

of een ex die je ineens weer gaat smsen .. ZUCHT!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 18:09

Mijn vriend is inderdaad even laks in het vrijvragen als die van jou. Zoooooooo irritant.

En hij laat zijn vieze werkkleren iedere keer beneden liggen. Die ik vervolgens weer naar boven moet brengen om uit te wassen. En iedere keer spreek ik met mezelf af dat ik het niet meer doe, en iedere keer trap ik er weer in. Zjucht..

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 18:13

Negra_Lover schreef:

Heel herkenbaar :j

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 18:17

Kortom : Wij vrouwen denken veel te veel,maken ons druk om helemaal niks..

Zucht.. kon ik maar af en toe ECHT als een vent denken,en doen! HEEEERLIJK!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 18:23

Als een vent denken is niet zo moeilijk hoor, althans ik heb er totaal geen problemen mee. :+

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 18:49

Maarja, dan zit je te kibbelen met je vriend, negeert hem, en dan na een uurtje weer zo'n lief smsje dat hij toch gaat proberen vrij te krijgen voor dit weekend en dat het hem zo spijt en blabla :+

* ZUCHT * :z

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 18:50

Hahaha, en dat is dus ook typisch 'mannen'. :))

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 18:53

Fiffill schreef:
Als een vent denken is niet zo moeilijk hoor, althans ik heb er totaal geen problemen mee. :+

Ik ook niet met bepaalde dingen,maar soms kan ik me helaas wel gedragen als een echt 'wijf' met bijbehorende klaagzangen die nergens over gaan..en die zou ik dan wel weer graag kwijt willen :Y)