maar goed nu kijk ik net op me rekening hebben ze geld eraf getrokken
dat is toch niet gratis?
hebben jullie ook betaald voor je nieuwe pas?
edit: t maakt me verder niet uit hoor maar onder gratis versta ik wat anders
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar goed nu kijk ik net op me rekening hebben ze geld eraf getrokken
dat is toch niet gratis?
Muisbal schreef:Ik wacht ook nog steeds op mijn pas met plaatje... En betalen? Dat ga ik ook niet accepteren, wij hebben namelijk niet om een nieuwe pas gevraagd
Liezel1 schreef:Overigens ben ik het wel met je eens dat de afbeeldingen goed beroerd zijn... Ik had een nieuwe afbeelding erop laten zetten, en die is zeker 2 a 3 slagen donkerder geworden dan de originele foto.
mn arme kat is een monster geworden.. 
djinnie schreef:Bij mij hebben ze geen geld afgehouden, is dus helemaal goed gegaan. Overigens wachten ze niet tot je een nieuwe pas nodig hebt, want ik was nog niet toe aan een nieuwe pas, maar kreeg nu toch al de ing pas. Mijn foto werd er trouwens niet mooier op, omdat de chipknip weer terug is geplaatst op de pas kwam die over een belangrijk stuk van de foto heen, dus heb ik een andere foto erop geplaatst. Ben er prima tevreden mee...
Zou het toch even laten weten van de mislukte foto...
dus had die van ing niet eens nodig.
*belt* 
Want dan had ik liever een gewone pas gehad, ik vind ze wel mooi

en ze had geen flauw idee hoe ze eraan kwamen, dus ze ging erachter aan
en binnen 2 weken krijg ik me centjes terug, sowieso mag er niets af getrokken worden omdat die passen vanuit hen komen en wij er dus niet voor kiezen. nou toen zei ze je hebt nog een betaalrekening en je bent student, dus ging ze hem voor mij even overzetten naar studentenrekening