Postbankpas > ing pas vraagje!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Postbankpas > ing pas vraagje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 08:06

ik heb een afbeelding op mn postbankpas en ik kreeg een mail dat ik gratis een nieuwe aan kon vragen en als ik dat niet deed zou er gratis een nieuwe gestuurd worden met de huidige afbeelding, mjah, nu kreeg ik gister dus me nieuwe pas binnen en ik zei nog tegen me moeder he bah wat lelijk, want mn kat is inplaats van wit groen geworden :+ maar goed nu kijk ik net op me rekening hebben ze geld eraf getrokken :') dat is toch niet gratis? :')

hebben jullie ook betaald voor je nieuwe pas?
edit: t maakt me verder niet uit hoor maar onder gratis versta ik wat anders _O-

Liezel1

Re: Postbankpas > ing pas vraagje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:07

Klopt, dat was bij mij ook. Ik heb toen gebeld en toen bleek het een fout te zijn, het was idd bij de mensen automatisch afgeschreven.
Ik heb inmiddels netjes het bedrag terug gestort gekregen met een begeleidende brief.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 08:08

ah bedankt! *pakt telefoon*
ik neem aan gewoon naar de klantenservice?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:10

Idd gewoon de ING info lijn.
Normaal gesproken betaal je wel voor een pas met afbeelding dus je hebt best kans dat er daarom een bedrag is afgetrokken. Zou wel even melden dat je kat nu groen is....

Muisbal

Ik wacht ook nog steeds op mijn pas met plaatje... En betalen? Dat ga ik ook niet accepteren, wij hebben namelijk niet om een nieuwe pas gevraagd :P

TurboTinker

Ik heb hem ook voor niets gehad :j

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:11

Ik heb ook mijn geld later terug gekregen :) Al had ik geen actie ondernomen.. Maar bel maar gewoon met de klantenservice hoor. Je wordt vanzelf doorverbonden :)

jokeomar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:11

Bij mij hadden ze het ook afgeschreven, maar uit zichzelf later weer terug gestort. Je hoeft dus eigenlijk niet eens te bellen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 08:12

nou t gaat erom dat ik er niet voor heb gekozen een ander pasje, dus ik verwacht dan ook dat het gratis is zoals in de mail stond :j

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:12

Hebben jullie hem al? :oo Ik loop nog steeds rond met een pasje van de postbank :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 08:12

jokeomar schreef:
Bij mij hadden ze het ook afgeschreven, maar uit zichzelf later weer terug gestort. Je hoeft dus eigenlijk niet eens te bellen.

weetje hoe lang dat duurde? me moeder zegt altijd beter te vroeg dan te laat :+

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:12

Muisbal schreef:
Ik wacht ook nog steeds op mijn pas met plaatje... En betalen? Dat ga ik ook niet accepteren, wij hebben namelijk niet om een nieuwe pas gevraagd :P

Volgens mij is het zo dat iedereen die een nieuwe pas nodig heeft een ING pas krijgt.
Ik heb nog geen mail of niks gehad dat ik een nieuwe pas nodig heb.

edit: lindatje, ik ook en mijn ouders ook..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:13

Ook ik heb het automatisch weer terug gekregen zonder er iets voor te doen dus ik neem aan dat ze het bij iedereen gewoon terug storten.
Duurde bij mij een week of 2.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:15

Overigens ben ik het wel met je eens dat de afbeeldingen goed beroerd zijn... Ik had een nieuwe afbeelding erop laten zetten, en die is zeker 2 a 3 slagen donkerder geworden dan de originele foto.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:15

Mijn vriend heeft al wel een tijdje een ING pas, maar bij hem staat er ook geen foto op. Opzich vind ik zo'n oranje pasje ook wel leuk :P

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 08:17

Liezel1 schreef:
Overigens ben ik het wel met je eens dat de afbeeldingen goed beroerd zijn... Ik had een nieuwe afbeelding erop laten zetten, en die is zeker 2 a 3 slagen donkerder geworden dan de originele foto.

mn postbank pas was erg mooi, maar toen ik gister die ing pas binnen kreeg :r mn arme kat is een monster geworden..

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:17

Bij mij hebben ze geen geld afgehouden, is dus helemaal goed gegaan. Overigens wachten ze niet tot je een nieuwe pas nodig hebt, want ik was nog niet toe aan een nieuwe pas, maar kreeg nu toch al de ing pas. Mijn foto werd er trouwens niet mooier op, omdat de chipknip weer terug is geplaatst op de pas kwam die over een belangrijk stuk van de foto heen, dus heb ik een andere foto erop geplaatst. Ben er prima tevreden mee... :D

Zou het toch even laten weten van de mislukte foto...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 08:19

djinnie schreef:
Bij mij hebben ze geen geld afgehouden, is dus helemaal goed gegaan. Overigens wachten ze niet tot je een nieuwe pas nodig hebt, want ik was nog niet toe aan een nieuwe pas, maar kreeg nu toch al de ing pas. Mijn foto werd er trouwens niet mooier op, omdat de chipknip weer terug is geplaatst op de pas kwam die over een belangrijk stuk van de foto heen, dus heb ik een andere foto erop geplaatst. Ben er prima tevreden mee... :D

Zou het toch even laten weten van de mislukte foto...

mn postbankpas is ook nog geen jaar oud :j dus had die van ing niet eens nodig.

tsss 10 cent per minuut }:0 *belt*

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:22

Ik heb niet eens de moeite gedaan om te kijken hoe het er uit komt te zien met de chipknip :=

De kwaliteit is dus slecht? :\ Want dan had ik liever een gewone pas gehad, ik vind ze wel mooi :)

Tallie1979

Ik kreeg zomaar een andere normale betaalpas, stom gedoe.. En ik had hem opzij gelegd, wil ik op ten duur pinnen, is mijn pas geblokkeerd, sta je dan met je karretje boodschappen en zonder nieuwe kaart :') Wist ik veel dat ze dat ding gingen blokkeren zo snel :')

Muisbal

@ Sodera
Ik heb al een brief thuis gekregen etc, tegelijk met mijn moeder. Mijn moeder heeft 'm wel al maar ik niet.. Wel heb ik dus een plaatje en zij niet. Maar mijn pas heeft vaak kuren dus een nieuwe kan ik op zich wel gebruiken :P

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:25

Hoe snel blokkeren ze hem? Want ik ga zondag op vakantie en neem dus mijn oude pas mee. Maar het zou erg *** zijn als ik opeens niet meer kan pinnen op vakantie omdat ik een nieuwe pas heb gekregen :+

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:26

Bij mij is wel geld afgeschreven, maar weet helemaal niks van een nieuwe pas. En ga dus binnenkort bellen. Want mijn pas is nog goed genoeg. En zomaar geld afschrijven vind ik een beetje teveel van het goede. Als ik wil doneren doe ik het wel bij Brooke...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 08:29

ahww ik had echt een super lief mens :+:
ze vond het een heel erg raar bedrag >;) en ze had geen flauw idee hoe ze eraan kwamen, dus ze ging erachter aan :j en binnen 2 weken krijg ik me centjes terug, sowieso mag er niets af getrokken worden omdat die passen vanuit hen komen en wij er dus niet voor kiezen. nou toen zei ze je hebt nog een betaalrekening en je bent student, dus ging ze hem voor mij even overzetten naar studentenrekening :D

opgelost *\o/*

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:34

Nou gelukkig maar :D