heftig op zoek naar vakantie werk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

willemlover

heftig op zoek naar vakantie werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 18:52

hallo bokkers :wave:
ik weet niet of het hier goed staat wil anders iemand het verplaatsen?

ik ben dus heftig opzoek naar vakantiewerk, in de omgeving van deventer. maar aangezien ik in juli 15 word is er nog niet zo heel veel te vinden op google. daarom vraag ik jullie hebben jullie suggesties wat ik zou kunnen gaan doen.

ik hoor het graag van jullie!
ohja, ik zie het neit echt zitten om in een kas ofzo te gaan werken aangezien dat echt niets voor mij is ( heb het vorig jaar 3 dagen gedaan ) maar kon het echt neit uitstaan.

:evaw:

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 18:53

Tsja dan blijft alleen de krantenwijk nog over. Of opppassen. En dan zodra het kan iets anders zoeken natuurlijk.

willemlover

Re: heftig op zoek naar vakantie werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 18:55

oppassen doe ik al maar aangezien dit niet echt regelmatig is heb ik nooit vaste inkomsten..
en een krantenwijk tja, wat dat betreft ben ik echt een huppeltutje en als t 1 keer geen goed weer is doe ik het niet, 't klinkt verwend maar ik weet van mezelf van te voren al dat dat niet gaat werken dus daarom begin ik dr ook maar neit aan :+

louiisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 18:56

je bent niet de einige die werk zoekt :o
hier ook een vakantiewerk zoekende :+

maar het is erg lastig werk zoeken ik zelf ben bijna 15 en had werk maa voor 1.69 netto in het uur
kom ik mijn bed toch echt niet meer voor uit ;(

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 18:57

Ja als je zo'n instelling hebt vind je niks. Je bent 14, dus ja veel anders dan oppasen,krantenwijk, hokken schoonmaken of in een kas werken zit er niet in. :o

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 18:58

ik heb het net gevonden!
maaruhh ik ben wel 18....

mijn tip: ga kijken op site's van bedrijfen die je in de buurt kent...(supers, "gewone" winkels, vakantiedingen...)
meestal staat er wel iets van vacature's bij.
en regelmatig ook wel voor iets jongere personen!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:00

M'n neefje (woont in twello) gaat in een kas werken komend zomer en die schijnt wel redelijk te betalen. Kan zo even niet op de naam komen maar t schijnt heel bekend te staan om vakantiewerk in die regio?

louiisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:00

jaah maar voor 1 69 in het uur ga ik niet om 6 uur! mijn bed uit en vervolgens is mijn hele zaterdag verpest...
ik werkte in een loods bij een kledingfabrikant de kleren verdelen over verschillende vilialen...
maargoed ik ga binnekort solisiteren bij de schoonmaak hier in de buurt (hoe je dat ook noemt)

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 19:00

haha dat klopt, stallen schoonmaken enzo vind ik geen probleem hoor. maar plantjes en krantjes intresseren mij gewoon niet zo haha.
@siske, bedankt voor de tip! heb al bij die van de supermarkten gekeken. maar niet echt iets wat hier in de buurt zit.

misschien schoneveld willemijn?

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:01

in de kas werken valt best mee. Ik heb vanaf mijn 12 bijbaantjes gehad. Heb tot mijn 16e altijd in kassen of op het land gewerkt. Natuurlijk is het niet echt leuk werk, maar het is wel een manier om geld te verdienen.

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:02

sorry maar je zal het toch echt tot je 17de moeten doen met 1 euro zoveel.. meer ga je echt niet verdien.. zelfs niet in bijv. een kledingwinkel..

en als je wat uurtje hebt, heb je zo 160 euro p. maand in het laatje hoor met die 1 euro zoveel!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:04

Ja denk dat t die was! T klinkt me in ieder geval vrij bekend in de oren, ze doen aan bestuiven e.d.
Is dat niet iets voor je? Betaald volgens mij vrij aardig :)

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 19:05

ja klopt het betaald heel goed zelfs 5 nog wat in t uur, maar het is vanaf 16 jaar.. dus dat gaat niet op..

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:06

willemlover schreef:
haha dat klopt, stallen schoonmaken enzo vind ik geen probleem hoor. maar plantjes en krantjes intresseren mij gewoon niet zo haha.
@siske, bedankt voor de tip! heb al bij die van de supermarkten gekeken. maar niet echt iets wat hier in de buurt zit.

misschien schoneveld willemijn?

Heel veel anders is er niet.
Wat wil je dan dat ze je laten doen? Je bent 14!
En veel meer verdienen als dat je nu verdient gaat ook niet lukken hoor.
Zo is het nou eenmaal in de maatschappij hoor, je begint nu eenmaal onder aan de ladder.

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:12

Misschien rondvragen bij restaurants in de buurt. Je mag nog niet in de bediening werken, maar misschien hebben ze nog een afwasser ofzo nodig.

Verder is deze site misschien handig. Hier staat precies wat je wel en niet mag doen.
http://www.jip.org/lan/docs/werken_omst ... tml#13of14

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:12

Maar toch niet voor 1 euro??? Ik begin soms te twijfelen als jullie geen ontwikkelingsland zijn ofzo :+ .

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 19:13

ja dat weet ik dus ook neit maar misschien zijn er bokkers met tips waarvan ik denk Ja!
en dat was mijn loon niet die hier werd genoemd maar die van een ander meisje :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:14

willemlover schreef:
ja dat weet ik dus ook neit maar misschien zijn er bokkers met tips waarvan ik denk Ja!
en dat was mijn loon niet die hier werd genoemd maar die van een ander meisje :)

Dan zou ik maar eens even ook de site bekijken die is gegeven. Het blijft heet moeilijk, maar meer dat wat daar staat is er (nog) niet voor je te vinden. ;)

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 19:15

ja heb net gekeken lonneke bedankt voor je tip! :)
ga binnenkort maar even langs een restaurant hier in de buurt :)

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:17

graag gedaan! :D ik hoop dat je snel wat vind..

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:24

Ik ben nu 16 en ben ook op zoek naar een vakantiebaantje, geen supermarkt omdat ze willen dat je na de vakans ook door werkt (en nee dat komt mij niet uit heb al 2 bijbaantjes en sport 4x in de week..) Dus als iemand nog tips heeft voor echte Vakantiebaantjes waarbij het niet erg is als je het alleen maar in de vakantie doet en niet erna??

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:26

me_myself_i schreef:
Ik ben nu 16 en ben ook op zoek naar een vakantiebaantje, geen supermarkt omdat ze willen dat je na de vakans ook door werkt (en nee dat komt mij niet uit heb al 2 bijbaantjes en sport 4x in de week..) Dus als iemand nog tips heeft voor echte Vakantiebaantjes waarbij het niet erg is als je het alleen maar in de vakantie doet en niet erna??

Je zegt dat je al 2 bijbaantjes hebt, kun je daar dan niet meer gaan werken in de vakantie ipv er nog een baantje bij te nemen?

knockout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:28

Weet niet hoe oud je er voor moet zijn, maar weet wel dat ze in de zomer vakantie periode hard op zoek zijn in de thuiszorg voor huishoudelijk werk.... Misschien is het wat...

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:29

voor huishoudelijk werk moet je minimaal 17/18 zijn, omdat je alleen bij mensen thuis bent, zonder dat er echt toezicht is..

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:33

knockout1: dat is meestal ook vanaf 16 jaar.

IK vind dat je niet echt mag klagen als 14-15jarige. Je moet blij zijn met wat er is, is dat een krantenwijk, moet je dat doen of niet zeuren. Want er is nou eenmaal niet veel werk op die leeftijd.. je mag nog maar weinig verantwoording dragen, google maar eens op werk jongeren, dan kom ej wel meer informatie tegen.. En ik vind het persoonlijk erg lui als je alleen maar "leuke" werkjes wilt doen, want voor niets gaat de zon op... Iedereen is ooit onderaan begonnen.

Maar als afwasser zou je het nog kunnen proberen, gewoon bij restaurants in de buurt. Vaak deel je dan ook nog mee in de fooienpot dus komt je uurloon weer wat hoger uit. Mijn broertje van 14 is net begonnen daar en verdient iets meer dan 2 euro per uur plus nog het fooiengeld.