Ouders zijn chagerijnig/moe/in de overgang.
Ik heb examenstress, paard doet onzettend moeilijk met rijden, mijn lijf doet overal pijn..
Vanaf 3uur vanmiddag heb ik geen woord gesproken, voel ik mezelf zielig en zit ik om het kwartier te janken.
En nu bedenk ik me, dat het over 3 weken helemaal voorbij zal zijn (iig mijn examenstress), dat maakt me weer wat opgeluchter. Kan weer iets vrijer ademen.
Maar man, wat kan een mens zich rot voelen terwijl ze niets mankeert..
Moest het even kwijt
ik zit ook in de examens en voel mezelf ook zo zielig

in mijn tijd hadden we dat niet gewoon blokken blokken en uren met je vriendinnen kletsen maar janken daar was geen tijd voor
).
), broer die irritant is (maar wel 6 dagen in de week werkt tot 5 uur
wij krijgen in onze tijd als advies hooguit 2-3 studeren en hadden 2 weken vooraf vrij soms ging ff naar school voor uitleg.
. Het is me allemaal wat teveel.. Normaal krijg ik mijn 'stress' wel van me af door heel veel te sporten, maar ik zit nu met last in mijn rug, en mag van de sportdokter voorlopig niets doen...
ik ben toch echt niet super slim hoor maar dit was zowel advies van het VWO als de HAVO, je hebt namelijk 4-5 jaar de tijd gehad om alles te leren en het laatste jaar is de bedoeling om de puntjes op de I te zetten.