[Relatie] Hoevaak zijn jullie samen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoevaak samen?

1-2 dagen per week
51 (18%)
3-4 dagen per week
77 (28%)
5-6 dagen per week
41 (15%)
elke dag
103 (37%)

Totaal aantal stemmen: 272

F_Orumster

[Relatie] Hoevaak zijn jullie samen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 16:31

Dat verschilt uiteraard of je samenwoont of niet.
En is het meer dat je elkaar in bed tegenkomt, of aan de etenstafel en daarna weer hobby/sport etc.

En besteden jullie het hele weekend samen? Of gaan jullie je eigen gang en doen jullie 's avonds wat leuks of 1 dag in het weekend?

Hier ben ik benieuwd naar.
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 11-05-09 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:32

wij wonen samen.. doen ook dingen samen maar gaan ook vooral ons eigen gang :D
en dat vind ik heel belangrijk.. dat je elkaar je eigen ding laat doen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:33

Ik ben nu 1,5 jaar samen met mijn vriend, we wonen beiden nog thuis (21 en 22).
Wij zien elkaar elk weekend (meestal zaterdag en zondag), en meestal door de week nog wel 1x.
in totaal zo'n 2 tot 3 keer in de week dus :j

YankeeBoy

Re: [Relatie] Hoevaak zijn jullie samen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:34

ik ben 9 maanden samen met mn vriend, wonen allebei thuis.
Hij in Rotterdam, ik bij Alkmaar. dik 100km uit elkaar dus
we zien elkaar van vrijdag tot zondag & en door de week nog een dag!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:35

We proberen toch aan 2/3 dagen te geraken in de week. Das helaas in ons geval niet zo simpel omdat ik op kamers zit in Brussel en hij onregelmatig werkt (dus ook veel weekends).
In het weekend proberen we alles zo te plannen dat we zoveel mogelijk samen zijn (schoolwerk probeer ik dan ook niet mee te nemen naar huis) en samen kunnen slapen. Als hij echt het hele weekend moet werken komt hij dan in zijn vrije dagen in de week daarop naar Brussel.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:36

Relatie van 7 maanden. Zit bij hem op bouwkunde maar hij zit een jaar hoger.

Best lasig soms. :)

Michje

Mijn vriend woont anderhalf uur hier vandaan. We wonen allebei gewoon thuis en gaan nog naar school, waardoor we door de week niet af kunnen spreken. In het weekend komt hij me altijd ophalen bij mijn werk, eind van de middag op zaterdag. Daarna eten we bij mij thuis en om de week blijven we bij mij of gaan we naar hem. Hij heeft weekend-OV en ik ben nog OV-loos, vandaar dat hij me ophaalt.
Zondag zijn we dan dus ook nog samen. Gewoon lekker thuis filmpje kijken, computeren en lekker knuffelen.

We zijn nu overigens 8,5 maand samen.

Anoniem

We zijn allebei 19, hebben nu 1,5 jaar wat en zien elkaar zo ong. om de dag wel. Soms wat vaker, soms wat minder. We wonen allebei nog thuis trouwens maar op 10 minuten fietsafstand.

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:37

meestal maar 2 of 3x in de week..
ik kan meestal als hij moet voetballen en hij kan als ik pardrijles heb :+ dus dat schiet altijd lekker op.. maja we proberen elkaar dan toch nog zo vaak mogelijk te zien :D

Yessy

Wij wonen samen (22 en 23, 3jr samen), en omdat we hier relatief weinig mensen kennen zien we elkaar als we thuis zijn dus erg veel. Prima voor een half jaar (meestal ;) ) maar het zal straks ook wel weer fijn zijn als we beide onze eigen dingen hebben (paard en andere hobbies).

tante_trien

Mijn vriend is van maandag tot vrijdag weg voor zijn werk, op zaterdag gaan we allebij met onze eigen vrienden stappen. Op vrijdagavond slapen we bij elkaar, en zaterdag middag gaat hij meestal met een vriend klimmen. Zondagavond komt hij deze kant op en slaapt hij weer bij mij, maandagmorgen om 6 uur vertrekt hij helaas weer.
Nu is hij op reis voor werk, vanmorgen weggegaan, over 19 dagen terug, dan is hij 3 dagen hier, en dan 32 dagen weg.

Zijn nu 2 maandjes samen.

_Evelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:38

Wij wonen een soort van samen (boven de boerderij van mijn ouders).
Ik zie m'n vriend 5-6 dagen in de week. Hij werkt 80 km verderop en zijn ouders wonen daar vlakbij, dus hij blijft daar soms slapen.
Door de week zien we elkaar alleen 's avonds. :) Onze paarden staan aan huis, dus als ik daarmee bezig ben dan doet hij z'n eigen ding. Op vrijdagavond gaat hij regelmatig met z'n vrienden stappen en op zondag voetbalt hij.
We zitten dus niet constant op elkaars lip, en doen dingen samen en alleen. Werkt goed zo! :j

We zijn vijf jaar samen. :+:

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:39

Wij wonen niet samen. Mijn vriend werkt elke dag tot 6 uur, maar kan uitlopen tot 9 uur of 10 uur soms. Zie hem meestal op dinsdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Dus 5 dagen in de week, en soms nog even tussendoor een knuffel. (want hij woont om de hoek)
Ik ben trouwens 17, hij 19. En we zijn nu 8 of 9 maanden samen. :)
Ook bij ons doen we ons eigen ding. Ik dans sowieso 2x per week 's avonds. Op vrijdagavond doe ik meest iets met vriendinnen en daarna ga ik nog met hem naar de kroeg. Verder als hij naar z'n vrienden/motor of extra werkje gaat doe ik ook gewoon m'n eigen ding. Allebei best druk leven. ;)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:40

Ik heb de poll niet ingevuld, want weet niet hoe ik dat even moet hebben. Mijn vriend is om de week doordeweeks weg voor zijn werk, dan is ie onderin Nederland en slaapt ie daar dus ook. Meestal komt ie vrijdagsavonds laat thuis, slaapt dan bij me en gaat zaterdagmiddag meestal z'n eigen gang gewoon weer. Zaterdagsavonds zijn we bij elkaar, zondags ook maar ondertussen gaat hij zondags nog karten en ik paardrijden dus iets meer als een halve dag zijn we dan bij elkaar.

De weken dat hij thuis is zijn we doordeweeks ong. 3 avonden bij elkaar en weekends hetzelfde als anders.

Op dit moment zijn we 2 jaar & 5 maand bij elkaar. :+:

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:41

Ben 1,5 jaar samen.
ik zie 'm iedere dag met school dus..
en in het weekend vrijdag avond en zaterdagmorgen :p

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:42

3/4 dagen per week gemiddeld.

Ik ben 20, hij wordt over 2 weken 20. Zijn al ruim 4,5 jaar samen.

Door de weeks zien we elkaar eigen nooit, maar van vrijdag t/m maandagochtend wel. :)

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:43

Wij wonen niet samen. Ik zie mijn vriendjes-figuur gemiddeld drie dagen per week; hij moet twee keer per week voetballen (trainen) ik moet soms s'avonds werken en wil ook wel eens wat leuks met vriendinnen doen. Vaak zie ik hem op maandag en woensdag en verder ligt het er een beetje aan wat we in het weekeind doen. We zijn (over 3 weken) een jaar samen :)

_Orlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:43

Wij zijn nu 2 jaar samen en wonen allebij nog thuis. Ik ben 19 en hij is 20.
In het weekend zijn we samen en slapen we ook samen en we
zien elkaar nog 1 x in de week :)

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:44

ik ben 29 mijn man is 35 en we zijn nu bija 8 jaar getrouwd.
we zien elkaar door de weeks, 's avonds eventjes en dan in bed. (hij komt pas na het eten thuis)
soms is m'n man wat eerder thuis en als ik dan vrij ben gaan we samen lekker uit eten of naar de bios.
in het weekend moet ik soms werken en soms mijn man ook en voor de rest van het weekend doen we wel veel samen.
ook hoort m'n paard er natuurlijk bij, nu is mijn huidige paardje nog jong en staat in de opfok maar anders word het gepland: zaterdag ochtend en zondagavond bijvoorbeeld.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:45

Wij wonen samen, 20 en 22 jaar en 3,5 jaar relatie en zien elkaar in principe dus elke dag. Hij werkt fulltime en k ga naar school. Ga regelmatig een weekend naar mn ouders in Rdam, avondje met vriendin mee naar de paarden, werken enz en hij af en toe op training voor zn werk. Dus we zitten elkaar niet constant op de lip :)

Maar voordat we samenwoonden hebben we eerst nog 250 km uit elkaar gewoond en zagen we elkaar miss 3 dagen in de 2/3 weken.
Daarna is hij dichterbij komen wonen en zagen we elkaar gemiddeld 6 dagen pw.

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:46

Wij zijn nu 22 maanden samen en wonen allebij nog thuis.
Ik ben 17 en hij 18.
We zien elkaar 5 dagen in de week ongeveer, hij woont 1 straat achter me.
Maar dat kan ook nog wel verschillen als we moe zijn, en hij traint zoiezo 2 dagen in de week.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:48

wij wonen samen, inmiddels 5 jaar.
hans werkt tot half 7, ik tot een uur of 5/half 6. dan eten we samen en gaan we 's avonds ons eigen gang. dit is de ene keer samen op de bank hangen en de andere keer allebei de hort op.
vrijdagavond is 'onze' avond. dan plannen we geen afspraken of sport.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:51

4 -5 dagen per week :) Sowieso elk weekend en doordeweeks woensdag en/of donderdag.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:52

Wij wonen ook samen en zijn vaak samen, omdat mn vriend vaak thuis werkt. Uiteraard doen we gewoon beide onze eigen dingen.

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:54

Wij zien elkaar alleen in het weekend. Ik studeer en zit 200km bij hem vandaan doordeweeks. Hij werkt fulltime, dus kan ook niet naar mij komen. Wij zien elkaar van vrijdagavond tot zondag, en soms als ik vrij ben doordeweeks 's avonds.
We wonen in het weekend bijna samen, of bij mijn ouders, of in zijn huisje. Maar zijn wel altijd het weekend bij elkaar. Afspreken met vrienden moet gewoon kunnen, dus doen ook veel ons eigen ding tussendoor.
Ook rij ik elke zondag paard, dus dan gaan we ook onze eigen weg.

edit: Wij zijn volgende maand anderhalf jaar samen.