omdat ze zelf te lelijk zijn). Nu heb ik een collega in een andere vestiging die een echte player is. Hij bedroog zijn vriending regelmatig. Nu heeft hij ze inmiddels gedumpt. Ik neem aan dat hij in de toekomst echt wel weer een vriendin zal hebben. Stel je voor dat je er achter komt dat je vriend niet altijd even netjes is geweest. En stel nou dat er vrouwen zijn die nog altijd antwoorden van hem willen hebben waarom hij bepaalde dingen gedaan heeft, hoe zou jij dan reageren?
Ik ken dus gewoon mensen die echt een bord voor hun kop hebben. Ze zeggen: Ja zijn verleden is zijn verleden.
Nou ik zou de mijne een schop onder zijn hol geven en op zijn minst zeggen dat hij zijn excuses moest aanbieden voor het leed wat hij veroorzaakt heeft. Je wilt toch geen vriend met een slechte naam en een aantal vrouwen die hem het liefst door zn kop willen schieten?
Er waren tenslotte mensen die helemaal weg van hem waren en misschien wel heel veel beslissingen in hun leven daar vanaf hebben laten hangen.
Nu zijn vrouwen echt heel jaloers of dom ingesteld. Je hebt ze ook die zeggen: Ah zo erg was het nou ook weer niet.
Hoe kan je dat nou weten als je niet in andermans schoenen hebt gestaan?
Of ze zijn heel jaloers en denken dat die vrouw nog altijd je vriend terug wil.
Ik vind dat dingen uitgepraat moeten worden, ongeacht wat er gebeurd is.
Ik heb zelf meegemaakt dat ik een vriend had die door mij inmiddels een strafblad heeft. Hij had nogal losse handjes. Zelfs hij heeft uiteindelijk (door te praten) het fatsoen gehad zijn excuus aan te bieden. Ik moet zeggen dat ik het daardoor verwerkt heb en nu erg blij voor hem ben een vrouw en een kind te hebben. Verder niks. Soms stuur ik hem eens een berichtje op Hyves. Ik weet niet of zij dat erg vind, maar er zit niks achter.
Ik vraag me altijd af waarom mensen zo vol haat zitten.........
Echt een vrijdagmiddag dingetje.........

Oh ja, die player ziet mij wel zitten
en dat terwijl ik getrouwd ben..........
ieksssss zulke mannen
). En misschien vragen waarom hij daarvoor nooit excuses heeft aangeboden. Maar ik ga daar echt niet achteraan blijven zitten, het is zijn verleden en niet mijn probleem
zo moet je met je verleden omgaan en dingen uitpraten.