Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ariana24 schreef:@anca wat houd isbn in ?
of ben ik nu zo
Aardappels die over zijn van de vorige dag, de volgende dag opbakken.
weet niet of je met meerdere personen woont/studentenhuis en vriezer tot je beschikking hebt, maar inderdaad vlees in de actie kopen, of grotere verpakkingen zodt je het kan invriezen, veel dingen van de euroshopper en van de aldi e.d. zijn vaak goed te eten!! ChantalSmook schreef:ik moet zeggen dat ik het wel grappig vind dat bij goedekope maaltijden verwezen wordt naar producten die kant en klaar zijnweet niet of je met meerdere personen woont/studentenhuis en vriezer tot je beschikking hebt, maar inderdaad vlees in de actie kopen, of grotere verpakkingen zodt je het kan invriezen, veel dingen van de euroshopper en van de aldi e.d. zijn vaak goed te eten!!
shan schreef:Ik heb net bouillon staan trekken voor de kippensoep met kippenpoten. (uit de reclame)
Ik had zat kip over en had nog een bakje selleriesalade ( is heel goedkoop) staan, de overgebleven kip heb ik door de selleriesalade gemengd en aangevuld met hamblokjes die ik nog in de koelkast had liggen..
Een deel van de sellerie/kipsalade wordt gebruikt als broodbeleg en het andere deel doe ik morgen door de overgebleven bloemkool die we vanavond eten.
Van afgekoelde bloemkool kun je nl een heerlijke maaltijdsalade maken, een stukje stokbrood erbij en smullen maar.
En natuurlijk gaat er een deel van de kippensoep in porties de vriezer in!
Oja en de katten heb ik verwend met de velletjes e.d van de kip.

En ik had zelfs nog over ook, dat ligt in de diepvries