over ieder klein geluidje ging hij meteen bellen naar de woningstichting,
als patrick(zoon) te hard lachte of huilde of iets op de grond liet vallen.
hij heeft zelfs tegen hun gezegd ik wil dat jullie haar eruit zetten
die man is echt niet goed wijs,hij zit hele dagen thuis dus zit op alles te letten
Citaat:nou al meerdere malen op gesprek geweest bij de woningbouw en ik mezelf iedere x verantwoorden...
toen kwamen ze met het voorstel om met hem en een buurtbemiddelingscommite om de tafel te gaan zitten en erover te praten en afspraken te maken,nou gedaan en het leek weer goed te zijn,hij zei ook weer gewoon gedag als ik hem tegenkwam in het trappenhuis tot een paar weken daarna dus![]()
dus dat vond ik al vreemd dat hij opeens niks meer zei
krijg ik dus vrijdag een brief in de bus van het AMK(Advies en Meldpunt Kindermishandeling)![]()
ik werd zo ontzettend boos,
ik verder lezen,er stonden bepaalde dingen in die hij gemeld had bij hun.
een maatschappelijk werkster van hun kwam toen op gesprek.
ik was best zenuwachtig was eigenlijk helemaal niet nodig want ik heb niks verkeerd gedaan![]()
hele aardige vrouw en hele verhaal aan haar uitgelegd en mn moeder was er ook bij,dat vond ik wel fijn,zij kon dan bijspringen als ik iets vergat.
nou ze heeft ook gezien hoe vrolijk en lief patrick is en er dus helemaal geen sprake is van lichamelijk danwel geestelijke mishandeling..
ze zei ook dat hij hele tyd contact met ons zocht en op schoot kwam zitten en hij duidelijk liet merken dat er niks aan de hand was want anders merk je dat zo aan het kind zei ze ook![]()
toen ging ze nog de creche,het consultatiebureau en de arts bellen om te informeren en als daar ook positieve dingen uitkomen word patricks dossier vernietigd...
ik vind dit wel zo laag van hem he,kon die vent wel schieten![]()
is t hem niet gelukt mij er hier uit te laten zetten probeert ie t via mn kind,nou dat is wel t laagste van t laagste
dit is inmiddels 2 jaar geleden gebeurd.
in de tussentijd heeft hij ook nog de dierenbescherming op me afgestuurd,want ik had 2 gevaarlijke pitbulls volgens hem
waren 2 staffords met papieren maar goed
die mensen hier ook nog gehad en hele verhaal uitgelegd en ze zagen ook dat we goed voor onze beesten zorgden...hij heeft ook gezegd dat hij handtekeningen ging verzamelen in de buurt om mij eruit te laten zetten,en allemaal van dat soort rare fratsen...
inmiddels zijn we 2 jaar verder dus en het gaat nog steeds door
ik moest laatst weer op gesprek komen bij de woningbouw en hun vertelden me dat hij met het hele verhaal naar de wethouder is gegaan en hij heeft een advocaat ingeschakeld om te procederen tegen de woningbouw omdat hij zijn zin niet heeft gekregen dat hun mij niet eruit hebben gezet
hij heeft ook al eens tegen de woningbouw gezegd dat hij niet voor zichzelf instaat
laatst was patrick hier met zijn bal aan t spelen,wordt er keihard gebonkt
patrick werd helemaal bang en wilde niet meer verder spelen,heeft hele tijd op de bank gezeten verder,kan me daar zo kwaad om maken,dat hij zelf mijn kind al bang zit te maken
en gisteravond om 10 uur was het weer raak,ik zit tv te kijken, zet hij echt weer keihard de muziek aan en zit met deuren te smijten,niet te zuinig
gelukkig werd patrick er niet wakker van,maar was wel alleen thuis(vriend was weg)...
word er gewoon zo schijtziek van
sorry voor het lange verhaal maar ik moet t even kwijt

arm jochie..