vervelende buurman,grr!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ellen__

vervelende buurman,grr!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 09:41

ik heb vanaf t begin dat ik hier kwam te wonen al gezeik gehad met de onderbuurman,
over ieder klein geluidje ging hij meteen bellen naar de woningstichting,
als patrick(zoon) te hard lachte of huilde of iets op de grond liet vallen.
hij heeft zelfs tegen hun gezegd ik wil dat jullie haar eruit zetten 8)7
die man is echt niet goed wijs,hij zit hele dagen thuis dus zit op alles te letten :wow:
Citaat:
nou al meerdere malen op gesprek geweest bij de woningbouw en ik mezelf iedere x verantwoorden...
toen kwamen ze met het voorstel om met hem en een buurtbemiddelingscommite om de tafel te gaan zitten en erover te praten en afspraken te maken,nou gedaan en het leek weer goed te zijn,hij zei ook weer gewoon gedag als ik hem tegenkwam in het trappenhuis tot een paar weken daarna dus :x
dus dat vond ik al vreemd dat hij opeens niks meer zei
krijg ik dus vrijdag een brief in de bus van het AMK(Advies en Meldpunt Kindermishandeling) :wow:
ik werd zo ontzettend boos,
ik verder lezen,er stonden bepaalde dingen in die hij gemeld had bij hun.
een maatschappelijk werkster van hun kwam toen op gesprek.
ik was best zenuwachtig was eigenlijk helemaal niet nodig want ik heb niks verkeerd gedaan ;)
hele aardige vrouw en hele verhaal aan haar uitgelegd en mn moeder was er ook bij,dat vond ik wel fijn,zij kon dan bijspringen als ik iets vergat.
nou ze heeft ook gezien hoe vrolijk en lief patrick is en er dus helemaal geen sprake is van lichamelijk danwel geestelijke mishandeling..:)
ze zei ook dat hij hele tyd contact met ons zocht en op schoot kwam zitten en hij duidelijk liet merken dat er niks aan de hand was want anders merk je dat zo aan het kind zei ze ook :=
toen ging ze nog de creche,het consultatiebureau en de arts bellen om te informeren en als daar ook positieve dingen uitkomen word patricks dossier vernietigd...
ik vind dit wel zo laag van hem he,kon die vent wel schieten :(
is t hem niet gelukt mij er hier uit te laten zetten probeert ie t via mn kind,nou dat is wel t laagste van t laagste _-:(

dit is inmiddels 2 jaar geleden gebeurd.
in de tussentijd heeft hij ook nog de dierenbescherming op me afgestuurd,want ik had 2 gevaarlijke pitbulls volgens hem :\ waren 2 staffords met papieren maar goed := die mensen hier ook nog gehad en hele verhaal uitgelegd en ze zagen ook dat we goed voor onze beesten zorgden...
hij heeft ook gezegd dat hij handtekeningen ging verzamelen in de buurt om mij eruit te laten zetten,en allemaal van dat soort rare fratsen...

inmiddels zijn we 2 jaar verder dus en het gaat nog steeds door :\
ik moest laatst weer op gesprek komen bij de woningbouw en hun vertelden me dat hij met het hele verhaal naar de wethouder is gegaan en hij heeft een advocaat ingeschakeld om te procederen tegen de woningbouw omdat hij zijn zin niet heeft gekregen dat hun mij niet eruit hebben gezet :?
hij heeft ook al eens tegen de woningbouw gezegd dat hij niet voor zichzelf instaat _-:(

laatst was patrick hier met zijn bal aan t spelen,wordt er keihard gebonkt |o
patrick werd helemaal bang en wilde niet meer verder spelen,heeft hele tijd op de bank gezeten verder,kan me daar zo kwaad om maken,dat hij zelf mijn kind al bang zit te maken :(

en gisteravond om 10 uur was het weer raak,ik zit tv te kijken, zet hij echt weer keihard de muziek aan en zit met deuren te smijten,niet te zuinig :\
gelukkig werd patrick er niet wakker van,maar was wel alleen thuis(vriend was weg)...

word er gewoon zo schijtziek van :(
sorry voor het lange verhaal maar ik moet t even kwijt ;(

Tallie1979

Re: vervelende buurman,grr!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:44

Kan jij niet eens een aanklacht bij de woningbouw neerleggen over hem? Hij klaagt over jou, jij klaagt over hem, is die vent nou helemaal gestoord??

Wat een achterlijkbatje joh!!

Laanbanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:46

Ik zou aangifte van laster doen bij de politie en voor jezelf de tijden en dingen opschrijven wanneer jij last van hem hebt. Misschien een idee om de politie te bellen op momenten dat hij de radio aan heeft (dan horen ze het geluid ook door de telefoon). Doet hij alleen zo als jij alleen thuis bent?
Sterkte ermee, wij hebben zo'n bovenbuurman...

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:47

wou ik net zeggen inderdaad!
Vraag eens rond bij andere buren over ZIJN gedrag!

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:48

Is dit geen laster?
Ik zou mooi proberen om aangifte tegen hem te doen vanwege laster.
Op zich zegt dit ook genoeg over de gehorigheid van je woning,ik zou er niet aan moeten denken.

Ook kwam in me op om hetzelfde terug te doen bij hem,maar dan is het einde zoek denk ik.
Wat een lastige situatie zeg.
Neem eens contact op met de politie hierover;)

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:51

En maak (voor jezelf) een dossier aan!

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 09:53

@tallie_ho: ja ga ik maar doen denk ik..ik ben niet zo'n beller :o

@laanbanaan: ja zat er al over te denken om naar de politie te gaan,vooral ook omdat hij heeft gezegd dat hij niet voor zichzelf instaat := hij doet het ook wel als mijn vriend er is,maar als hij hem tegenkomt doet hij altyd poeslief tegen m'n vriend...

@opisopshop: andere buren hebben ook al geklaagd dat ze er last van hebben,van de sfeer ook..

@danielle: het is hier ook heel gehorig,ze hebben in t begin ook gecontroleerd wat ik voor ondervloer had :=
ik heb inderdaad ook wel hetzelfde terug gedaan bij hem maar dan is t even over en gaat t daarna net zo hard weer door,dus dat heeft ook geen zin...

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 11:22

Jeetje Ellen!Fijne buurman dan.
Ik denk ik ook een klacht indienen over hem.

Ikzelf zou dan ook zo'n draak zijn om echt eens terug te klieren Een fijne klompendans ofzo }>

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 11:33

kan je met de woningbouw niks regelen dat je eventueel ergens anders een woning aangeboden krijgt dat heeft die man wel zn zin maar ziet er niet echt uit dat die er mee zou ophalen

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 11:52

jemig ellen...
ik zou maar eens met de woningbouw gaan praten.. dit lijkt me ook niet fijn voor patrick :(:) arm jochie..

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 12:07

Pff dat klinkt niet mis, maar ik vraag me af je zegt zelf: over ieder klein geluidje ging hij bellen. Dus hij kan veel van jullie geluiden horen blijkbaar. Als ik alles van mijn buren zou kunnen horen zou ik ook aardig gestoord worden denk ik zo. Kun je geen isolerende laag onder de vloer leggen ofzo? Het lijkt me toch niet dat de buurman zou zeuren als hij niets zou horen. Of zie ik het nu heel zwart/wit?

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 12:11

Kan je geen aanklacht tegen hem indienen. Heeft heeft jou onterecht beschuldigd voor kinder en dierenmishandeling! en krijg bijna het idee dat hij je stalkt! wat een vervelende vent zeg!

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 12:12

Caira schreef:
Pff dat klinkt niet mis, maar ik vraag me af je zegt zelf: over ieder klein geluidje ging hij bellen. Dus hij kan veel van jullie geluiden horen blijkbaar. Als ik alles van mijn buren zou kunnen horen zou ik ook aardig gestoord worden denk ik zo. Kun je geen isolerende laag onder de vloer leggen ofzo? Het lijkt me toch niet dat de buurman zou zeuren als hij niets zou horen. Of zie ik het nu heel zwart/wit?

ik snap je reactie wel maar hij zoekt dingen om te zeiken,mijn buurvrouw waar ik goed mee om ga heeft ook al jaren gezeik met hem en de mensen die voor mij hier woonden ook,zegt meer over hem dan over mij,komt nog bij dat ik sowieso overdag nooit thuis ben doordeweeks ;)

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 12:12

ow daar zal ik ook echt gestoord van raken, valt mee dat die die geluidjes niet op gaat nemen ofzo, hier ook wij hebben ook een boven woning en de buurvrouw gewoon naast ons gaat al lope zijke ( we hebben vloerbedekking) als ze de honden hoort rennen, en dat is miss wel 5 min op 1 dag en met het 12uur alarm 1x per maand slaan de honden even aan, njha daar zijn t honden voor

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 12:13

eempiej schreef:
Kan je geen aanklacht tegen hem indienen. Heeft heeft jou onterecht beschuldigd voor kinder en dierenmishandeling! en krijg bijna het idee dat hij je stalkt! wat een vervelende vent zeg!

ja hij houdt alles in de gaten,weet precies wie wanneer thuis komt,hij heeft mn buurvrouw ook wel s gestalkt,kwam ze thuis hing hij gewoon aan de intercom :wow:

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:01

Ik dacht dat het ging over een buurman als de mijne, die gewoon alles wat je doet, nadoet... Of die veel te vaak langs komt op minder leuke momenten (als je in je bh in de tuin ligt).

DIT IS GEEN VERVELENDE BUURMAN! DIT IS EEN ACHTERLIJKE BUURMAN!
Ik denk niet dat hij ver komt met zijn advocaat!
Wat een zak zeg!
Ik zou een klacht indienen tegen hem. Eventueel na zijn geweldige rechtzaak (waar waarschijnlijk niets uit komt). Is dit niet iets van laster? Ik heb m'n wetboek niet bij de hand hier, maar je kan hier prima iemand voor aanklagen :j
Dit is toch niet normaal?

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:12

Allemaal samen een aanklacht indienen en vlug... zowel bij de woningbouw als bij de politie. Dit kan niet!!

Tevens lijkt het hier op laster en valse aanklachten... ook even melden!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:26

Tallie_Ho schreef:
Kan jij niet eens een aanklacht bij de woningbouw neerleggen over hem? Hij klaagt over jou, jij klaagt over hem, is die vent nou helemaal gestoord??

Wat een achterlijkbatje joh!!

Dat vroeg ik me ook af ja!
Want dit slaat echt nergens op. Sommige mensen hebben echt niets beters te doen zeg ;(

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 16:59

Mag ik trouwens een vooroordeel uitspreken?

Hij heeft vast geen baan... :+

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 22:29

Is herkenbaar hoor, heb een jaar of 10 geleden een onderbuurvrouw gehad die werkelijk elk geluidje dat ik maakte (voetstappen, hoewel ik in huis op sokken liep, hoestbui, doortrekken toilet, tijdstip- en duur douchen en bedenk het allemaal maar) opschreef met tijdstip en tijdsduur erbij... Dat was een schrijfster die s'nachts leefde en overdag sliep, ik stond om 5 uur op om om 5.15 naar mijn werk te gaan en dan lag zij net in bed, dus hoorde elk miniscuul geluidje). Ik heb al die briefjes bewaard en als ik ze nu terug zie kan ik er hartelijk om lachen.

Bij ons is ze uiteindelijk zelf vertrokken omdat ze "er niet meer tegen kon". Heeft wel wat voeten in de aarde gehad, maar gewoon normaal doen, in het normale rekening houden met je buurman en andere buren, groeten en dat allemaal stug volhouden. Verder, elke klacht, briefje of wat dan ook dat je vind bewaren en direct een kopie doorsturen naar de huiseigenaar. Bewaar de originelen, kan je later zelfs nog lol om hebben hoewel je dat nu even niet zo ziet vermoedelijk.

En aangifte doen van laster lijkt me in jouw geval ook niet onterecht. De kinderbescherming, dierenbescherming en weet ik wat voor instanties inroepen voor niets is "harrassment". Daar kan je aangifte van doen.

In elk geval succes ermee!

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 09:39

ik heb waarschijnlijk goed nieuws :D
hij gaat volgens mij verhuizen *\o/* *\o/*
z´n gang is leeg en er staan in de kamer allemaal verhuisdozen :D +:)+

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 09:41

janine1990: hij is ook achterlijk := en idd je vooroordeel klopt :j
mick75 oh dat is ook vervelend ja!

de rest allemaal bedankt voor de berichtjes :D

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:49

Ik heb met verbazing je verhaal gelezen,allereest mijn complimenten dat je hem nog niks heb aangedaan. Ik had hem waarcshijnlijk aangevlogen nar het verhaal van de kinderbescherming.
Ik hoop voor je dat die L.. gaat verhuizen, en dat jullie weer lekker kunnen leven in je huisje!!. Dat is wel heel belangrijk voor je zoon, dat hij lekker los kan gaan. Sterkte voor als hij niet gaat, en de champagne los en vlag uit als hij vertrekt.

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 09:54

dankje :o ik heb vaak op t punt gestaan hoor ;) maar uiteindelijk trek ik aan het kortste eind :=
ik hoop het ook,want patrick kan zo ook niet zichzelf zijn door zo´n vervelende vent!
gaan we zeker doen als hij gaat *\o/*
m´n stiefvader zei al:
bel je even als hij aan het verhuizen is?kom ik een foto maken _O- :')

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:59

oef het zou wel fijn zijn als die kerel weg zou gaan. pffff wat een ellende.