Het is best leuk hoor en reuze handig op z'n tijd.
Maar ik betrap mezelf erop, dat ik dwangmatige 'stalk-rondjes' doe

( even bij die leuke mannen kijken, wat voor krabbels ze hebben, om vervolgens dingen te lezen die je niet aanstaan
)En ik weet het ik doe het zelf, maar het is zo lastig om het niet te doen

Ik heb nu weer zoiets van 'ik gooi het eraf ook, het is te kansloos'
Zo zat in de film 'He's just not that into you' nog een briljante opmerking... 'Als je tegenwoordig zijn aandacht wil, ga je niet meer naar de kapper...maar pimp je je profiel' En het is eigenlijk zó waar

Maar ja, aan de andere kant is Hyves toch ook wel weer lekker..
Even kijken of iemand Hyves heeft, wat meer info zoeken voordat je actie onderneemt etc.
Ik heb m'n vriendenlijst al wel drastisch opgeschoond en teruggebracht naar 50 mensen. En eigenlijk zijn het er nog te veel, want van die 50 spreek ik er hooguit 10 in real life. Dus waarom heb ik die anderen eigenlijk erbij staan?
Of iemand zegt 'ja ik zal je even toevoegen op Hyves' en dat gebeurd vervolgens ook en euh that's it. Ja euh, waarom voeg je elkaar dan toe?
Kortom, Hyves moe... Ik heb het geloof ik wel een beetje. Alleen vind ik m'n account deleten ook weer zo zonde
Maar het is ook wel weer erg handig, even zien waar iemand is, staat het niet bij zijn/haar WWW dan wel in de krabbels. Heb mijn lijst laatst ook opgeschoond, want sommige mensen hebben mij toegevoegd en als ik ze dan in real life zie zeggen ze niet eens wat