Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Karlijntjee schreef:Jaa ik heb erop gezeten. Ik ben daar naar toe gegaan omdat het heel slecht met mij ging, ik werd gepest noem maar op. Toen heeft een kinderpsychologe mij doorverwezen naar de vrije school.
Toen ben ik daar echt heel erg opgeknapt!
Ik moet zeggen dat ik geen last heb gehad van achterstand in onderwijs... ik ben er heel vrolijk van geworden, ik kon daar alles kwijt! Ik zou iedereen aanraden naar zoon school te gaan... maar goed dat is mijn mening, en ik weet ook dat er kinderen zijn die het daar veel minder kunnen vinden...
Roziee schreef:hahah ja ik snap je helemaal.
Ik heb dit jaar ook heel erg lopen twijfelen of ik het nog wel wilde. Ik doe nu Havo, maar bij ons moet iedereen VMBO examen doen. Ik doe dit jaar examen (VMBO) dus in principe zou ik volgend jaar ergens anders HAVO kunnen doen.
Maar ik zit al heel mijn leven op de vrije school en vind het dan toch wel weer zonde om het niet af te maken.
Maar als ik had geweten dat het allemaal zo slecht gegeregt was had ik er denk ik niet voor gekozen
en die gewoon prima Havo konden... Van de mensen uit mijn klas die VMBO hebben gedaan doet nu ongeveer 90 procent toch havo.