wat zou jij ervan vinden als..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

wat zou jij ervan vinden als..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 13:56

had van de week een gesprek met mijn vriend.. heel veel van zijn collega's gaan naar de prutsmutsen terwijl ze gewoon een vrouw/vriendin hebben..

ik vind het echt walgelijk.. kijk als je vrijgezel bent kan ik het nog ergens begrijpen en heb ook niks tegen prutsmutsen, iedereen moet doen waar hij of zij goed in is :P

maar als je getrouwd bent, stiekum een halve dag vrij nemen en dan naar de prutsmutsen gaan.. :n
ik kan er met mijn hoofd niet bij..
ze hebben zelfs al eens aan mijn vriend gevraagd of hij 'gezellig een keer mee ging'
antwoord van mijn vriend: ik heb mijn eigen prutsmuts al thuis :P

ik snap dat echt niet hoor..

zonnebloem18

Re: wat zou jij ervan vinden als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 13:58

Zou ik niet kunnen waarderen in elk geval.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 13:59

Ik ken ook mannen die dat doen/deden.
Tsja, liefde en seks is een apart iets. Mannen ook.
Ik weet niet veel erover te zeggen behalve dat ik het nooooit zou pikken van mijn man/vriend als ik erachter mag komen.

Ik vind vreemdgaan met een prutsmuts nog erger dan vreemdgaan met een random meisje. Gevoelsmatig dan hé.

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:00

Oh dat vind ik echt walgelijk. Vrienden van mijn vriend gaan ook naar de prutsmutsen, en ik vind dat ze het zelf moeten weten, ze hebben allemaal heel druk werk (vrachtwagen of weken weg etc.) en kunnen dan geen relatie onderhouden, dus dan snap ik het wel.

Maar als je getrouwd bent, wat onwijs walgelijk zeg. Ik vind vreemdgaan op welke manier dan ook een van de laagste dingen die je kan doen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:00

Ik zou dan toch liever een prutsmuts zien als meneer zo nodig moet vreemdgaan. Bij prutsmutsen is er geen gevoel, maar bij dat leuke lieve meisje uit de kroeg wellicht wel. En het is nog veel erger als hij ook nog eens emotioneel vreemd gaat.

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:01

Vrienden van mijn vriend doen het ook. Ik heb vriendlief gelijk duidelijk gemaakt dat als hij dát doet, hij gelijk kan vertrekken. Gelukkig vindt hij het ook 3x niks, maar ben ergens toch wel bang dat ze 'm proberen over te halen na een avondje stappen oid.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:01

nee dat wil ook echt niet in mijn koppie!!! Kan er zoiezo niet tegen als mensen vreemdgaan.
Lijkt me wel gezellig als er een personeelsfeest is en jij komt die vrouwen onder ogen terwijl je weet wat hun man/vriend allemaal uitvoert :? :n Ik zou dat dus ook echt niet voor me kunnen houden.

En dan ook nog vragen of jou vriend mee gaat bah :r :r :r waar halen ze het lef vandaan

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:02

femke27 schreef:
Ik zou dan toch liever een prutsmuts zien als meneer zo nodig moet vreemdgaan. Bij prutsmutsen is er geen gevoel, maar bij dat leuke lieve meisje uit de kroeg wellicht wel. En het is nog veel erger als hij ook nog eens emotioneel vreemd gaat.

Eens.
Ik vind dat er een verschil zit tussen emotioneel vreemdgaan zoals jij het zegt en plat neuken met dat lekkere wijf na 10 bier.

Maar als hij zou betalen om een ander te neuken terwijl ik thuis op hem wacht, zou het me 'meer' doen dan bovengenoemde.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 14:04

femke27 schreef:

dat vind ik dan ook wel ja..
liever dat dan iemand waar hij verliefd op is..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 14:09

heb ook gezegd dat ik hoop dat ze allemaal een geslachtsziekte kregen..
vond mijn vriend niet zo'n leuke opmerking geloof ik.. zijn reactie: waarom nou weer.. laat ze lekker genieten..

;(

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:10

Oeh bahh, nare opmerking.
"laat ze lekker genieten" Over de rug van de vriendinnen, ja.
Maargoed ik snap vreemdgaande mensen zowiezo niet.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:13

Vreselijk... Als mijn vriend dat zou doen, dan is daar het gat van de deur en tot nooit meer ziens :evaw: Vreemdgaan is vreemdgaan en ik weet niet wat ik erger zou vinden, dat ie iemand betaalt om vreemd te gaan (komt ie er iig niet mee weg dat het een ongelukje was :+ ) of dat ie een scharreltje uit de kroeg opduikelt...

Ik snap ook niet dat jouw vriend vindt dat zijn vrienden er lekker van moeten genieten, maar goed, dat is een andere discussie :=

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:16

Tsja veel mannen schijnen het leuk te vinden.
Een vriend van ons doet het ook regelmatig.. en hij is al 15 jr samen met z'n vriendin! %)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 14:16

Thirsa_ schreef:
Tsja veel mannen schijnen het leuk te vinden.
Een vriend van ons doet het ook regelmatig.. en hij is al 15 jr samen met z'n vriendin! %)

en zijn vriendin weet van niks?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:17

Ik denk dat dit echt een verschil tussen mannen en vrouwen is :D Ik heb soms het idee dat een groep vrienden dit gewoon ziet als 'een avondje uit'. Laat ze lekker...

Ik zou hier minder problemen mee hebben dan dat ie vreemdgaat met een random meisje. prutsmutsen zijn ervoor, en er komt geen gevoel bij.

Ik weet niet wat ik zou doen mocht mijn vriend naar de prutsmutsen gaan... :\ Ligt eraan hoe de relatie verder zit, kans is wel groot dat ik dat vergeef :)

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:20

@ Lima Mambo, nee die weet van niks.. :n ik begrijp het ook niet hoor... Ik denk nl dat hij wel écht van z'n vriendin houdt, hij is altijd vol lof over haar :?

Laten we het er op houden dat ik soms (of best vaak :+ ) helemaal niks van mannen begrijp :D

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 14:23

Thirsa_ schreef:
@ Lima Mambo, nee die weet van niks.. :n ik begrijp het ook niet hoor... Ik denk nl dat hij wel écht van z'n vriendin houdt, hij is altijd vol lof over haar :?

Laten we het er op houden dat ik soms (of best vaak :+ ) helemaal niks van mannen begrijp :D

en wat zegt die vriend erover dan?

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:33

Hij vind dat het gewoon moet kunnen, omdat het helemaal los staat van zijn gevoelens voor haar. ;)

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:36

Ik zou het vreselijk vinden, het is gewoon vreemdgaan.
Misschien is het wel een minder erg gevoel dan dat hij het deed met '' het leuke meisje uit de kroeg''. Maar het blijft verschrikkelijk!
Ik zou echt zo'n gevoel hebben dat hij beter wilt, en dat ik te min voor hem ben etc.

Nee, ik zou het niet pikken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:37

Op zich wel grappig: er hebben nu 9 vrouwen gereageerd in dit topic. Statistisch gezien gaan 3 daarvan zelf ook vreemd...
:D

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:40

Ik vind het meer iets voor mannen die geen vriendin hebben eigenlijk.
Het komt bij mij een beetje over als je naast je vriendin daarheen gaat dat je een tekort hebt ofzo..
Ik zou het ook echt niet leuk vinden als mijn vriend dat deed, vind het toch echt vreemdgaan. Ookal is het niet 'emotioneel', hij weet dondersgoed wat ie doet en ik vind lust wel een emotie.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:41

je moet elkaar wel loslaten in een relatie, maar dit gaat wel erg ver.

sterker nog, als mijn vriend dat zou doen, ben ik weg bij hem.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 14:42

het rare is dat er steeds meer collega's van hem gaan.. alsof ze het stoer vinden ofzo..

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:43

Sonja _O-

Ik denk idd ook dat mannen het stoer vinden ofzo.. of ze komen er misschien eerder voor uit als ze weten dat de anderen het ook doen.
Ik zou iig echt laaiend zijn en moordneigingen krijgen }>

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 14:45

ow ik ook hoor.. die komt er niet meer levens vanaf }>
vind dat wel zo respectloos.. vreemdgaan.. op welke manier dan ook