Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:hoe gaf de coke dan invloed op uw ex zijn gedrag?
Lynn_Nikita schreef:Duhelo schreef:hoe gaf de coke dan invloed op uw ex zijn gedrag?
heeeel veel liegen, ontzettend veel schulden, waar ik allemaal dus later pas achterkwam
als je uitrekend dat een grammetje 50- kost, en er ongeveer 2 gram op een dag doorheen gingen.......
Uieindelijk niks meer doen, niet meer werken, alleen thuis hangen, hele nachten wakker, mensen die ook gebruiken in huis hebben hangen, paranoia worden, agressief worden, totaal geen ritme meer hebben in dingen doen
Denk dat dit bij alle verslavingen hetzelfde is
Aantal jaar erna had ik een vriendje die incidenteel gebruikte, had ik geen problemen mee, op feestjes, als hij het maar eerlijk vertelde
maar mensen en drugs kunnen niet eerlijk zijn
en meneer gebruikte het dus wel, in mijn huis, snel steeds naar de wc en denken dat ik t niet in de gaten had
heb hem dezelfde avond eruit gezet

Shiloh schreef:Af en toe een jointje (niet meer dan 1 keer in de week) als hij savonds met een groep vrienden is of zo. (poker avondje, weet ik het) waar ik dus niet bij ben, zou ik mee kunnen leven.
Meer zou ik absoluut niet accepteren.
Vjestagirl schreef:vraagje aan iedereen die aangeeft niets te willen beginnen met iemand die drugs gebruikt: Zou je wel iets beginnen met iemand die af en toe een biertje drinkt (en dan dronken wordt)? Of iets beginnen met iemand die regelmatig een biertje drinkt (en dan dronken wordt)?
En zo ja: kan iemand mij dan het verschil uitleggen tussen de ene verdovende stof en de andere?
Vjestagirl schreef:vraagje aan iedereen die aangeeft niets te willen beginnen met iemand die drugs gebruikt: Zou je wel iets beginnen met iemand die af en toe een biertje drinkt (en dan dronken wordt)? Of iets beginnen met iemand die regelmatig een biertje drinkt (en dan dronken wordt)?
En zo ja: kan iemand mij dan het verschil uitleggen tussen de ene verdovende stof en de andere?