De seks word minder, maar dat schijnt normaal te zijn?
Het is een schat van een jongen, maar wel ècht een man!

Ik ben trouwens bij hem ingetrokken (in hun appartement waar hij met nog 1 vriend van hem woont. Over een paar maanden verhuisd die vriend.)
Positief was wel dat de badkamer + wc met mijn komst weer zijn schoongemaakt van bierdopjes, modder, pis en stront aan de muur! (voor het eerst in een half jaar en na diverse feestjes..)
Laat ik me even beeldend uitdrukken, dan mogen jullie oordelen of ik me aanstel of niet....
De kleine puntjes in de inrichting die mij nog doen irriteren in dit mannenhuishouden:
De muren:

De door mij meegenomen kastjes die voor andere doeleinden gebruikt worden:

Voor meneer een duur cadeau gekocht van 140 euro voor zn verjaardag 1 week geleden:
horloge van guess, word op de bank geslingerd.

En raad het plaatje; Is dit A: onze slaapkamer of B: de garage?

Het goede antwoord is A.
En altijd leuk;
je koopt een keer een pak drinken en wat lekkers (ik drink en eet amper fris/ chips) en na een dag wil je het aanbreken, blijkt vriendlief alles al op te hebben, zie de verpakkingen op de bank...
Elke week ruim je op, en de week erna is het weer een troep. Hele kamer vol auto onderdelen, venturi's, carborateurs en kabelbomen etc...
Ruim je een keer niet op komt meneer na 3 weken zeurend aan: Liefje, help je even mee opruimen???
Waarop je zegt NEEEHEEEJ, nu is het jou beurt!
Dat word je niet in dank afgenomen
En dan vraag ik me af;
Dames, is dit normaal?!?!
Trekt dit bij, ben ik te streng?Is hij te lui??
HELP!

vriendlief en ik zijn allebei ook rommelig maar zorgen wel dat het leefbaar blijft en houden mekaar aan afspraken (omstebeurt koken en afwassen en allebei de was doen enz ) maar zoals het daar uitziet zou ik ook niet tolereren