Wat voor werk heb je of wil je later doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Parttime of fulltime

Parttime!
38 (42%)
Fulltime
50 (55%)
Ik ga helemaal niet werken!
Geen stemmen
Ik wil wel werken maar ik kan niet:(
2 (2%)

Totaal aantal stemmen: 90

Lieszje

Wat voor werk heb je of wil je later doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 14:06

Hallo allemaal :D

Nu vroeg ik me dus af wat voor werk de andere bokkers doen.
En waarom heb je voor dat werk gekozen?

En als je geen werk hebt of je wilt ander werk wat wil je dan gaan doen?

Ik ben nu sinds oktober postberzorger.
Een leuke baan voor lekker weer het verdient alleen niet veel.
Binnenkort ga ik mijn nieuwe baan aan de slag in de beveiliging :o

Juangi

Re: Wat voor werk heb je of wil je later doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:08

Loop nu folders en wil later dierenarts worden voor wilde dieren (miss in Afrika of een ander ver land! )

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:12

Ik werk bij een zorgverzekeringsmaatschappij als klantadviseur. Bevalt heel goed, verdient leuk.
Max aantal uur in de week is 34. Dus lekker 1 middag in de week vrij.
Dit is niet mijn droombaan, maar voor voorlopig vind ik het best en de korting die ik krijg voor mijn zorgverzekering is ook zeer leuk en heb ook een reisvezekering via mijn werk gratis.

Ik moest iets anders gaan doen omdat ik bij mijn vorige werkgever het werk niet aan kon, ik had elke dag pijn in mijn rug van het sjouwen en tillen. En van 2 collega's die zeer rot over je spreken en tegen je doen, dat was ook een grote reden om daar weg te gaan.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 14:15

Korting is altijd leuk^^
Wat deed je ervoor?
werkte je in een magazijn?

Muluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:15

Ik heb een jaar terug de grafische sector achter me gelaten ben ben nu werkzaam in de jeughulpverlening als woon/activiteiten begeleidster. De grafische sector wilde ik eigenlijk al lange tijd uit, hoewel mijn baan in de krantenwereld helemaal mijn ding was. Financiel ging het toen slecht bij het bedrijf en heb ik de stap gemaakt (en belangrijker) kúnnen maken om de jeugdzorg in te gaan. Waar ik nu ook volledig op mijn plek ben. :)

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:24

Ik werk nu als zweminstructeur in een zwembad. Wat ik later precies ga doen weet ik nog niet, ben bezig met een buitensportopleiding. Misschien ga ik daar wel in verder.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:25

Ik werkte bij een automaterialen bedrijf en bracht alle bonodigde spullen rond bij de desbetreffende autobedrijven. Spullen zoals vaten met olie van 60 liter, accu's, banden, velgen, filters, remblokken, remschijven, uitlaten e.d.. Vrij zwaar en hectisch werk. Ook omdat ze je gewoon doodleuk midden in je propvolle route belde ja je moet nog even naar Nieuwegein spullen ophalen, en dan vrolijk een dik uur te laat komen en je volgende route te laat beginnen zodat de garagehouders "boos" zijn omdat ze op de spullen zitten te wachten. Geen pauze want eten doe je onderweg terwijl je aan het rijden bent en overwerk omdat je teveel adressen heb om op tijd binnen te zijn word niet uitbetaald.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:35

Ik ben werkzaam als accountmanager bij een credit management bureau. Ik ben verantwoordelijk voor het binnen halen van nieuwe opdrachtgevers op het gebied van incasso, outsourcing, detachering en eigen softwarepakket. Ik blij dit voorlopig doen. In de toekomst hoop ik te kunnen leven van mijn eigen entertainment bureau.

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:39

Ik ben Marketing Medewerker bij een klein internationaal bedrijf. Ik werk 40 uur en heb de volledige verantwoordelijkheid over de marketing activiteiten binnen ons bedrijf. Zo werk ik aan een nieuwe website, nieuw promotiemateriaal, nieuwsbrieven, partner evenementen, beurzen etc.

Het liefst wil ik werken binnen de FMCG branche. Heb mijn afstudeerstage gelopen bij Sara Lee en wil hier graag in verder. Om dit te bereiken wil ik in september starten met een 1 jarige fulltime master.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:43

Ik wil later eerst iets in de zorg doen, het liefst met baby's ( ga HBO-v doen zie wel wat er op mijn pad komt). Dan als ik alles goed voor elkaar heb, man enz.. Goed huisje.
Dan wil ik graag kinderen en stoppen met m'n baan, en fokken met Chihuahua's.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:43

Ik ben juf op een basisschool.
Als kind wilde ik het al en hoewel de leraren het destijds zonde vonden van mijn opleiding (ik heb VWO gedaan) heb ik het toch doorgezet.

Nooit spijt van gehad :D

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:48

Ik werk op dit moment in de horeca. Heb mijn diploma gehaald voor de sport (CIOS gedaan) en wil eigenlijk iets met jeugd/kinderen/verstandelijk beperkten/ouderen gaan doen. Echter is daar erg moeilijk werk in te vinden.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:51

Ik werk in de kinderopvang heel erg leuk wilde altijd politie worden en heb daar soms nog steeds wel ambities voor.
Heb de keuringen wel gedaan maar niet doorheen gekomen maar,voorlopig zit ik prima op mijn plekje met deze baan.
Heb een contract van 20-30 uur dus werk minimaal 20 maar wil graag nog wel meer werken liefst zo'n 25-30 uur.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 14:57

Ik wilde politie te paard worden maar de weg is heeeel lang daarvoor.
Dan zou ik pas rond mijn 30 klaar zijn...

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:58

Lieszje schreef:
Ik wilde politie te paard worden maar de weg is heeeel lang daarvoor.
Dan zou ik pas rond mijn 30 klaar zijn...

Ja je moet eerst een paar jaar ervaring opdoen als gewoon agent en dan gaan ze kijken of je evt geschikt bent voor politie te paard.

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:59

ik wil na mijn hbo waar ik komend schooljaar mee start graag recherche-kundige worden, ik wil graag iets nuttigs doen!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 15:11

LZP -> STW

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 15:13

Ik werk bij een inspectiebureau voor voedselveiligheid als ondersteunend sales- en planningsmedewerker! Bevalt me goed. Werk is leuk en afwisselend en ik kom veel tegen!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 16:12

Later wil ik iets in de rechten doen, doe nu opleiding MWD, maar ik ga niet mijn leven lang maatschappelijkw erk doen, weet ik nu al :) De opleiding is erg leuk en goed voor mij, maar ik wil graag rechten studeren (deeltijd) als ik klaar ben, want dit trekt mij toch ook wel.

Ik denk dat ik het allerliefst 32 uur zou gaan werken later, vind ik erg goed te doen qua uren. Als ik het financieel red dus liever parttime, wat heb je aan geld verdienen als je geen tijd hebt om het uit te geven en er van te genieten denk ik altijd maar :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 16:14

Ik heb een bijbaantje in de horeca. Verder studeer ik Logopedie (HBO) en wil ik hierna mijn master Speech & Language Pathology gaan doen, beter bekend als taalwetenschappen. Als ik met alles klaar ben en het gaat zoals gepland, ben ik op mijn 23e of net 24e afgestudeerd linguïst :D
Wil dan gaan werken in een revalidatiecentrum, met volwassenen.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 16:17

Ik ben nu CIOS opleiding aan het volgen.

Il graaag het management Sportieve Recreatie en Toerisme doen, in combinatie met duiken en zwembad gebeuren :)

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 16:18

ik studeer: Leerkracht secundair onderwijs PAV 2e en 3e graad!
Geweldig leuke richting, en na de stages iets waarvan ik zeker ben dat het mij ligt! Verder wil ik paardrijles blijven geven (in kleine mate) en af en toe misschien een paardje voor de handel ofzo (dat er dan uiteindelijk toch niet van komt wegens te weinig tijd :) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 16:28

Ik werk voor een detacheringsbureau in crisisinterventie. (simpel gezegd, wij worden ingezet als er crisis is op personeels- of cliëntniveau binnen de moeilijke doelgroepen )
En wordt gedetacheerd binnen zorg, welzijn, (jeugd)justitie en (forensische) psychiatrie. Mometenteel gedetacheerd in een tbs kliniek.
En heb ( vind ik zelf :D ) de beste baan ter wereld :+ :D Altijd leuk en super afwisselend en uitdagend en verdient ook nog eens ontzettend goed.

Popkjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 16:29

Ik ben dierenarts. Ik behandel voornamelijk honden en katten maar ook af en toe konijnen, fretten, cavia's, vogels, ... Sinds vorig jaar heb ik mijn eigen praktijk.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 17:48

Leuk!