Kan jullie vriend ook zo chagerijnig worden door......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Kan jullie vriend ook zo chagerijnig worden door......

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 13:47

... die achterlijke auto van hem?? :+

Menn, kom ik gisteravond bij hem, meteen een hele tirade over zijn auto omdat ie niet goed liep en steeds afsloeg en weet ik het wat (heb het niet echt gevolgd.. :+ ) En dan niet even mopperen en klaar, neee een half uur later gewoon nog steeds strontchagerijnig :n

En dan zeggen ze dat vrouwen chagerijnig kunnen zijn :+

Dus kom maar op, hebben die kerels van jullie hier ook last van? :P

SRG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 13:51

Haha ja die van mij doet dat ook wel vaak ja! Maar hij loopt nog meer te mopperen over MIJN auto... dat ik hem moet wassen en opruimen enzo (hallo? waar bemoeit ie zich mee... :o )

Anoniem

Re: Kan jullie vriend ook zo chagerijnig worden door......

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:01

nope. wel door de computer....
maand geleden kwam ik thuis na dansen, vond ik een toetsenbord zo op de bank: V
totaal aan gruzelementen.
ding luisterde niet naar 'm :')
als ie in zo'n bui is ben ik echt weg :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:02

Haha o ja, computer is idd ook zo'n ding waar die chagerijnig van kan worden :+

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:05

Ojaaa, eerdergister is de turbo van zijn auto heeelemaal kapot gegaan. Kan nou nog steeds niet fatsoenlijk met hem praten.. kostenplaatje is dan ook rond de 1000,00
En ik wist dat de turbo niet goed was, want die maakte een raar geluid en ik maar zeggen breng nou weg, straks ben je veel verder van huis. maar meneer lief wil niet luisteren, dus nou mag ie t voelen..

Chagerijnige mannen zijn echt irritant, die kunnen zo lang doorzeuren over iets :roll:

Ayasha
Blogger

nee want als die zo doet pak ik mijn hond, mijn kussen steek ik mijn beer in mijn tas en benk te voet naar huis :')

Anoniem

zeuren?
bij ons is het vooral veel gevloek.. *stilte*
nog meer gevloek.. en dan vliegen er altijd wel wat dingen door de lucht _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:06

pharagirlke schreef:
nee want als die zo doet pak ik mijn hond, mijn kussen steek ik mijn beer in mijn tas en benk te voet naar huis :')

_O-

lekker puh :P :D haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:12

pharagirlke schreef:

En dan wordt ie daar nog chagrijniger door :P

:D

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:12

Soms kun je mannen best goed vergelijken met kinderen, als dingen niet lukken gaan ze er mee gooien of slaan... (niet op mij gelukkig haha) en indd zeggen hij luisterd niet of hij doet t niet,, het leukste vind ik dan nog als gewoon de stekker er niet in zit, terwijl hij overtuigd is dat het wel zo is ;)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:14

Niet door zijn auto eigenlijk, hij heeft er al aardig wat paaltjes mee gebotst :+ , maar kan hem niet veel schelen eigenlijk. Wel door zijn werk of slecht slapen. Ik heb altijd geleerd dat als een man chagrijnig is, je niks moet zeggen of doen, want dat word ruzie. Mijn vriend kan het wel hebben, hij kijkt alleen ff een uurtje chagrijnig, en bied daarna zijn excuses aan. :j Ik ben een bofkont. :)
Schreeuwen, gooien, smijten, slaan, doet hij niet, ook niet op spullen. :) Schelden doet hij dan weer wel.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:16

Mijn ex vriend kon ook altijd zo schelden als er weer iets was met "zijn" auto.... En maar mopperen en tieren en als ik dan begon te lachen en zei... Joh tis maar een auto, dan moest ik het ook ontgelden!! Hij kon al sjaggo worden over het feit dat ik volgens hem te hard over drempels reed met zijn auto!! Hoe bozer hij er over werd hoe harder ik over die drempels reed :D

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:18

haha! Ik ken het!
Nou, meestal niet om de auto ofzo, maar om de computer.
Ik vraag dan altijd of het weer die tijd van de maand is :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:18

Hij mag van mij ook best chagrijnig zijn hoor, zolang die het maar niet op mij af gaat reageren en maar niet gaat smijten met spulen oid, want dan wordt ik ook link.. :n
Ik reageerde er gister ook niet teveel op, maar na een half uur gaf ik toch wel aan dat het nu wel duidelijk was :+ Toen deed ie weer lief :D

Daantjuh +:)+ Ik was denk ik uitgestapt en had hem zelf verder laten rijden :P

SRG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:19

Haha ja die drempels.... (ik kon toch niet weten dat ze zoooo hoog waren haha!)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:27

Relaxed schreef:
pharagirlke schreef:

En dan wordt ie daar nog chagrijniger door :P

:D

Vind ik niet zo erg :') Heeft hij zelf alleen last van :')
Ik kan vrij gemakkelijk dingen van me af zetten en ben vrij eigenzinnig, dus als hij een chagerijn is en ik vertrek, dan is het toch hij die zal toegeven :') Al zou ik drie weken niets van hem horen. :') Gelukkig is hij niet zo vaak chagerijnig, meestal ben ik degene met een kop die op onweer staat :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:33

Oh nou hier vooral van zijn werk :+ En dan is er ook direct niks meer goed. Ik luister er eigenlijk helemaal niet meer na, maar heb wel de gave hem te horen en het op te slaan, dus als hij ineens zegt: Wat vind jij daar nou van? Antwoord ik wel, maar meestal kom ik niet verder dan: Heb je helemaal gelijk in schat, gevolgd door, ik ga even de wasmachine aanzetten, was op hangen konijn voeren en stofzuigen. Laat hem maar lekker mokken, maar daardoor laat ik mijn humeur niet verpesten :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:35

Mijn man heeft geen rijbewijs :D

Maar als hij die wel had gehad en een auto, dan zou hij waarschijnlijk ook zo reageren _O-

De computer heeft ondertussen de strijd al opgegeven, manlief is zo boos geworden dat de pc dacht 'bekijk jij het even, doe het zelf maar!'
Gevolg is dat hij nu helemaal niks meer doet, hij gaat niet eens aan :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:36

Oh ja en hij loopt wel de zeuren en de chagerijnen over de auto hoor :j Meestal omdat ik hem niet schoon genoeg hou :roll: Ding is voor het gebruik hoor :j :+

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:38

__SAMMY__ schreef:
Haha ja die drempels.... (ik kon toch niet weten dat ze zoooo hoog waren haha!)

Er kwam bij mij ook altijd zo OEPSSSSSSSSSSSSSSSSS met big smile achteraan... en dan, "ja, had je zelf maar geen bier moeten drinken en je auto niet moeten verlagen!!! " :+

En dan de hele avond pis link zijn en alles afkraken!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:39

SAKKIA schreef:
Oh ja en hij loopt wel de zeuren en de chagerijnen over de auto hoor :j Meestal omdat ik hem niet schoon genoeg hou :roll: Ding is voor het gebruik hoor :j :+

Daar zeurt mijn man ook over terwijl hij er alleen in zit als we ergens heen gaan.
Het is mijn auto en ik gebruik hem elke dag, mag ik aub zelf weten hoe ik er mee om ga? :')

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:40

_Anca_ schreef:
De computer heeft ondertussen de strijd al opgegeven, manlief is zo boos geworden dat de pc dacht 'bekijk jij het even, doe het zelf maar!'

Ach, ons internet deed vorige week in eens niets meer.
E-mail alleen maar één account. Hij is 4 uur bezig geweest op dat ding.
Ik weet niet wát hij allemaal geprobeert heeft. Hij werd in ieder geval met de minuut bozer!
Hij heeft gegooid met het toetsenbord en dat draadloze verbindings ding. Het was een k*t ding dat waarschijnlijk gewoon kapot was. En of ik wel niet wist wat een nieuwe koste!?!
Tot ik na 4 uur vraag of er misschien gewoon storing bij caiway kon zijn...
Ehmmm, ja dat kon, maar hij dacht van niet.
Wel dus... :D
Laatst bijgewerkt door Ylana op 24-04-09 14:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:41

Haha zie je wel dat mannen ook heeeeel goed kunnen zeuren ook al beweren ze keihard van niet?! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:42

Ylana schreef:
_Anca_ schreef:

Ach, ons internet deed vorige week in eens niets meer.
E-mail alleen maar één account. Hij is 4 uur bezig geweest op dat ding.
Ik weet niet wát hij allemaal geprobeert heeft. Hij werd in ieder geval met de minuut bozer!
Hij heeft gegooid met het toetsenbord en de draadloze verbinding ding. Het was een k*t ding dat waarschijnlijk gewoon kapot was. En of ik wel niet wist wat een nieuwe koste!?!
Tot ik na 4 uur vraag of er misschien gewoon storing bij caiway kon zijn...
Ehmmm, ja dat kon, maar hij dacht van niet.
Wel dus... :D

_O-
Zo herkenbaar!
En dan vooral niet naar je advies willen luisteren...
Hij weet het allemaal alleen wel oplossen en wat weet ik er nou van?

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:43

Mijn auto is van MIJ!! dus als ik er mee wil crossen, cross ik ermee. Als ik er een zwijnenzooi van maak, dan maak ik dat!! maar gelukkig moet ik ook wel eens vriendinnen erin vervoeren en dan ben ik een middagje druk aan het stofzuigen, wassen en rommelruimen (goh, daar is mijn bikini)