Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

barbara28 schreef:ik ben 31, net van baan gewisseld en daardoor heel erg in salaris gezakt, ik verdien nu 2700 euro, hiervoor 3375 euro. Werk als secretaresse (hiervoor ook). Belangrijkste is wel plezier in je werk, ik ben dan wel een hoop gezakt en heb nu niet meer zo'n hoog salaris, maar heb wel plezier in mijn werk, das het allerbelangrijkst!
31... Silvaantje schreef:Voor de mensen die er antwoord op willen geven, wat is jullie salaris per maand (en wat doe je voor beroep?)
Ik heb nu een baantje waarmee ik als ik 21 ben ongeveer 1100 euro mee zou verdienen. dat is natuurlijk erg weinig, maar nou hadden we een discussie (een vriend en ik).. ik zei dat ik hier wel mee rond zou kunnen komen, hij zei dat hij hier zijn bed niet eens voor uit zou komen.
Dus nu was ik wel benieuwd naar het gemiddelde salaris van de gemiddelde bokker haha..
en zet mij altijd voor drzelf kwa schoenen/kleding enzo dus das heeeeeel lief 
Wendy schreef:barbara28 schreef:ik ben 31, net van baan gewisseld en daardoor heel erg in salaris gezakt, ik verdien nu 2700 euro, hiervoor 3375 euro. Werk als secretaresse (hiervoor ook). Belangrijkste is wel plezier in je werk, ik ben dan wel een hoop gezakt en heb nu niet meer zo'n hoog salaris, maar heb wel plezier in mijn werk, das het allerbelangrijkst!
Ik vind dat ontzettend veel voor een secretaresse! Ook je 'niet zo hoge' salaris.

casperrr schreef:Njen schreef:Ik ben 18, verdien het minimumloon en ik werk 32 uur in de week als klantenservicemedewerker, krijg EUR 488,- per maand.
Daar was ik om eerlijk te zijn mijn bed niet voor uitgekomen
[/quote]
maar vergis je niet hoor! ik heb nu een redelijk relaxte baan (anders zat ik nu ook niet onder werktijd te bokken) maar heb in het verleden heel hard moeten werken, alles binnen een bedrijf moeten regelen, en soms lange dagen draaien... barbara28 schreef:ik ben 31, net van baan gewisseld en daardoor heel erg in salaris gezakt, ik verdien nu 2700 euro, hiervoor 3375 euro. Werk als secretaresse (hiervoor ook). Belangrijkste is wel plezier in je werk, ik ben dan wel een hoop gezakt en heb nu niet meer zo'n hoog salaris, maar heb wel plezier in mijn werk, das het allerbelangrijkst!