Wie heeft zijn belastingeld over 2008 al terug (denk dat het nog te vroeg is )?
Vorig jaar was er hier ook een topic over, dat was erg leuk om te volgen. Dit jaar geen computercrash, hoop dus dat ze dit jaar sneller zijn met terugbetalen!
Nee ik heb het nog niet terug. Ik heb ook nog geen brief gehad dat ik officieel geld terug ga krijgen, dus het is even afwachten. Hoop dat het snel komt, ze hebben nu al genoeg geld van me gehad. PAY BACK TIME
Haha ik wilde hier gister ook een topic over gaan openen! Ik hoop dat we snel terug krijgen, ik krijg 500 euro terug en ik kan het heel goed gebruiken. Dit jaar weer duimen dus! vorig jaar kreeg ik het eind Juni.
Mistic
Geplaatst: 22-04-09 10:14
Ook hier nog geen brief of geld. Heb het wel begin januari al opgestuurd, maar heb begrepen dat het vroeg insturen geen invloed heeft op wanneer je het geld zou krijgen.
Hier ook nog niets binnen, en net als iedereen ook het geld wel nodig. Krijgen een boel terug dus kom maar op.
listiglistje
Geplaatst: 22-04-09 10:30
hier ook nog niets......vorig jaar heb ik het bedrag ongeveer 26 mei ontvangen.
Ik krijg dit jaar iets van € 1800,- terug.......vorig jaar € 2200,-
Begin maart heb ik alles ingeleverd, ik hoop voor eind mei het bedrag op mijn rekening gestort te krijgen.
Volkoren
Geplaatst: 22-04-09 10:33
Wij hebben inmiddels wel een brief gehad dat we geld terug krijgen. Nou de vraag wanneer we het terug krijgen. Ik hoop eind mei, dan kan het nog mee op vakantie Ik gok echter dan het eind juni/juli wordt.
Anoniem
Geplaatst: 22-04-09 10:33
ik was net na 1 april en heb wel al briefje gehad over zorgtoeslag. wist niet eens dat ik er recht op had
Wij hebben het gisteren pas ingeleverd. Hebben het via een administratiekantoor gedaan en door omstandigheden lukte het niet voor 1 april. Ben benieuwd wanneer we het geld gaan krijgen.
Ik was ook wat later, maar krijg veeeel terug (we hebben een huis gekocht vandaar, je mag dan nogal wat aftrekken)
Davinia_
Geplaatst: 22-04-09 11:19
Hmm, ik heb die van 2008 niet ingevuld. Kreeg namelijk bericht dat ik die van 2007 in moest vullen voor 1 april. Dat heb ik gedaan, in januari al op de bus gegaan, maar heb er nog steeds helemaal niets van gehoord. Kan je die van 2008 nu alsnog in sturen? En kan je dat dan ergens downloaden ofzo?