van wat er nou precies is gebeurt. Oja, ik wou dit er wel even bij melden. Ik heb natuurlijk naar deze lens
gezocht op internet, maar kon er niks over vinden, dus vertrouwde ik (domweg) op de adverteerder...
(Dit bericht het ik naar het beheer van marktplaats gestuurd)
Citaat:Ik heb anderhalve week geleden een objectief besteld bij een adverteerder hier op marktplaats.
Van tevoren zijn er wel heel wat woorden gewisseld, want ik wou wel de juiste lens voor mijn digitale olympus.
Ik vroeg dus of die op mijn camera paste, en de adverteerder heeft duidelijk in de email gezet : "yes it will fit".
Nou kreeg ik vorige week de lens binnen en ik probeerde hem natuurlijk meteen uit..
Maar wat bleek nou? De lens paste helemaal niet op mijn camera!!! Ik heb een digitale spiegelreflex, en deze lens
is voor de analoge camera! De adverteerder heeft mij dus voorgelogen en ik heb al 3 mails de afgelopen week
gestuurd met erin dat ik mijn geld terug wil + TNT kosten en dat hij dan de lens terug krijgt, maar dus geen reactie
meer gekregen. Deze adverteerder bezit nog 250 andere advertenties hier op marktplaats en ik wil eigenlijk dit
gaan raporteren bij de politie, want ik ben nu mooi mijn geld kwijt ( €43-). Kunnen jullie mij vertellen wat ik hieraan
kan doen?
Als reactie van marktplaats heb ik gekregen dat ik het best juridisch advies te zoeken gezien de situatie.
Maar mijn vraag is dus aan jullie, wat zouden jullie doen in deze situatie? Ben nou mooi wel €43- te kort, en ik vind
dat best wel veel! Hoop dat iemand me kan helpen, want dit geld was dus bedoeld voor een lens die wél op mijn
camera zou passen...
Bedankt voor het lezen!
Renee