Maar ik wilde zo graag een nieuwe(re) auto, een met stuurbekrachtiging en airco, want de winter was helemaal een ramp
Beslagen ruiten elke keer.Heb wel echt goed leren rijden in dat ding, dat wel. Achteruit inparkeren gaat nu vloeiend, straatje keren in een smal straatje ook, want daar heb je echt wel spierballen voor nodig

Gisteren moest ik naar Utrecht. Ik zou eerst naar Purmerend gaan om de auto van mn oma te lenen maar aangezien er een gigantische file stond op de a6, ben ik via muiderberg/naarden naar de a?? gegaan, hilversum utrecht amersfoort. Een vriendin opgehaald, auto even laten staan, en weer op weg. Op knooppunt Eemnes hoor ik een raar getik. Vervolgens kon ik vol gas indrukken, ik kon niet harder als 80. Bij hotel de witte bergen ben ik eraf gegaan, alarm lichten aan, mn auto reed inmiddels 70, 60, 50.. Op dat voorrangskruispunt moest ik wel gas terug nemen, en maar hopen dat hij de laatste 300 meter nog red. Niet dus. Halverwege de oprit van het tankstation wilde hij écht niet meer. Motor kap open gedaan, wat een rook zeg!
De radiator was echt letterlijk op, wat er is gebeurd geen idee.. Het dopje ontbrak, zat totaal geen koelvloeistof meer in. er is blijkbaar zoveel druk opgebouwd dat die dop eraf is gesprongen.
Maar wat een eng moment was dat. Dat is altijd mijn grootste angst geweest, dat mijn auto het zou begeven op de snelweg. Gelukkig kon ik rustig blijven en is alles goed afgelopen.
We hebben de motor af laten koelen met water en later koelvloeistof, maar mijn auto start echt niet meer. Slaat niet eens meer aan. Hij staat nu op een parkeerplaats daar en de sloop wordt deze week gebeld.
Want de reperatiekosten is hij ook niet meer waard.
Maar wat een hekel ik ook aan dat barrel heb gekregen, ik was en ben toch wel even flink verdrietig. Net alsof je je maatje in laat slapen. Stom he? Ik heb zoveel ellende gehad in de tijd dat ik mijn rijbewijs moest halen. Een instructeur die me heeft opgelicht, niet meer kunnen lessen wegens pfeiffer, was gewoon te vermoeid. Al mijn spaargeld was opgegaan aan lessen. Maar ik heb nog nooit zoveel geleerd als in die 9 maanden dat ik nu mijn rijbewijs heb. Juist door dat k*tbarrel
Tijdens mijn rijlessen vond ik alles eng, was ik altijd gespannen. Met mijn oude autootje heb ik echt in situaties mijn hoofd koel leren houden.
Helaas..
Heb van te voren geinformeerd waar hij wel mag staan en waar niet om dat te voorkomen.

mijn 2de heb ik nu nog steeds maar die was in het begin ook niet helemaal zuiver reed ik ook op de snelweg en zakte ook ineens in snelheid das best naar 

) weggereden en om 2u s'nachts stond de politie aan de deur met de melding of de man die ze bij hadden mijn vader was