Hoe houd je je G-star 96 broek netjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flowq

Hoe houd je je G-star 96 broek netjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 12:41

Ik heb ook zoon welbekende 96 broek van g-star.
Alleen de kleur vervaagt heel erg.
Mijn moeder wast met robijn color.
Ik hoor het graag

zeurkous

Re: Hoe houd je je G-star 96 broek netjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 12:43

niet wassen. Of de eerste keer wassen met azijn. Spijkerbroeken moet je zo min mogelijk wassen. Dus als hij stinkt, buiten uithangen en als er een vlekje inzit alleen het vlekje eruit halen. Als het echt niet anders kan dan was je pas een spijkerbroek. En dan met azijn en niet te veel was middel.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 13:16

MW --> LZP

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 13:35

mijn spijkerbroeken gaan de eerste keer in een badje met Azijn, maar daarna was ik ze toch echt wel vaak.
Goede kwaliteit spijkerbroeken vervagen bijna niet. Heeft met de kwaliteit van de stof, verf en wassing vanuit de fabriek te maken.

Heb hier 4 G-SUS spijkerbroeken liggen, worden elke week gewassen, zowel de broeken van mij als van mn vriend en echt niet dat de kleur vervaagd of dat er wasstrepen in komen

Amberrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 15:01

binnenstebuiten wassen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 15:35

Lotj3, dat klinkt vies. :+

Ik was mijn spijkerbroeken ook gewoon vaak. Je kunt ze de eerste keer met azijn wassen, ik was ze liever met alleen water en de eerste paar keren weinig wasverzachter erbij. Ook altijd binnenstebuiten. En niet in de droger doen, dat schijnt ook niet goed te zijn voor de kleur. Gewoon hangend drogen. Hier gaan die broeken altijd lang mee, en blijven ze lang donker.
Ohja, ik was ze met Robijn Black Velvet, misschien scheelt dat ook nog :?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 15:45

LotTj3 schreef:
niet wassen. Of de eerste keer wassen met azijn. Spijkerbroeken moet je zo min mogelijk wassen. Dus als hij stinkt, buiten uithangen en als er een vlekje inzit alleen het vlekje eruit halen. Als het echt niet anders kan dan was je pas een spijkerbroek. En dan met azijn en niet te veel was middel.

Gatverdamme :\

Ik was ze gewoon binnenste buiten en dat gaat eigenlijk altijd goed :)

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 15:47

Amberrr schreef:
binnenstebuiten wassen :j

Inderdaad binnenste buiten wassen, ik was ze liever gewoon dan dat ik ze af en toe laat luchten vind ik niet erg fris :Y) zeker in de zomer niet....
Bij mij en me vriend vervagen ze nooit (gebruiken Dash)

En proficiat Ts

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 15:51

Ik was de spijkerbroeken van mijn vriend gewoon zoals hij ze in de was gooit.. als ze niet binnenste buiten in de wasmand zitten komen ze ook niett binnenste buiten in de wasmachine.. ook gooi ik ze gewoon in de droger. Ik hoor geen klachten van hem :) En even eerlijk.. de broeken vervagen niet of heel minimaal.
Ariel poeders gebruiken we.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:17

LotTj3 schreef:

Is dat echt zo?

Mijn spijkerbroeken gaan heel vaak de was in, eigenlijk altijd als ik ze een dag of 2 aan heb gehad.
Vind het toch niet zo'n fris idee om ze alleen even buiten te hangen als ze stinken, dan was ik ze liever toch even. Ik heb trouwens maar weinig spijkerbroeken die echt vervagen, alleen de wat goedkopere en de broeken die ik al wat langer heb doen dat. Mijn broeken van Only bijvoorbeeld, die zijn na 3 maanden nog even mooi als toen ik ze kocht.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:22

apart, ik heb er NOOIT last van, al me broeken gaan na 1 dag dragen in de wasmachine, op 30 graden met was middel van de AH of van de Aldi.

Ook de spijkerbroeken van de clienten gaan gewoon in de was, dit word door een bedrijf gedaan (dus net als bij ziekenhuisen) En gebeurt dus niet echt zacht zinnig.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:24

Binnenstebuiten wassen inderdaad. Ik laat ze ook echt niet buiten hangen om even te luchten ofzo. Was mijn broeken trouwens niet te warm. Scheelt naar mijn idee ook.

Corelli

Ik was mijn donkere spijkerbroeken ook bijna niet hoor :n Vlekken zitten er bijna nooit in en als die er wel in komen, haal ik ze er meteen uit..Hang ze wel om de twee dagen uit, geen probleem en ze stinken echt niet van de gewone dagelijkse dingen ;) Als ik er in uit geweest ben of ik heb in een rokerige ruimte gezeten, gaan ze wel meteen de was in, ik wil geen gestink :+

Als ik ze dan wel was inderdaad binnenstebuiten en op 30 graden..Droger is funest voor jeans!!

Anoniem

Dat verhaal van Lotje vind ik ook vies, bovendien slijt een spijkerbroek sneller als hij vuil is.
Ik heb hier geen last van, heb ook G-star, alleen gaat hij beslist niet de droger in.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:47

Corelli schreef:
Droger is funest voor jeans!!

Niet alleen voor Jeans maar voor alles, bij ons gaan alleen handoeken, onderbroeken/strings/boxers en sokken. Meer niet. t slijt veel sneller.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:50

Ik heb een tijdje geleden een topic gemaakt over G-star broeken (die verkleuren bij mij ook heel snel). Stonden veel handige tips in voor het schoonhouden! (Je kan ook je broek af en toe buiten hangen met van dat wasmiddel in een flesje dat je erop kan spuiten)

[LZP] G-star broeken, verkleuren snel?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:53

Kleurvervaging heb ik eigenlijk nooit zoveel last van, maar was ze nooit in azijn. Vooral binnenstebuiten wassen en niet in de droger iig. Ze slijten bij mij wel snel, maar ik draag ze ook wel heel erg veel, mijn only broeken zijn nu na 1-1,5 jaar aan de vuilnisbak toe :=

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:56

Ik was mijn spijkerbroeken wel regelmatig, ik vind het echt niet fris om ze alleen maar uit te hangen.

Anyway, door ze binnenstebuiten te wassen blijven ze het mooist. Overigens niet alleen spijkerbroeken, ik was om die reden al mijn kleren (behalve sokken en ondergoed, duh) binnenstebuiten. Kleine moeite, groot plezier.

_Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:59

Die G-star broeken verkleuren altijd zo snel! ik heb ze ook altijd, en was ze gewoon elke keer dat ik ze gedragen heb, maar ik denk dat het grotendeels aan de broeken ligt, want als ik het vergelijk met een broek van een ander merk vind ik G-star echt een slechte kwaliteit, ook al blijf ik ze kopen omdat ze zo leuk zijn :+

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:59

Bij al mijn Gstar broeken (stuk of 10) staat in het label: kan kleur verliezen.

Dus het word van te voren aangegeven. Wat ik wel erg irri vind zijn dat de donkere broeken afgeven en je als je niet oppast zoals ik nu geen gele stoel meer hebt, maar een geel/blauwe stoel :+

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:01

_Patricia schreef:
Die G-star broeken verkleuren altijd zo snel! ik heb ze ook altijd, en was ze gewoon elke keer dat ik ze gedragen heb, maar ik denk dat het grotendeels aan de broeken ligt, want als ik het vergelijk met een broek van een ander merk vind ik G-star echt een slechte kwaliteit, ook al blijf ik ze kopen omdat ze zo leuk zijn :+

Dat probleem heb ik ook :') Ze verkleuren zo ontzettend snel maar ze zijn zó mooi (als je ze koopt idd)! Heb nu wel een ander goed merk gevonden, circle of trust!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:03

Mooi vind ik ze niet, maar ze zitten wel lekker. Ik vind ze alleen gruwelijk duur dus ik koop ze alleen in de uitverkoop.

Heb trouwens nog niet gemerkt dat die van mij snel vaal worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:05

LotTj3 schreef:

Haha oeps. ik was mijn spijkerbroeken na één dag gedragen te hebben. :o

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:05

Ik was mijn G-star ongeveer 2 x per week.
30 graden, weinig wasmiddel en binnestebuiten.
En Know way dat ze in de droger komen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:08

Karin schreef:
Mooi vind ik ze niet, maar ze zitten wel lekker. Ik vind ze alleen gruwelijk duur dus ik koop ze alleen in de uitverkoop.

Heb trouwens nog niet gemerkt dat die van mij snel vaal worden.

Ik koop ze altijd bij de kringloopwinkel voor €2.99 :D