Soms heb je van die dagen ...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Soms heb je van die dagen ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 14:04

Vandaag ben ik voor het eerst sinds een paar weken een zaterdag vrij dus ik had bedacht dat ik eerst naar stal zou gaan en dan in huis bezig. Vanmorgen de hoefsmid op stal gehad om mijn paard te bekappen en beslaan. Dat ging redelijk probleemloos, alleen passen mijn stiften qua schroefdraad niet in de kalkoengaten die hij nu in zijn ijzers heeft. Bij de hoefsmid goed passende nieuwe stiften gekocht en ach, voor 1 euro per stuk is dat ook nog eens te overzien. ;)

Toen in thuis kwam balkondeur opengezet omdat de zon vol op mijn huisjes scheen en de was verzameld en de 1e was aangezet.
Mijn bed afgehaald en ik wilde mijn dekbed over de reling van de gallerij laten luchten (ik woon in een appartementje, 2 hoog) Op het moment dat ik het dekbed ophang hoor ik mijn voordeur dichtslaan en besefte meteen dat ik vanaf toen een probleem had.... Ik had de sleutels nl aan de binnenkant van de deur zitten en mijn telefoon en portemonnee lagen ook nog binnen :x
Thank god zat mijn overbuurmeisje (die ik tot nu toe nog niet kende, ze woont er net) voor haar huisje op de gallerij op een stoel in de zon te lezen. Ik ben naar haar toe gelopen en de situatie uitgelegd. Ze bood meteen aan om met haar telefoon een vriendin van mij te bellen (die heeft reserve sleutel van mijn huisje) Ik wist alleen haar vaste telefoonnummer en daar nam ze niet op, haar mobiel wist ik niet uit mijn hoofd.
Ik weet waar zij haar reservesleutel heeft liggen dus besloot om naar haar huis te gaan, via haar reserve sleutel naar binnen te gaan om mijn sleutels te halen. Zij woont in dezelfde stad als mij alleen helemaal aan de andere kant, zo'n 45 minuten lopen. Omdat ik 7 weken geleden ben geopereerd voor een kruisbandreconstructie van mijn knie kan en mag ik niet zover lopen.
Gelukkig bood mijn overbuuf aan om geld te lenen zodat ik met de bus kon, echt super dus dat gedaan.

Vriendin en haar vriend kwamen net terug van boodschappen toen ik hun straat in liep dus het leek of het zo moest zijn. Ze hebben me eerst hartelijk uitgelachen :+ en zijn toen met reservesleutel en mij naar mn huisje gereden.
Maar ja... als je sleutel aan de binnenkant van de deur zit, dan kan je van de buitenkant de deur dus niet openen met je sleutel :n , daar kwamen wij ook achter.
Gelukkig had vriend een enorme ladder in zijn auto liggen én stond mijn balkondeur nog open dus hij is zo naar binnen geklommen om de voordeur open te doen. 1,5 uur nadat ik mijn dekbed over de reling had gehangen stond ik weer binnen. Ik was allang blij dat ik weer mn huisje in kon dat ik nog niet eens had opgemerkt dat mijn dekbed weg was. := Tot 5 minuten geleden een buurman aanbelde: Dag buurvrouw, ik stel uw goede zorgen voor mijn auto zeer op prijs maar ik denk dat het wel warm genoeg is om hem zonder deken te laten staan :D Bleek dus dat dekbed op zijn auto was gewaaid (onder de gallerij)

Ik moet vanavond naar Groningen met mijn auto maar zit me ernstig af te vragen of ik niet beter de rest van de dag stil op een stoel kan blijven zitten :')

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 14:07

hahahaha! zo'n dag had ik ook gisteren, echt zo'n ontiegelijke pechdag :P
eerst mijn sleutels kwijtraken (terwijl ik ze gewoon in mijn fiets had laten zitten) daarna een pennenstreep op mijn nieuwe shirt, een vetvlek in mijn legging... toen dacht ik: laat ik maar een nieuw drinkflesje voor het konijn halen, is niet zo gevaarlijk, wordt ik aagnereden, en toen was ik ook nog mijn mobiel vergeten dus kon ik mijn ouders niet bellen. Heb strompelend dat flesje gehaald en voro de rest van de dag binnen gezeten! :+

heeel veel succes de rest van de dag nog hahaha! :(:)

19LindA83

Re: Soms heb je van die dagen ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 14:08

Ach gossie... en de dag is nog maar half om... hopen dat je avond beter wordt!

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 14:13

Whahahahahahahahahahah _O- _O-

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 14:28

Rody01 schreef:
Whahahahahahahahahahah _O- _O-

Dank u, daar knapt een mens van op :+ :P

Ik ga zo een poging doen om mn huis schoon te krijgen, zal mij benieuwen wat ik allemaal omdonder of sloop ;)

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 14:30

Sorry, kon het niet laten :+
Leedvermaak, het allerleukste vermaak dat er is :P

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 14:33

haha zo heb ik ooit bij divoza in zoetermeer gestaan met mn autootje. Zadels in de achterbak want die gingen we ruilen voor nieuwe. Doe de achterbak open zadels er uit en gooi de achterklep dicht. En op het moment dat ik hem dicht gooide realiseerde ik me dat ik mijn sleutels in mijn achterbak had laten liggen en mijn auto verder dicht zat _O- mijn vader is toen zo lief geweest om vanuit noordwijk naar zoetermeer te rijden met de reserve sleutel haha

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 14:38

Ah heerlijk zo'n dag waarop alles mis gaat wat er ook maar mis kan gaan :D
Succes nog voor de rest van de dag :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 14:49

Hahaha wat een verhaal zeg :D
Goed besteed dat vrije zaterdagje, ik heb een chaotische dag hier op mijn werk, bedankt dat je me even hebt laten lachen ::P

Dit verhaal had mijzelf trouwens ook zo kunnen overkomen, ben ook zo 'handig' met dat soort dingen :o

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 20:59

Nou, ik heb gister nog knetterhard mn teen gestoten aan de w.c. pot maar de rit naar Groningen (boerderij van vriend) is wonerbovenwonder zonder gedoe goed gegaan. Mijn vriend heeft hard kunnen lachen om mijn verhaal maar vond me toch wel een beetje zielig wat een massage opleverde (Naast zijn werk op de boerderij handbalt hij op hoog niveau en hij spiekt de kunstjes van hun teammasseur af die hij dan op mij los laat, vind ik helemaaaaaaaal niet erg ;) )
Dus, ondanks dat mn teen dik en blauw is, isde dag is toch nog redelijk goed geeindigd :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 09:56

O wat een heerlijk verhaal om op maandagochtend te lezen :) Super!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 11:38

vind je topics altijd geweldig en deze dan ook weer :)
gelukkig had je dag toch nog een happy ending :D

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 11:49

hahahah ik moet even hartelijk lachen hoor, wat een dag had jij. :D

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 11:50

Sorry, maar ik lig dubbel hier. Wat een geniale buurman heb jij!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 11:50

Arme Uthrick... :(:) Jij kunt wel met heel veel humor vertellen, ik moest erg lachen om die buurman zijn auto die het wel warm genoeg had :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 11:54

Haha :D

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 11:56

Soms zijn er van die dagen dat je beter in bed had kunnen blijven.

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 12:58

Toch heerlijk om zo'n verhaal achteraf tegen je vrienden te vertellen :D geweldig gewoon _O-

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 13:07

Ooo wat herkenbaar zulke dagen!
Zou mij ook zo kunne gebeuren, ben blij dat ik niet de enige ben :D

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 13:10

Is het de rest van de dag nog goedgekomen? :(:)

Fijn dat er zoveel behulpzame mensen rondliepen trouwens, al was de buurman natuurlijk wel terecht onder de indruk van je goede zorgen voor zijn auto :D

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 13:12

Heerlijk om even te lachen. Voor jou op dat moment minder, maar hoe je het schrijft is gewoon geweldig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 13:15

hahaha oh wat vreselijk!
ik een poosje terug ook, wilde ik een keer met de bus naar de paarden..scooter was er ineens mee gekapt. 1e bus gemist.. grrr nouja. 2e bus, ik had precies genoeg geld, maar moets van de buschauffeur een duurder kaartje kopen, want die normale had hij niet meer???
kwam 0,50 te kort en nee ik mocht niet mee en kon weer uitstappen _-:( en terug LOPEN naar huis want mn zusje had me gebracht achterop de fiets.... toen ben ik thuis in mn bed gaan liggen. hahaha :D

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 21:46

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 00:09

Ik zou de rest van de week maar je bed in kruipen, en dan hopen dat 'ie niet doorzakt :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 06:56

Wij hebben het ook eens meegemaakt. Gelukkig hadden toen de buren de sleutel van het huis. Mijn zusje was toen nog maar heel klein (jaar of 2) en lag dus binnen te slapen. Wij naar de buren gegaan, deur niet open. Waren ze op vakantie :P Dus wij eerst de sleutel van dat huis zien te bemachtigen. Uiteindelijk stonden we dus binnen in het huis van de buren en ja toen moesten we de sleutel nog vinden.

Het hele huis op z'n kop gehaald en ook na 1,5 a 2 uur hadden we de sleutel en konden we naar binnen :P Gelukkig geen sleutels aan de andere kant van de deur...