Toen in thuis kwam balkondeur opengezet omdat de zon vol op mijn huisjes scheen en de was verzameld en de 1e was aangezet.
Mijn bed afgehaald en ik wilde mijn dekbed over de reling van de gallerij laten luchten (ik woon in een appartementje, 2 hoog) Op het moment dat ik het dekbed ophang hoor ik mijn voordeur dichtslaan en besefte meteen dat ik vanaf toen een probleem had.... Ik had de sleutels nl aan de binnenkant van de deur zitten en mijn telefoon en portemonnee lagen ook nog binnen
Thank god zat mijn overbuurmeisje (die ik tot nu toe nog niet kende, ze woont er net) voor haar huisje op de gallerij op een stoel in de zon te lezen. Ik ben naar haar toe gelopen en de situatie uitgelegd. Ze bood meteen aan om met haar telefoon een vriendin van mij te bellen (die heeft reserve sleutel van mijn huisje) Ik wist alleen haar vaste telefoonnummer en daar nam ze niet op, haar mobiel wist ik niet uit mijn hoofd.
Ik weet waar zij haar reservesleutel heeft liggen dus besloot om naar haar huis te gaan, via haar reserve sleutel naar binnen te gaan om mijn sleutels te halen. Zij woont in dezelfde stad als mij alleen helemaal aan de andere kant, zo'n 45 minuten lopen. Omdat ik 7 weken geleden ben geopereerd voor een kruisbandreconstructie van mijn knie kan en mag ik niet zover lopen.
Gelukkig bood mijn overbuuf aan om geld te lenen zodat ik met de bus kon, echt super dus dat gedaan.
Vriendin en haar vriend kwamen net terug van boodschappen toen ik hun straat in liep dus het leek of het zo moest zijn. Ze hebben me eerst hartelijk uitgelachen
en zijn toen met reservesleutel en mij naar mn huisje gereden.Maar ja... als je sleutel aan de binnenkant van de deur zit, dan kan je van de buitenkant de deur dus niet openen met je sleutel
, daar kwamen wij ook achter. Gelukkig had vriend een enorme ladder in zijn auto liggen én stond mijn balkondeur nog open dus hij is zo naar binnen geklommen om de voordeur open te doen. 1,5 uur nadat ik mijn dekbed over de reling had gehangen stond ik weer binnen. Ik was allang blij dat ik weer mn huisje in kon dat ik nog niet eens had opgemerkt dat mijn dekbed weg was.
Tot 5 minuten geleden een buurman aanbelde: Dag buurvrouw, ik stel uw goede zorgen voor mijn auto zeer op prijs maar ik denk dat het wel warm genoeg is om hem zonder deken te laten staan
Bleek dus dat dekbed op zijn auto was gewaaid (onder de gallerij) Ik moet vanavond naar Groningen met mijn auto maar zit me ernstig af te vragen of ik niet beter de rest van de dag stil op een stoel kan blijven zitten
Super!
en terug LOPEN naar huis want mn zusje had me gebracht achterop de fiets.... toen ben ik thuis in mn bed gaan liggen. hahaha