Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik zeg altijd maar weer wees blij dat er een bod is zeg, kan toch altijd omhoog gehaald worden?

Je mag laag bieden op de dingen die ik op MP zet, vind ik het te laag neem ik niet eens de moeite om die persoon te mailen dat ik het niet accepteer, maar dat sloeg echt alles! Ik kreeg een mail waarin stond dat ze 10 euro wilde geven (op een terrarium van 150 cm) en dat ik het voor dat geld dan ook nog eens bij hun thuis mocht brengen! Hoe asociaal 

Magiccc schreef:ik vind het af en toe ook knap irritant. maar aan de andere kant: stel je eens voor dat jij de bieder bent. dan wil je het wel voor liefst zo laag mogelijke prijs
Mas schreef:Magiccc schreef:ik vind het af en toe ook knap irritant. maar aan de andere kant: stel je eens voor dat jij de bieder bent. dan wil je het wel voor liefst zo laag mogelijke prijs
Natuurlijk is dat zo, maar ik blijf bij het bieden altijd redelijk en houd rekening met de waarde van een product. Op een product dat zeker 100 euro waard is zal ik geen 10 euro gaan bieden.
Ik heb daar gewoon te weinig lef voor en het heeft ook niet zoveel zin denk ik. Als de vraagprijs en het bod zo enorm ver uiteen liggen dan is het vrij waarschijnlijk dat dit bod zonder meer wordt afgewezen.

NoaC schreef:o, ik bied ook altijd laag hoor. niet aso-laag, maar soms wel een stuk onder de vraagprijs. En héél vaak kan ik het er ook nog voor krijgen. Het is maar wat de gek er voor geeft en vaak raken mensen het voor hun vraagprijs niet kwijt.
Ik vind het ook een beetje een spelletje; zijn vaak ook dingen die ik niet heel zwaar nodig heb maar wel leuk vind. In elk geval zo al veel erg leuke spullen gekocht. En je hoeft niet op mijn bod in te gaan hoor.
Chiqa schreef:O hier zijn al zo ontzettend veel topics over geweest lach me elke keer weer rot hierom. Ja en ik zit ook op de eerste rang hoor voor dat duppie, liever een riant leven met veel spullen dan helemaal niets en geen rooie rot cent om je R te krappenIk zeg altijd maar weer wees blij dat er een bod is zeg, kan toch altijd omhoog gehaald worden?
En als je het een ander niet 'gunt' of de eer te na is zet je het toch bij het grof huisvuil neer?
Ik snap niet dat hier zo'n punt van kan worden gemaakt. Ik lach me ook elke keer weer dood om de agressieve mails die ik dan krijg als ik een bod plaats![]()
![]()
Wat is in vredensmaam het probleem?
Dat gaat mij te ver. Eveneens voor de Passier, is ook echt niet te duur, een klein beetje gebruikssporen bij de beugelriemen die je met goed poetsen bijna onzichtbaar kan maken, daar wordt 150 euro op geboden.
Mijn zadel was nog geen 100 euro waard en die 250 euro was eigenlijk nog te goed voor mij...
russel schreef:Zo heb ik nl een zeer aggressieve mail gekregen van een vader van een meisje over mijn passier dat ik tuig was omdat ik mijn passier niet voor 250 wilde verkopen!!!