Vriend rookt, BLEGH!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn_Goos

Vriend rookt, BLEGH!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 15:20

Hallo,

Nou ja, de titel is erg duidelijk..
Mijn vriend rookt.. En zelf heb ik 16 jaar geen sigaret aan geraakt..
Hij doet het als ik bij hem ben, gelukkig wel buiten.. En ik heb er verder niet veel last van..
Alleen mijn kleren, mijn haar, en alles, gaat ook naar rook stinken als ik bij hem ben geweest :')

Weet iemand dé tip om van die rooklucht af te komen?

Groetjes Jasmijn!

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:23

Je vriend laten stoppen :Y)

Verdere tips weet ik zo ook niet.. Als ik bij iemand ben geweest die rookt, gooi ik gelijk mn kleren in de was, ga onder de douche staan en goed mn haren wassen. Dan pas voel ik me weer fris en fruitig.

_Tara_

Re: Vriend rookt, BLEGH!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:29

Is voor mij dan ook echt een gigantische afknapper als een jongen rookt...
Kleren in de was en douchen is ook 't enige wat ik zou weten wat helpt.

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:32

Je bent 17 jaar en zelf heb je 16 jaar geen sigaret aangeraakt? Wat deed jij als 1-jarige? :D
Laatst bijgewerkt door puma op 17-04-09 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:32

Tegen rooklucht helpt niets. Ben zelf een roker, al 10 jaar. Ruik het dus bijna niet meer.

Buiten laten roken is het minste wat hij kan doen. Doe ik ook, terwijl ik een eigen huis heb.

Verder idd douchen en je kleren in de was.

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:34

Mijn vriend rookt ook *kots*. Het is dat je voor het behoud van je relatie elkaar beter geen dingen kunt verbieden, want anders :P.

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:37

Mijn vriend rookte eerder ook altijd. Toen heb ik voor mijn verjaardag als cadeautje gevraagd of hij ermee wou stoppen.. En dat is gelukt! Nu is hij alweer twee jaar rookvrij bij mij haha.

Misschien is dat een tip ;)
Laatst bijgewerkt door Marleen op 17-04-09 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:37

Doe je zelf iets wat hij niet fijn vind?
Misschien dat jullie daar dan gelijk mee kunnen stoppen. :)

Jasmijn_Goos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 15:39

puma schreef:
Je bent 17 jaar en zelf heb je 16 jaar geen sigaret aangeraakt? Wat deed jij als 1-jarige? :D

Seks drugs & rock & roll.. 8-)

Haha, sorry typfout.. Bedoel dat ik 17 jaar geen sigaret heb aan geraakt :') ..

Tsja vriend laten stoppen..?
We hebben nog maar een paar maanden, te vroeg om m'n ware aard te tonen he? }>
Maar nee, van mij hoeft ie niet te stoppen, als ie dat niet wilt.. Vind het al heel lief dat ie buiten rookt voor mij.. :j

Haha, maar om me nou elke dag twintig keer om te kleden & te douchen.. wordt ook weer zo wat :=
Ik kleed me al zo vaak om!

Douchen, aankleden, school.
Omkleden, paard, douchen, omkleden, vriend..
En om dan wéér, omkleden en douchen erbij te planten :')

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:39

Ik heb nog nooit gerookt, maar mijn vriend rookt wel. Hij rookt wel shag en dat vind ik wel wat lekkerder ruiken als gewone sigaretten. Hij houd gelukkig wel rekening met mij als hij hier is en hij rookt niet binnen en niet veel. Als ik bij hem ben is het een ander verhaal want daar word wel binnen gerookt. Maargoed, kan niets verbieden en echt veel last heb ik er geen last van. :)

Jasmijn_Goos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 15:41

Bueno schreef:
Doe je zelf iets wat hij niet fijn vind?
Misschien dat jullie daar dan gelijk mee kunnen stoppen. :)

Nee eigenlijk niet.. :=
Niet dat ik weet, iig..

Tsja, miss, stiekem, heel af en toe, dat ie het toch niet zo leuk vind als ik al wéér naar m'n paard moet.. :') Maar daar ga ik natuurlijk niet mee stoppen! En daar zit ie niet zo erg mee, gelukkig :)

Nagels bijten doe ik ook.. Maar dat vind ie niet erg.. Lange nagels vindt ie niet mooi _O-

En verder? Ik zou niks kunnen bedenken..

Oei wat ben ik braaf :o

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:43

Vraag het hem, haha. Zie je hem elke dag?

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:45

Jasmijn_Goos schreef:
Tsja vriend laten stoppen..?
We hebben nog maar een paar maanden, te vroeg om m'n ware aard te tonen he? }>

Waarom niet? Ik heb ook nog maar een paar maanden met mijn vriend, maar ik heb hem gewoon gezegd dat hij maar moet stoppen met roken :P
Hij heeft al 3 stop pogingen gedaan en tot nu toe allemaal mislukt. Maar vooruit, hij probeert het wel. Hij rookt inmiddels wel altijd netjes buiten, ook als ik er niet ben!

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:46

Mijn vriend zou me anders recht in mijn bakkes uitlachen, en gelijk heeft hij. Wie ben ik om hem dingen te verbieden?

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:49

Wat een onzin dat je je vriend moet laten stoppen. Accepteer zijn keuze gewoon.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:50

Ik verbied het hem ook niet, ik heb alleen gezegd dat ik echt een hekel heb aan roken en dat mijn zoon er niet tegen kan. Om die reden wil hij ook zelf stoppen ;) het lukt hem alleen niet, maak ik geen probleem van. Maar ik wil dan niet hebben dat ik en mijn zoon er last van hebben dat hij rookt. Sorry, maar dan kom ik niet meer bij hem thuis! De gezondheid van mijn zoon (hij heeft last van bronchitis) gaat toch echt voor! Dus rookt hij buiten :) Ik blij, hij blij, allebei blij! En als ie stopt zou dat helemaal mooi zijn, maar ik weet zelf ook dat hem dat waarschijnlijk nooit gaat lukken :P

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:52

tjaa hard, dan moet je maar geen vriend nemen die rookt of het gewoon accepteren.
;)

als hij gewoon netjes buiten rookt, is er geen probleem lijkt me.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:57

Of hij past z'n eigen gewoon aan ;)

Als hij buiten rookt is er ook geen probleem, echter kan hij een kusje dan wel vergeten, er is niks zo smerig als zoenen met iemand die net gerookt heeft. En dat weet hij ook, accepteerd hij ook.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:58

Tsja, toch maar accepteren denk ik.
Je bent zelf een relatie met hem aangegaan terwijl je wist dat hij rookte (neem ik aan)
Als hij nog niet rookte toen jullie wat kregen vind ik het nog wat anders....

Maar je kan hem misschien wel vragen of hij niet/minder wil roken als jij erbij bent :j
Meer kun je denk ik niet doen

Hvelreki

Helaas, er zit toch niets anders op dan gewoon te wassen en te wassen..
Er bestaat geen geheime truc voor zo ver ik weet. Daarom hoef ik ook geen vriend die rookt :)
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 17-04-09 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Caroline1985

Wist je dat niet van tevoren dan dat je vriend rookt? Of is dat iets van de laatste tijd? En wat doe je er aan? Of zelf een peuk opsteken dan ruik je het niet meer ;)

Nee kan me niets bedenken, als hij buiten rookt ruik jij er in ieder geval niet naar.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:59

aanpassen? zoals mereltje zegt, vanaf het begin wist je blijkbaar al dat hij rookte, dan hoeft hij zich niet aan te passen?
lijkt me wel heel absurd.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:04

xxriiannee schreef:
aanpassen? zoals mereltje zegt, vanaf het begin wist je blijkbaar al dat hij rookte, dan hoeft hij zich niet aan te passen?

Nou zeg, ik weet niet wat voor relaties jij hebt gehad, maar voor zover ik weet is het vríj normaal om rekening met elkaar te houden als je een relatie hebt. Mijn ex rookte, maar was gelukkig wel zo vriendelijk om het buiten te doen, en dan dus níét als ik naast hem stond. Kleine moeite, wel zo lekker. Ik vind het niet meer dan normaal dat je rekening met elkaar houdt, als je van elkaar houdt. :j

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:06

Myukii schreef:
xxriiannee schreef:

Nou zeg, ik weet niet wat voor relaties jij hebt gehad, maar voor zover ik weet is het vríj normaal om rekening met elkaar te houden als je een relatie hebt. Mijn ex rookte, maar was gelukkig wel zo vriendelijk om het buiten te doen, en dan dus níét als ik naast hem stond. Kleine moeite, wel zo lekker. Ik vind het niet meer dan normaal dat je rekening met elkaar houdt, als je van elkaar houdt. :j

Zoals hierboven word aangegeven, vriendlief rookt buiten. Hij past zich aan door buiten te roken en niet in het bijzijn van zijn vriendin. heel normaal. Maar wel absurd om hem te laten stoppen, mits hij dat zelf wilt.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:07

Ik ben er van overtuigd dat als iemand zelf wil stoppen lukt het wellicht maar als het opgelegd word NO WAY!

Als je wist dat hij rookte had je voor jezelf kunnen bedenken wil ik dit of wil ik dit niet. Dan had je een andere jongen moeten zoeken die niet rookt. Je moet mensen niet willen veranderen of het nu om kleding style of levensstyle gaat.

Tenzij hij het zelf wil.