Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nouks schreef:horseylove schreef:of kent iemand eem bedrijf die hier hulp in kan bieden (gratis)??
Wat denk je zelf? Je krijgt bij de bakker toch ook het brood niet gratis mee?
Lynn_Nikita schreef:men neme een klapper, tabblaadjes en gaat aan de slag
alles orderen , ouderste datum onderaan, en steeds als je nieuwe post krijgt stop je dat in de klapper erbij
alles wat nog betaald moet worden leg je bij elkaar, bv bij de pc
zodra dit betaald is, schrijf je dit erop en stop je het in de klapper
zoveel mogelijk via automatische incasso laten afschrijven is het makkelijkste

Dat leek me niet praktisch! 
koopt een hele bult multomappen, tabbladen en andere dingen die jij vindt dat ze handig zijn
horseylove schreef:binnekort even mappen halen en alles uitzoeken.
Ik heb ook nog veel admin van 2005/2006/2007/2008 moet ik dit bewaren.
of kan ik het beste vanaf de maand mei schoon beginnen met me admin?
). Alleen dingen die je later weer bij de belasting kan aftrekken zou ik wel bewaren natuurlijk. En bonnen van dingen met garantie bewaren natuurlijk.
succes!
