Ik heb nu eenmaal grote maat (44) en dan vind je zowiezo al geen schoenen bij de van haren o.i.d....
Voor 2 jaar terug heb ik een super goede winkel in zwolle gevonden die ook erg véél keus had in grote maten, tot 46! Ik was helemaal blij, eindelijk kon ik leuke schoenen vinden

Maar nu is die winkel overgenomen en toen der tijd is mij verzekerd dat er grote maten zouden blijven, maar nu is er nog geen 1/4 deel van wat het was... En nog allemaal modellen van voorgaande jaren. Ik word er echt zo moe van, nu loop ik weer alleen maar op (heren) sportschoenen omdat ik anders niets kan vinden...
Ik weet echt niet meer waar ik schoenen moet zoeken.... Het is echt een grote drama, en dan zie je een keer leuke, dan zijn ze bijna 150,- euro... En zoveel geld heb ik helaas niet te besteden...
Pff, sorry voor het verhaal, maar moest het gewoon even kwijt...
Heeft iemand nog tips..?

Sindsdien kom ik niet verder dan Allstars... 

, niets te vinden. Of het moeten echt sportschoenen zijn (die eigenlijk zijn bedoeld voor mannen).
Helaas, de keuze is inmiddels een stuk kleiner...
die zijn er gelukkig wel altijd. Maar ik voel gewoon dat mijn voeten nog steeds groeien en mijn schoenen krapper worden, dus als ik het zo hoor wil ik liever niet nog een schoenmaat groter

Gelukkig is er in maat 42 steeds meer te vinden