Misschien is er al een soortgelijk topic, maar die vond ik even niet zo snel. Ik zou eigenlijk wat informatie willen van mensen die verstand hebben van het volgende.
Ik wil graag over 1 a 2 jaar een huis kopen. (eerste keer). Ik ben nog alleen, dus in principe koop ik dan alleen
Ik huur nu namelijk, maar ik woon niet heel ruim en ben er tegen die tijd wel aan toe om groter te gaan wonen. Nu heb ik een flexibel krediet lopen bij de bank, omdat ik hier mn tandheelkundige operaties van moest betalen omdat ik deze voor het grootste deel niet vergoed kreeg, dat terzijde. Betekent zo'n krediet dat je dan BKR geregistreerd staat? Ik heb naar mijn weten geen negatieve registatie, omdat ik nooit een betalingsachterstand heb gehad. Betekent het nou dat ik met zo'n flexibel krediet (dus in feite een lening bij mn bank) geen hypotheek zou kunnen krijgen? Of kun je zo'n lening onderbrengen bij een hypotheek? Ik heb op internet al wat informatie gezocht, maar er is zoveel!! Misschien kan iemand mij e.e.a. vertellen in 'menselijke taal' haha..
Erg benieuwd naar jullie kennis en ervaringen! Hoe beter ik ben voorbereid, hoe beter ik weet hoe ik dingen kan aanpakken!
alvast bedankt!
ga ik niet tot mijn top....
en zo'n gesprek kost niks, tenzij je natuurlijk een Hypotheek neemt

Wel mogen we dat weer veranderen als we alles rond hebben.