.Daarnaast is echte vriendschap creeeren in een andere omgeving ook bijna niet te doen (ondervind ik zelf) maar om nu te zeggen dat dat aan mij ligt. Vaak is het een beetje 1-richtings verkeer. Hebben meer mensen hier last van en hoe erg is dat? Hoeveel hinder ondervind je er van?Ik niks, ik heb kennissen genoeg. Een paar echte goede vrienden, weliswaar op afstand, maar toch. Fijne collega's die met me moeten lachen en een baas die héél blij met me is. En natuurlijk een al bijna 8-jarig goed huwelijk en een schattig dochtertje. Voor meer zou ik wel tijd hebben, maar je kan niks dwingen he?

Ik heb er zelf ook jammergenoeg ervaring mee en weinig echte vrienden. Maar dat hoeft geen probleem te zijn, ik vermaak mij prima in mijn eentje en vind het leuk om af en toe eens een praatje met onbekenden te maken. Alleen staan hier redelijk weinig mensen voor open, die kijken niet verder dan hun vriendengroep.
Meestal maak ik een flauw grapje. En meestal zijn het de mannen die er om moeten lachen
Ik lig blijkbaar goed bij het mannenvolk
Pas 3 dagen voor zijn dood zei hij: ik had aardiger moeten zijn in mijn leven...
stagaires lieten wij er overigens maar niet heen gaan
Het stomme was dat ze mij niet eens kenden, alleen maar verhalen hadden gehoord van mensen die hadden lopen stoken
En mijn andere ex zijn vriendengroep heeft mij uiteindelijk lopen bedreigen, maar hij is uiteindelijk wel degene geweest die er wat van heeft gezegd, omdat hun gedrag nergens opsloeg.
ik ben aan het sparen voor mijn droomreis naar Amerika en Hawaii