Kom net uit de supermarkt en echt niet normaal wat mensen allemaal in hun karretje stauwen... lijkt wel of we uitgehongerd zijn. Mensen die elkaar verdringen bij de schappen. Lange rijen, steeds chagerijnigkijkendere mensen, en hoor ik ook nog zo'n mevrouw tegen haar zoontje zeggen (die het blijkbaar ook niet normaal vond) dat het echt wel nodig was, want jaa maandag was de supermarkt dicht....
Jaa mag het ff, de supermarkt 2 dagen achter elkaar dicht?!! En terwijl al die mensen met enorme hoeveelheden lekkers naar buiten komen, staat er bij de deur iemand met de straatkrant en die wordt dus totaal genegeerd. Hoewel ik me ook wel beetje banketstaaf vond met mn tasje met lekkers voor de paas bij die mevrouw, vind ik dat je dan toch op zn minst wel 2 euro kwijt kan aan iemand die dak- of thuisloos is als je net voor weet ik niet hoeveel geld aan vreetzooi gekocht hebt?! (tuurlijk iedereen mag zelf weten of hij geeft of niet, maar vond het wel een schril contrast
)En na het weekend gaat er waarschijnlijk weer voor kapitalen in de vuilnisbak en mensen maar klagen dat alles zo duur is
en dat ze echt af moeten vallen
Tja sorry, weet wel dat je moet genieten van het leven en lekker eten enz. helemaal niet verkeerd wordt, tuurlijk relativeren is nodig
en ik gooi zelf ook wel extra lekkers in mn tas, maar moest het toch ff kwijt..... want sommige mensen slaan toch echt door toch?!

maar we doen niet heel veel anders behalve dat we savonds gaan gourmetten

die man verdient op een dag meer dan gemiddeld supermarktpersoneel