Ik plaats eigenlijk nooit topics maar dit onderwerp vind ik wel intresant

Vorig jaar met uitgaan heb ik een jongen ontmoet, hij ging weg en hadde nummers uitgewisseld. Volgende dag hele dag zitte smse en ook toegevoegd op me hyves.
Dat weekend er op ging ik weer stappen met een vriendin naar de zelfde tent toe. Later de avond zag ik dus die jonge weer lopen maar samen met een meisje. Vond het er vrij verdacht uitzien dus ben niet na die jongen toegelopen.
Volgende dag wilde ik wel weten hoe of wat en ja het was zijn vriendin maar hij dacht dat ik dat wist via zijn hyves... tja ik pluis niet ze hele hyves uit.
We zijn nu 4 maanden verder en nog steeds smse we, wil hem graag terug pakken want zoiets doe je ons vrouwen niet aan
Hij vertelde ook heel dom dat ie "nieuwe schoenene" wilde maar toch nog even ze "oude schoenen" hield dus ik had daar op terug gestuurd van ow dus ik ben voor tussedoor? maar ik zou dus de nieuwe schoenen worden!! Heb me rot gelache natuurlijk.
Naar veel gesms en door het volhouden om met me aftespreken heb ik dat dus gedaan ik dacht ach wat kan er gebeuren? ben er nog altijd zelf bij...
Nu is hij dus langs geweest en hij is toch wel erg leuk en het was nog super gezellig ook!!
(er is nik gebeurt) Het is zelfs zo ik zou op deze jonge verliefd kunnen worden!!
Wat erg dom zou zijn!! Hoe je er aan komt, kom je er ook weer vanaf
Maar goed eerst maar is kijken wat meneer allemaal nog bedenkt....
Nou vroeg ik me af of ik de eenige ben of dat er meer meiden dit soort dingen hebben?

.

Maar goed dan moet ze vriendin wel goed boos zijn anders gaat ie weer snel terug naar haar haha
) en als jij weer 'oud' wordt, wordt jij ook weer ingerolen zeker.
en ben nog steeds vrijgezel en scharrelloos