Dom Dom!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vrouw2014

Dom Dom!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 09:34

Hoi Hoi,

Ik plaats eigenlijk nooit topics maar dit onderwerp vind ik wel intresant ;)

Vorig jaar met uitgaan heb ik een jongen ontmoet, hij ging weg en hadde nummers uitgewisseld. Volgende dag hele dag zitte smse en ook toegevoegd op me hyves.
Dat weekend er op ging ik weer stappen met een vriendin naar de zelfde tent toe. Later de avond zag ik dus die jonge weer lopen maar samen met een meisje. Vond het er vrij verdacht uitzien dus ben niet na die jongen toegelopen.

Volgende dag wilde ik wel weten hoe of wat en ja het was zijn vriendin maar hij dacht dat ik dat wist via zijn hyves... tja ik pluis niet ze hele hyves uit.
We zijn nu 4 maanden verder en nog steeds smse we, wil hem graag terug pakken want zoiets doe je ons vrouwen niet aan ;)
Hij vertelde ook heel dom dat ie "nieuwe schoenene" wilde maar toch nog even ze "oude schoenen" hield dus ik had daar op terug gestuurd van ow dus ik ben voor tussedoor? maar ik zou dus de nieuwe schoenen worden!! Heb me rot gelache natuurlijk.

Naar veel gesms en door het volhouden om met me aftespreken heb ik dat dus gedaan ik dacht ach wat kan er gebeuren? ben er nog altijd zelf bij...
Nu is hij dus langs geweest en hij is toch wel erg leuk en het was nog super gezellig ook!!
(er is nik gebeurt) Het is zelfs zo ik zou op deze jonge verliefd kunnen worden!!

Wat erg dom zou zijn!! Hoe je er aan komt, kom je er ook weer vanaf ;)
Maar goed eerst maar is kijken wat meneer allemaal nog bedenkt....

Nou vroeg ik me af of ik de eenige ben of dat er meer meiden dit soort dingen hebben?

Daantjuh88

Re: Dom Dom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:02

Echt niet aan beginnen! Ik heb bijna zoiets meegemaakt en het heeft me alleen maar verdriet gedaan, want uiteindelijk bleef die dus toch maar bij die "ouwe schoen"!

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:08

Ik zou hem toch eventjes duidelijk maken dattie nog maar met zn oude paar moet doen.. :))

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:08

Zo te lezen is die gast een stuk dommer dan jij, beetje zonde van je tijd dan als jij een vaste relatie wilt met wat meer diepgang. Zo niet, dan is ie vast een leuk tussendoortje voor jou.

Het wordt lente en zomer, een paar sandalen kan geen kwaad :D .

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 10:11

Hahaha dan ben ik liever de sandalen ;)
Met de hersft weer weg!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:00

En straks is je hartje gebroken...
Niet meer op ingaan. :n

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:06

Zou mijn tijd er niet aan verpillen als ik jou was.
Lekker laten gaan.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:26

Negeren die sukkel. Of je kan hem natuurlijk ook even voor je eigen genoegdoening 'gebruiken'. Lekker maken maar de boot afhouden en dan dumpen.

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 11:35

Zwelgje schreef:
Negeren die sukkel. Of je kan hem natuurlijk ook even voor je eigen genoegdoening 'gebruiken'. Lekker maken maar de boot afhouden en dan dumpen.

Zoiets had ik ook in gedachte ;) Hij gaat bij ze vriendin weg en dan zeg ik ach heb toch niet zo n zin in een relatie :P Maar goed dan moet ze vriendin wel goed boos zijn anders gaat ie weer snel terug naar haar haha

Maar was niet van plan er serieus mee om te gaan hoor! Want ja wat hij bij haar doet doet ie uiteindelijk ook bij mij!!

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:40

Ik ga mee met Daantjuh88, je kan heel stoer doen en hem terug pakken of alleen gebruiken maar als je hiermee doorgaat ga je toch gevoelens voor hem krijgen en gaat dit je veel pijn opleveren. Ik heb by the way hetzelfde meegemaakt ;)

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 11:49

effe kijken wat ie wilt.. misschien kan ik hem helpen met ze relatie problemen?? hahaha

Ik ben een totaal ander type als ze vriendin wat ik gezien heb en misschien vind ie dat wel intresant maar goed als je het zo beroerd gaat in je relatie kap je er toch mee? en vooral als je met andere meiden gaat smse?

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:54

Lekker laten vallen die jongen. Ik zou er dus helemaal niks mee te maken willen hebben. Je komt vanzelf een jongen tegen die ook voor jou wilt gaan. Het moet van 2 kanten komen he.

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 11:58

Ben me op het moment ook aan het orienteren hoor ;) Hij is namelijk niet de eenige waar ik mee sms/bel of afspreek haha

louiisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:59

voel je je beter met die jongen in je buurt?
als je andwoord daar ja op is. Kan je verder denken
van: Brengt hij vernieuwing/verbetering in mijn leven?
en ga zo maar door...

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:59

Ik heb hier ook ervaring mee gehad, jongen was al 5 jaar bij zijn vriendin en ik kreeg verliefde gevoelens. Hij steeds 'Jaa het gaat niet goed bla bla'. Nou hij is verloofd nu en heeft nooit voor mij gekozen. Zat ik daar met mijn gevoelens..

louiisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 12:03

Mayflower_ schreef:
Ik heb hier ook ervaring mee gehad, jongen was al 5 jaar bij zijn vriendin en ik kreeg verliefde gevoelens. Hij steeds 'Jaa het gaat niet goed bla bla'. Nou hij is verloofd nu en heeft nooit voor mij gekozen. Zat ik daar met mijn gevoelens..

verlieft op opberijkbare types...
ken het heel vervelend máár vooral lastig

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 12:04

Wat ie bij de oude schoen doet, kan ie straks ook weer bij zijn nieuwe schoen doen, die vervolgens dan weer de oude schoen word. Snap je het nog...

Mee uitkijken dus, 9 van de 10 keer kiezen ze toch voor de oude schoen.

Heb het zelf ook mee gemaakt en had toen zelfs 2 keer met hem gezoend (op zijn initiatief), maar hij koos ook voor zijn oude schoen hoor uiteindelijk... Is gelukkig al heel wat jaren geleden...

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 12:06

louiisie schreef:
voel je je beter met die jongen in je buurt?
als je andwoord daar ja op is. Kan je verder denken
van: Brengt hij vernieuwing/verbetering in mijn leven?
en ga zo maar door...

Ik heb hem pas 1 keer gezien en zo snel gaat het bij mij niet, en voor een volgende
keer afspreken lukt ook niet want ik ben niet gek veel thuis en blijf er ook niet voor thuis! Vind me paard en me hondje toch wat belangrijker hahaha dat verklaard ook dat ik nog vrijgezel ben denk ik ;)

Mayflower_ schreef:

Zoiets als dit herken ik ook. Jonge ontmoet werde verliefd, kregen "ruzie" en contact was weg. 3 maanden later weer contact hij had inmiddels al een vriendin. Nu 3 jaar verder is ze vriendin zwanger maar hij heeft nog steeds gevoelens voor me zeg die...Tja geloof ik niet anders ga je geen huis kopen of een baby maken? En meent die het wel dan is die verdomt dom bezig!! Niet om mij maar om ze zwangere vriendin!

nodenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 12:07

Ik zou er niet aan moeten denken, ik zou ook niet meer met hem sms-en, juist omdat hij een vriendin heeft.
Waarom zou hij bij jou niet hetzelfde flikken?

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 12:09

Dat staat ook in het intro verhaaltje ;) Hoe je er aan komt, kom je er ook weer vanaf!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 12:20

Haha, sorry hoor, maar ik had niet eens meer gaan smsen. Die jongen is kansloos. Lekker als jij zn nieuwe paar schoenen wordt (zeg je toch niet :') ) en als jij weer 'oud' wordt, wordt jij ook weer ingerolen zeker.

Mijn advies: stop met die gozer. Hij verdient je niet. Op dit moment help je zo mee om zijn vriendin te belazeren....

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 12:31

Prinslover schreef:
Haha, sorry hoor, maar ik had niet eens meer gaan smsen. Die jongen is kansloos. Lekker als jij zn nieuwe paar schoenen wordt (zeg je toch niet :') ) en als jij weer 'oud' wordt, wordt jij ook weer ingerolen zeker.

Mijn advies: stop met die gozer. Hij verdient je niet. Op dit moment help je zo mee om zijn vriendin te belazeren....

Daar heb je gelijk in. Ook al gebeurt er niks en zal er niks gebeuren ook. Zij zal zich hier niet lekker bij
voelen. Hoe leuk het ook is (het smse) dan ik kan er beter gewoon mee kappen voordat ze vriendin bij mij op de stoep staat ;)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 12:32

Ik gooi altijd eerst mijn 'oude schoenen' weg voor ik 'nieuwe schoenen' neem... Nee meid, laat je niets wijsmaken hoor.
Gewoon negeren die handel! Er is misschien een kleine kans dat het goed gaat, maar als het niet zo is zit jij daar
met een gebroken hart!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 13:20

Niet aan beginnen hoor meid, zo gauw als een jongen mij met een paar schoenen gaat vergelijken ben ik pleite. Kom op meid, je bent wel meer waard dan dat!
Bovendien heeft hij een vriendin, dus daar zou ik sowieso al niet aan beginnen dan.

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 13:31

Ik zou er ook niet an beginnen... Komt alleen maar ellende van en je wordt zelf de dupe!

@ Nickytje:
Citaat:
Ik gooi altijd eerst mijn 'oude schoenen' weg voor ik 'nieuwe schoenen' neem...
Hmm, en ik dan.... Ik heb 15 paar schoenen in de kast staan O:) en ben nog steeds vrijgezel en scharrelloos :P ;)