Het zit namelijk zo: de nieuwe vriendin van mijn ex, roddelt enorm over mij. Ik hoor dit uit meerdere betrouwbare richtingen, gelukkig weten die mensen ook wel dat er niets van waar is. Het zijn ook geen hele extreme verhalen, maar ook niet bepaald vriendelijk. De mensen van wie ik hoor dat ze dit doet, weten gelukkig wel beter, dus ik kan ook niet zeggen dat ik er enorm onder te lijden heb. Leuk is anders, laten we het daar op houden.
Het rare is dat ik het meisje in kwestie echt niet ken. Ik heb haar 1x gezien, en toen besefte ik niet eens dat het ex zijn nieuwe vriendin was. Kwam ze tegen in de stad, gedag gezegt en gewoon doorgelopen. Ik heb niks met hem, maar ook niks tegen hem, dus meer als gedag zeggen doen we vaak niet, soms maken we even een 'hoe is het' praatje, maar meer ook niet.
Ik kom hem wel eens op stap tegen, dan is zij er nooit bij, en hij mag nog altijd nog graag om mij heen hangen. Ik ga daar nooit op in, blijf dan echt zoveel mogelijk uit zijn buurt. Kortom, ik heb geen idee waarom ze mij zo graag zwart wil maken. Het is voor haar natuurlijk niet leuk dat haar vriend niet bij zijn ex uit de buurt kan blijven, maar ik denk niet dat ze dit weet. Of hij moet het al verdraaien naar haar toe.
De tijd van de feestjes komt er weer aan, dus ik denk echt dat ik haar binnenkort tegen zal komen. Nu zit ik stiekem eens na te denken wat ik dan moet doen. Haar er op aan spreken, en gewoon eens vragen waarom ze dit doet? Of het gewoon negeren, en er niet op in gaan? Ik weet niet wat het verstandigste is. Ik zal haar er sowieso niet boos op aanspreken, dat is niets voor mij.
Wat doen jullie in zo'n geval? Het zegt sowieso meer over haar als over mij, en daar ben ik me heel goed van bewust.
Even voor de duidelijkheid, dit meisje zit zeker weten niet op bokt, en niemand die mij hier kent kan weten dat ik het over haar heb, want die weten denk ik niet eens dat ik ooit wat met die jongen gehad heb
ze is echt volkomen anoniem, anders zal ik het hier niet plaatsen!
. Maar meestal heb ik zoiets van : Leven en laten leven
. 

, heb mezelf met bepaalde acties niet bepaald geliefd gemaakt.