ophouden nou!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

ophouden nou!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 16:10

met dit lekkere weer heb ik uiteraard mijn raam open staan.. 8-)

maar nu word mijn hele zondag verstoord door een muziekgroep die de godganse dag van dat marokkaanse gejengel speelt!! :(

dan spelen ze een kwartier lang.. en dan stoppen ze een kwartier.. GEK word ik er van! :(

ik heb hier toch niet om gevraagd ;(
de hondjes worden er ook helemaal opgefokt van ;(
dag rust.. ;(

silfie35

Re: ophouden nou!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:11

Ow vervelend zeg! En als je de hond erop af stuurt?:P

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:13

wat vervelend!!
net als wat silfie35 zegt je honden eropaf sturen :P

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:13

o ja,,
niet vergeten slagroom rondom de bekkie's te spuiten 8)

jessica_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:14

Daar kan ik me ook zo aan ergeren, wij hebben buren met kinderen die met dit mooie weer de hele (ja echt de hele) dag trampoline springen en daarbij schreeuwen niet normaal!
Kun je zelf niet de muziek heel hard aanzetten? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:14

Dan ga je erop uit en ergens anders van het mooie weer genieten :+

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 16:14

hahaha ja hondsdolle honden :P
neeh laat ik dat maar niet doen haha :P

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 16:15

Relaxed schreef:

ik wou ff lekker de stad in maar daar is momenteel een marathon bezig.. weg rust :P

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:17

Vraag of ze ermee wil ophouden hahaha of zet zelf de radio keihard aan, dan worden ze er zelf ook gek van hihi.

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:19

Ragdollcat schreef:
Vraag of ze ermee wil ophouden hahaha of zet zelf de radio keihard aan, dan worden ze er zelf ook gek van hihi.

Inderdaad! of gooi een paar waterballonnen naar ze toe, en als ze er dan als bezopen katjes staan te kijken zeg je: oprotten, Oeren kapoet????

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:19

Als je honden en jij er niet tegenkunnen zou ik zeggen: gewoon het raam dichtdoen, of lekker naar de hei gaan en een flinke wandeling maken :j
Ik weet trouwens niet precies waarom je er de nadruk op wilt leggen dat het 'marokkaans gejengel' is - het geeft toch een vervelend tintje aan je opmerking. (Mogen Nederlanders wel muziek maken?)

Wat betreft de onrust van de honden: weet je zeker dat dit ontstaat door de muziek, en niet door jouw eigen onrust? Veel honden kunnen best wat hebben als je als baas maar aangeeft dat er niets aan de hand is: zelf ontspannen dus.

Daarnaast kan het natuurlijk best eens voorkomen dat er een reden is voor geluidsoverlast. Die dingen moeten - af en toe - best kunnen voorkomen. Een feestje, een bijzondere gelegenheid... met carnaval hoor ik hier ook de hoempamuziek van het schoolplein. Als ze dat elke dag zouden doen zou ik het er niet mee eens zijn, maar een of twee keer per jaar is dat toch niet erg? Het is niet 's avonds laat, een beetje verdraagzaamheid is niet verkeerd :) Maakt je eigen leven ook een stuk makkelijker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:20

LimaMambo schreef:
Relaxed schreef:

ik wou ff lekker de stad in maar daar is momenteel een marathon bezig.. weg rust :P

Haha nee daar hoef je voor je rust dan niet heen ;) Wandelen in het bos met je hondje? ;)

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:21

Kun je niet gaan vragen of ze ergens anders gaan spelen?

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:22

woon je in west ?

haha, ik ken het probleem ..... verschikkelijk !

ook heb ik last van de voorbij razende tram ... pfff :(

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 16:22

Shadow0 schreef:
Als je honden en jij er niet tegenkunnen zou ik zeggen: gewoon het raam dichtdoen, of lekker naar de hei gaan en een flinke wandeling maken :j
Ik weet trouwens niet precies waarom je er de nadruk op wilt leggen dat het 'marokkaans gejengel' is - het geeft toch een vervelend tintje aan je opmerking. (Mogen Nederlanders wel muziek maken?)

Wat betreft de onrust van de honden: weet je zeker dat dit ontstaat door de muziek, en niet door jouw eigen onrust? Veel honden kunnen best wat hebben als je als baas maar aangeeft dat er niets aan de hand is: zelf ontspannen dus.

Daarnaast kan het natuurlijk best eens voorkomen dat er een reden is voor geluidsoverlast. Die dingen moeten - af en toe - best kunnen voorkomen. Een feestje, een bijzondere gelegenheid... met carnaval hoor ik hier ook de hoempamuziek van het schoolplein. Als ze dat elke dag zouden doen zou ik het er niet mee eens zijn, maar een of twee keer per jaar is dat toch niet erg? Het is niet 's avonds laat, een beetje verdraagzaamheid is niet verkeerd :) Maakt je eigen leven ook een stuk makkelijker.

waarom ik zeg dat het marokkaans gejengel is? omdat het marokkaans gejengel is!

en bij de eerste keer dat ze speelden dacht ik dat het een lopende band was.. dus ik was nog niet geirriteerd.. en toen waren mijn honden al opgefokt
ik vind het prima dat mensen muziek maken maar doe dat dan lekker binnen bij iemand thuis.. of loop door.. maar ga niet buiten staat spelen midden in een woonwijk.. 1 keer oke.. maar niet de hele middag en dan om de 15 minuten

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 16:23

jarco schreef:
woon je in west ?

haha, ik ken het probleem ..... verschikkelijk !

ook heb ik last van de voorbij razende tram ... pfff :(

nee noord.. ;(

tram heb ik geen last van.. woon aan een schoolplein en ben die krijsende kinderen ook al gewend :P

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:24

Kun je niet zeggen dat zondag een rustdag is? :Y) En dat jij je rust hard nodig hebt?

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:25

haha die heb ik weer achter mijn huisje ......

maar dat gejengel tssssss het is echt waar, dat is het enigste
wat je hier hoort ....... AHHHHHHHHHHHHHHH

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:27

jessica_ schreef:
Daar kan ik me ook zo aan ergeren, wij hebben buren met kinderen die met dit mooie weer de hele (ja echt de hele) dag trampoline springen en daarbij schreeuwen niet normaal!
Kun je zelf niet de muziek heel hard aanzetten? :Y)

hahaha dat hebben wij ook, nu heb ik zo straks heel hard terug geschreeuwd of ze eens wat minder konden schreeuwen 8-) moet zeggen werkt wel, de ouders zaten ook buiten en het was metteen rustig :)

Maar ts, vervelend dat je er zo last van hebt, kun je niet gewoon vragen of het ook wat zachter kan ofzo?
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 05-04-09 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:29

Hahahaha kan me levendig voorstellen dat je hier niet om zit te springen :D Zou idd de hond pakken en lekker de natuur ingaan het is prachtig weer :)

LimaMambo schreef:
waarom ik zeg dat het marokkaans gejengel is? omdat het marokkaans gejengel is!

Mss moet ShadowoO het eens een keer niet zo serieus nemen begrijp wel wat je bedoeld :Y)

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:30

Ga in een hutje op de hei wonen :)
Leven en laten leven, dit is niet iets wat ze dagelijks doen dus snap ook niet waarom je er zo gigantisch over struikelt.

Vraag me ook af of als er een Nederlands bandje muziek stond te maken je nu steeds het er zo nadrukkelijk bij zou vermelden dat het Nederlands gejengel zou zijn....

Globetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:31

Ik word op dit moment een beetje gek van de helikopters! (van de marathon ja nu nog steeds ja...) Kan mij niet zo goed concentreren (moet leren voor tentamen dus kán ook niet weg).

Maar ik heb gewoon alle deuren en ramen dicht gelaten. :) Scheelt een hele hoop!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:32

En daarom woon ik dus niet in Rotterdam.... :+
En ik ben het met je eens, marokkaans gejengel is erger als nederlands gejengel

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 16:32

Nijn schreef:
Ga in een hutje op de hei wonen :)
Leven en laten leven, dit is niet iets wat ze dagelijks doen dus snap ook niet waarom je er zo gigantisch over struikelt.

Vraag me ook af of als er een Nederlands bandje muziek stond te maken je nu steeds het er zo nadrukkelijk bij zou vermelden dat het Nederlands gejengel zou zijn....

ja hoor.. dan had je een zelfde topic gekregen ;)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 16:33

Wildgirl schreef:
En daarom woon ik dus niet in Rotterdam.... :+
En ik ben het met je eens, marokkaans gejengel is erger als nederlands gejengel

wij willen hier ook heeel heeeeeeeeel graag weg.. de wijk word steeds erger
paar weken geleden zijn we serieus gaan kijken voor een woning in belgie.. daat gaat helaas niet door
nu zijn we aan het kijken voor iets in hellevoet..