Hoe je wereld in een keer in elkaar stort!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

donnieYy

Hoe je wereld in een keer in elkaar stort!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 18:52

Op het eerste gezicht was er niets aan de hand. Ik was zielsgelukkig met mijn vriend en alles maar dan ook alles ging goed. Altijd was het leuk, nooit ruzie. We hadden zoveel plannen, zijn laatst nog bij een huisje wezen kijken en waren druk bezig met een vakantie boeken en het plannen van leuke dingen. Nooit gedacht dat het ineens zo om zou slaan.

Op 1 april werd ik opeens gebeld door een meisje van een jaar of 14 die vertelde dat mijn vriend vreemdging met een vriendin van haar (ook 14) Nu kende ik dat meisje en geloofde er helemaal niks van. Mijn vriend is 25 en gelukkig met mij... dat zou hij nooit doen.
Dit beweerde hij zelf ook en heeft me 30x beloofd dat het echt niet waar was en dat hij het maar een gevaarlijke roddel vind, aangezien hij half april bij de politie zou beginnen.

Gisteren kreeg ik opeens een berichtje van het meisje met wie hij dus vreemd zou zijn gegaan, dat ik toch maar even heel goed met hem moest praten. Opeens werd ik heel bang en heb mijn vriend opgebeld. Hij bekende meteen dat hij met haar gezoend heeft en dat dat geleid heeft tot sex. Helemaal kapot ben ik. Heb alles van hem verwijderd, mijn spullen opgehaald en lig nu helemaal in de kreukels.

Mijn vriend hetzelfde hij is helemaal van slag heb ik gehoord en leeft als zombie omdat hij helemaal volgestopt is met medicijnen. Ook is hij naar een psycholoog geweest. Zijn moeder is ook nog eens ernstig ziek en is vannacht met spoed opgenomen omdat ze het allemaal niet meer trok. Dat kon er ook nog wel bij.

Voor mij is het heel moeilijk ik kan geen contact meer hebben met mijn (ex) vriend het is nu ook uit hoe erg ik dat vind. Maar ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen. ook voel ik me onzeker en vies. Het moeilijke is nu dat ik wel contact met zijn moeder wil blijven houden. Ik heb zo'n goed contact opgebouwd met haar en de rest van de schoonfamilie. Weet zeker dat ik dat op den duur kwijt raak maar zolang zijn moeder nog in leven is wil ik het contact wel behouden.

Voor nu probeer ik het maar een beetje te laten bezinken en met zoveel mensen te praten hoe pijn het ook doet. Ik kom er heus wel eens overheen al is mijn wereld nu even helemaal ingestort.!

corientjuhh

Re: Hoe je wereld in een keer in elkaar stort!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 18:55

He meid sterkte
Vervelend dat het zo is gegaan
Ben je zelf 14 of heb ik dat verkeerd gelezen
Ik hoop dat je een leuke vriend weer krijgt en dat iemand zo iets doet is een relatie niet waard
Sterkte

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 18:56

Jeetje meid, wat een heftig verhaal! Ik kan me voorstellen dat je er goed ziek van bent als je zoiets ontdekt!

Ik zou die jongen lekker links laten liggen! Je geeft al aan dat je hem nooit meer kan vertrouwen, dan is het waarschijnlijk ook maar beter als je hem (voorlopig) niet meer ziet! Met zijn moeder kun je dan natuurlijk wel contact houden, als je daar behoefte aan hebt. Gewoon duidelijk afspreken wanneer je ex bij haar is en wanneer jij kunt gaan!

Iig heel erg veel sterkte ermee! Lijkt me echt een poedersuiker situatie!!

donnieYy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 18:57

Nee ik ben 19 en mijn ex was 25. Moet er nog even aan wennen dat ik nu ex-vriend moet typen :S

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 18:59

Een meisje van 14 terwijl ie zelf 25 is.... Daar is een naam voor... :x

Voor jou helemaal niet leuk, maar ik vind het verstandig dat je voor jezelf hebt gekozen.
Heel veel sterkte de komende tijd, probeer leuke dingen te doen met vriendinnen zodat je je gedachten kunt verzetten en niet steeds aan hem moet denken. Sterkte!

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:00

Pff, ik ben zelf 20 en mijn vriend 25, ik moet er toch niet aan denken dat ik zo'n nieuws zou krijgen van een snotneusje van 14! Vreemdgaan is echt niet vet, maar met een 14-jarige?! Damn! Dat lijkt me echt heel erg! Niet zo handig ook van hem ivm de politie!

Nogmaals sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:03

Danielle, jouw ex vriend houd van jonge onervaren meisjes. Jij bent 16? Dat meisje 14 :oo , laat hem lekker lopen, je verdient beter.

Als je wat jaren ouder bent, ben je blij dat hem hebt laten lopen, want dan snap je dat het een ongezonde verhouding is.

En dan bij de politie beginnen? Sorry hoor, maar ik heb er beelden bij, iemand die van macht houdt? Laat maar lekker...geen hand vol maar een land vol. Je komt er wel over heen...Sterkte!

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:04

Pfhoe... jeetje zeg, dat is een klap!
Even lekker laten bezinken, en je ex-vriend geen kansen meer geven.. hij is erg fout geweest, te fout.
Als het mij zou overkomen, zou ik er zelfs na een paar jaar geen vertrouwen meer in hebben..
Laten bezinken, maar ik zou wel even contact opnemen met zijn moeder aangezien ze in het ziekenhuis ligt en jij er goed contact mee hebt :)

Sterkte!

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:04

Ts is 19... zegt ze net

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:05

Psycholoog kan hij inderdaad goed gebruiken als hij het heeft gedaan.
Laat je niet teveel leiden door het helemaal van slag verhaaltje.

Veel sterkte

patos

russel schreef:
Danielle, jouw ex vriend houd van jonge onervaren meisjes. Jij bent 16? Dat meisje 14 :oo , laat hem lekker lopen, je verdient beter.

Als je wat jaren ouder bent, ben je blij dat hem hebt laten lopen, want dan snap je dat het een ongezonde verhouding is.

En dan bij de politie beginnen? Sorry hoor, maar ik heb er beelden bij, iemand die van macht houdt? Laat maar lekker...geen hand vol maar een land vol. Je komt er wel over heen...Sterkte!

TS is 19...

Anoniem

Ronne schreef:
Ts is 19... zegt ze net

Oke, oud profiel, sorry. Hoe lang had je een relatie met hem?

donnieYy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 19:11

Bijna een jaar maar het was een hele hechte relatie, zagen elkaar bijna elke dag en waren al op zoek naar een huisje

LisaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:19

Gatverdamme, met zo'n jong meisje, wordt er misselijk van.
Lekker laten gaan die L*L. Je kunt veel beter krijgen. Wel erg dat hij jouw vertrouwen zo heeft beschaamd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:20

Das heel vervelend! Wees maar blij dat je nu weet hoe hij is. Stel je woont samen en je moet gaan delen...

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:23

Kristie schreef:
Een meisje van 14 terwijl ie zelf 25 is.... Daar is een naam voor... :x

dacht meteen hetzelfde.....

nou, ik kan niets anders doen dan je heeeeuuuul veel sterkte t wensen :(:)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:23

Naja neemt niet weg dat het heel erg pijn doet dat hij niet is zoals je dacht dat hij zou zijn....Je wereld stort dan echt in, niet alleen je relatie stopt maar ok je toekomstplannen moet je bijstellen. Niet samenwonen maar..wat dan?

Het gaat je lukken er overheen te komen, hoewel dat nu even niet zo voelt...Mijn tip is om even dag voor dag te leven, niet te ver vooruit kijken. Zoals je leven nu binnen een paar dagen is veranderd kan dat altijd ook ten goede keren. En anders red jij je wel, wij vrouwen zijn sterk ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:25

Ongeloofelijk zeg, als 25-jarige met een kind van 14... ik kan daar echt niet bij :n Goed dat je meteen alles hebt opgehaald en weg bent gegaan, al zal dat verschrikkelijk moeilijk zijn. Logisch dat je helemaal van slag bent, het ene moment is er niets aan de hand en nu dit...

Ik vind het heel knap dat je voor jezelf hebt gekozen, ik denk dat je een hele sterke meid bent ookal voelt het nu misschien even niet zo. Je verdient veel, veel beter dan een vent die je belazerd met een 14 jarige, echt waar :j

Heel veel sterkte de komende tijd :(:)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 22:08

Maar nu?
Kan hij nog wel bij de politie?
Wat verwacht het meisje van 14 nu van hem? Ze kan hem aangeven en dat heeft hij een strafblad en kan hij de politie wel vaarwel zeggen.

Tja, eigenlijk vragen waar jij helemaal niks mee kan.
Meis, ik wil je heel erg veel sterkte wensen. Je bent nog jong, het is even een heel zware tijd, maar ook jij zal een jongen vinden die wel dubbel en dwars waard is.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 01:22

En die eikel start straks als agent? :( Pff wees maar heel blij dat je van hem af bent, ook al doet het nu even ontzettend veel pijn...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 02:41

meid wat erg voor je en het lijkt idd dat je wereld instort maar bedenk dat je beter af bent zonder een vriend die je bedriegt....

zet jezelf erover heen en je vergeet hem vast wel!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 06:11

Meid wat erg voor je :\ Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Ontzettend veel sterkte gewenst!

Wordt zoiets eigenlijk nog gemeld bij de politie? Ik vind het toch een beetje storend dat hij straks evengoed over straat kan als politieagent.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 06:22

Wat ontzettend rot voor je zeg.. Lijkt me inderdaad een beste deuk in het vertrouwen...

Groot gelijk in elk geval dat je bij hem weg bent... Ik vind vreemdgaan sowieso een heel erg iets, maar als hij zelfs over is gegaan tot sex zou bij mij ook de bom zijn gebarsten... Ik weet niet of ik moet zeggen dat dat een naam heeft, gezien de leeftijden....
Ik heb zelf 4,5 jaar er tussen zitten, jij wel iets meer... Maar als het zo vertrouwd leek weet ik het niet, maar dat ie dan zoiets flikt.. En zou ie het al eerder gedaan hebben misschien?
Naja, nu ga ik speculeren wat ik misschien niet moet doen. Ik vind in elkg geval dat je een goeie beslissing gemaakt hebt.. Tuurlijk kan je het niet in een dag uit je hoofd zetten.. Dat zal nog wel even duren, maar van die (imo) zak hoef je geen aandacht meer te schenken..
Er lopen meer leuke kerels rond ben ik van mening, alleen nu is het gewoon even heel hard omdat het allemaal zo goed leek.. :(:)

Cayenne.. Goeie :j hier hetzelfde.. Maar in principe is vreemdgaan geen misdaad lijkt me? Nergens staat nog überhaupt dat zij bij elkaar horen (geregistreerd partnerschap o.i.d.), maar misschien iets met die leeftijd van dat meidje.. Maar zelfs dat kan geloof ik ook niet als zij het niet aangeeft.. Ik weet niet of daar echt een wet/regelgeving voor is.. Zou wel 'mooi' zijn maar ik denk het haast niet eigenlijk..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 06:43

Ik doel meer op het feit dat de ex van de TS met een minderjarig meisje sex heeft gehad. Dat hij dit heeft gedaan heet een pedoseksuele stoornis (pedofilie is alleen het verlangen naar sex met een minderjarige, niet het daadwerkelijk hebben van sex).
Imo mag zo iemand niet als agent op straat.

Nogmaals heel veel sterkte gewenst :(:)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 06:54

Ja dat doelde ik uiteindelijk ook op eigenlijk, alleen zie nu dat ik dat ik dat alleen maar in mijn hoofd had, en niet getypt.. Dus: eens! Maar ís dat ook wettelijk strafbaar als het meisje het goed vindt? Want ik zou hem het liefst ook lekker zo houden waar ie zit, en niet bij de politie.. Juist die mensen moeten wel weten wat een beetje normen en waarden zijn, sowieso de wetten en regels, maar ook daarvoor staan! :j
Misselijkmakend eigenlijk.. Bah.

Sterkte inderdaad TS, het zal niet makkelijk zijn... Maar ik denk dat je goed hebt gedaan om direct hem 'eruit' gegooid te hebben.. :)