Ik zit me weleens af te vragen, ben ik de enige? Of zijn er nog meer mensen die anderen gewoon niet vertrouwen..
Mijn vriend heeft op dit moment z'n telefoon uitstaan, ik word echt helemaal gek! Ik probeerde een half uur
geleden voor de 1ste keer te bellen en heb nu al 22 keer geprobeerd te bellen. Waarom doe ik dat eigenlijk?
Als mensen niet gelijk hun telefoon opnemen ga ik er altijd van uit dat ze me opeens niet meer mogen, leuk vinden of een gevaarlijk auto ongeluk hebben gehad
.Of bij mn vriendjes geval dat hij aan het vreemd gaan is op dat moment...
Ik weet zeker dat hij me straks opbelt en zegt: 'goh ik zag dat je me 50 keer hebt gebeld, is het weer zover).
Meer mensen die dit hebben
? 
bij niet opnemen en zeker weten dat ie thuis is wordt ik ook gek... Wat is ie aan het doen? Wie is er bij hem? Maar ook als ie veel later thuis is van het werk.Maar ja ik heb ook een relatie hiervoor gehad waar ik behoorlijk belazerd in ben. Maar zoals mijn vriend dan wel altijd zegt: ik ben hem niet.....
. Uiteraard heeft m'n vriend al gebeld, hij was met een vriendin van hem in het ziekenhuis daarom stond z'n telefoon uit
Evenals het feit dat ik er heel slecht tegen kan als dingen uberhaupt op het laatste moment veranderen... Zo heb ik ook het liefst als ik een afspraak maak dat dat een paar dagen voor de afspraak al gepland staat en niet een dag van te voren ofzo