Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
niet dat wij al samen wonen, dus het heeft totaal geen zin om mij te smsen dat ze ontzettend lekkere seks heeft gehad mijn vriendje terwijl hij gewoon thuis was. En dan later tegen een vriendinnetje van mij zeggen dat het een grapje was
)
MarcoBorsato schreef:Ja het was heel vervelend, want ze zat ook behoorlijk achter mijn lief aan. Alleen wist die dommeniet dat wij al samen wonen, dus het heeft totaal geen zin om mij te smsen dat ze ontzettend lekkere seks heeft gehad mijn vriendje terwijl hij gewoon thuis was. En dan later tegen een vriendinnetje van mij zeggen dat het een grapje was
![]()
En joh, als het gelogen is, sta er boven. Ga niet reageren, ga niet boos worden. Blijkbaar hebben ze niets te doen dat ze dan dit soort verhalen op gaan hangen. En als het wel zo is: Praat erover. Slapen met een ander is echt fout, en zo'n jongen verdient dan je tranen en verdriet niet. Laat je niet gek maken, door niemand!
omdat ze acherlopen
VivaLaVida schreef:MarcoBorsato schreef:Ja het was heel vervelend, want ze zat ook behoorlijk achter mijn lief aan. Alleen wist die dommeniet dat wij al samen wonen, dus het heeft totaal geen zin om mij te smsen dat ze ontzettend lekkere seks heeft gehad mijn vriendje terwijl hij gewoon thuis was. En dan later tegen een vriendinnetje van mij zeggen dat het een grapje was
![]()
En joh, als het gelogen is, sta er boven. Ga niet reageren, ga niet boos worden. Blijkbaar hebben ze niets te doen dat ze dan dit soort verhalen op gaan hangen. En als het wel zo is: Praat erover. Slapen met een ander is echt fout, en zo'n jongen verdient dan je tranen en verdriet niet. Laat je niet gek maken, door niemand!
Zoooo diegene had bij mij waarschijnlijk gelijk met een #( naar de eerste hulp mogen rennen... _-:-(
Joh, jongens banketstaaf zo veel!! DIe vinden het humor om te stoken en l*llige grapjes te maken, vooral omdat ze zelf vaak nog een beetje in de pubertijd zittenomdat ze acherlopen

)wendyashley schreef:En je weet zeker dat die vriendinnen niet gewoon stik jaloers zijn? Ze kennen die jongens niet maar nemen wel ieder woord van vreemde jongens aan,dan kunnen ze die jongens ook even aanwijzen zodat jij ze kunt aanspreken.
Als zijn familie zegt dat hij echt gek op jou is en jij de eerste bent die daar over de vloer komt,zou ik die mensen eerder geloven,lijkt me niet dat hij dat zou doen terwijl hij jou keihard bedondert.
Toen mijn vriend een weekendje met 2 beste vrienden naar Praag was,zei zijn collega ook dat hij hoogst waarschijnlijk lag te w*ppen,ik was uiteraard flink over de rooie.
Eenmaal thuis heb ik hem verteld wat er werd gezegd,hij is naar die gozer gestapt en die heeft mooi zijn excuses aangeboden omdat hij gewoon stik jaloers was en stiekum een oogje op mij had.
VivaLaVida schreef:MarcoBorsato schreef:Ja het was heel vervelend, want ze zat ook behoorlijk achter mijn lief aan. Alleen wist die dommeniet dat wij al samen wonen, dus het heeft totaal geen zin om mij te smsen dat ze ontzettend lekkere seks heeft gehad mijn vriendje terwijl hij gewoon thuis was. En dan later tegen een vriendinnetje van mij zeggen dat het een grapje was
![]()
Zoooo diegene had bij mij waarschijnlijk gelijk met een #( naar de eerste hulp mogen rennen... _:-(
Joh, jongens banketstaaf zo veel!! DIe vinden het humor om te stoken en l*llige grapjes te maken, vooral omdat ze zelf vaak nog een beetje in de pubertijd zittenomdat ze acherlopen
lovetoulouse schreef:wendyashley schreef:En je weet zeker dat die vriendinnen niet gewoon stik jaloers zijn? Ze kennen die jongens niet maar nemen wel ieder woord van vreemde jongens aan,dan kunnen ze die jongens ook even aanwijzen zodat jij ze kunt aanspreken.
Als zijn familie zegt dat hij echt gek op jou is en jij de eerste bent die daar over de vloer komt,zou ik die mensen eerder geloven,lijkt me niet dat hij dat zou doen terwijl hij jou keihard bedondert.
Toen mijn vriend een weekendje met 2 beste vrienden naar Praag was,zei zijn collega ook dat hij hoogst waarschijnlijk lag te w*ppen,ik was uiteraard flink over de rooie.
Eenmaal thuis heb ik hem verteld wat er werd gezegd,hij is naar die gozer gestapt en die heeft mooi zijn excuses aangeboden omdat hij gewoon stik jaloers was en stiekum een oogje op mij had.
nou 1 vriendin dat is echt een hele goede vriendin die heeft mij ook aan hem gekoppeld die zeg ook ik geloof het allemaal niet zo maar ik zeg het wel tege je omdat je een vriendin van me bent en die andere zegge ja ikweet het zeker. ik heb gister nog 1 van die meisjes gesproken en ik gha een keer samen methaar naar die jongens toe.