2 verhalen, ik weet het gewoon niet meer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Compliment

2 verhalen, ik weet het gewoon niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 23:05

hoi bokkers,
ik wil dit ff aan jullie kwijt omdat ik hier tog wel mee zit. ik zal het zo goedmogelijk proberen uit te leggen.

ik heb nu dus 5 maanden een vriend. het gaat gewoon goed tussen ons, jaa af en toe wat ruzietjes. maar nu komt het... ik was vandaag bij hem in de buurt en heb ik te horen gekregen van 3 vriendinnen dat die met een meisje heb gekust en van het weekend bij een ander meisje heeft geslapen. deze meisjes hebben het van 2 andere jongens die die meisjes eigelijk niet zo goed kennen. nu ben ik naar mijn vriend gegaan en beweert hoog en laag dat het absoluut niet zo is.. ik dus helemaal overstuur naar zijn huis gegaan en het met ze broer en schoonzus dr overgehad. die vonden het allemaal wel een heel vreemd verhaal. het enige wat ze konde zeggen was praat goed met hem dr over, we weten dat die echt gek op je is en dat die nog nooit eerder een meisje mee naar huis heeft genomen. maar goed ik dus op me scooter naar huisgegaan en met me moeder dr overgehad. die wist ook niet zo goed wat ze moest denken..
nu zit ik dus echt in een knoop want ik weet niet wie ik moet geloven..

ik vroeg me af of meer mensen dit hebben meegemaakt en wat ze hieraan gedaan hebben. en of jullie eventueel tips voor me hebben

dankje voor het lezen

whiehiej

Re: 2 verhalen, ik weet het gewoon niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 23:08

he, wat een vervelende situatie, maar denk eerst logisch na voordat je conclusies gaat trekken waar je later misschien spijt kan krijgen. Het kan ook zo zijn dat het gewoon een vieze leugen is, maar als dat niet zo zou zijn zou ik er maar goed over na denken of je nog met deze jongen verder wilt! Succes meis!!

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 23:09

ja ik weet dus niet of het een leugen iis maar vind het wel alleemaal een beetje vreemd dat 2 jongens het tege mij vriendinne zegge die ze niet eens zo heel goed kennen..
dankjewel

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 23:10

Ik heb het wel meegemaakt, alleen iets anders. Een meisje vertelde dat ze seks had gehad met mijn lief, terwijl hij op dat moment toch echt thuis bij mij was. Gewoon een flauwe roddel dus. Ik ken je vriend niet, ik weet niet wat voor type het is. Het kan heel goed zijn dat hij inderdaad een scheve schaats heeft gereden, maar er zijn ook genoeg meisjes die vals genoeg zijn om lelijk te praten. Ik vind het advies dat je hebt gekregen echt goed, praten is het enige wat je kunt doen. Misschien kun je ook achterhalen wie wat heeft gezegd en hen eens confronteren. Sterkte, en laat je niet te veel opfokken.

edit: ik zie dat jongens het hebben gezegd. Verander in mijn verhaal het woord meisjes maar door jongens ;)

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 23:13

ja ik ga ook zeker nog proberen om er achter te komen.. maar vond het tog een fijn idee om hier wat neer te zetten. van jou lieveli is het idd ook een heel raar verhaal

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 23:17

Ja het was heel vervelend, want ze zat ook behoorlijk achter mijn lief aan. Alleen wist die domme }:0 niet dat wij al samen wonen, dus het heeft totaal geen zin om mij te smsen dat ze ontzettend lekkere seks heeft gehad mijn vriendje terwijl hij gewoon thuis was. En dan later tegen een vriendinnetje van mij zeggen dat het een grapje was 8)7

En joh, als het gelogen is, sta er boven. Ga niet reageren, ga niet boos worden. Blijkbaar hebben ze niets te doen dat ze dan dit soort verhalen op gaan hangen. En als het wel zo is: Praat erover. Slapen met een ander is echt fout, en zo'n jongen verdient dan je tranen en verdriet niet. Laat je niet gek maken, door niemand!

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 23:30

Volgens mij klopt er niks van het verhaal :) Denk dat het allemaal stokerij is.
Geloof en vertrouw jouw vriend, voordat jullie relatie naar de knoppen gaat zodat het de stokers gelukt is :)

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 23:37

En je weet zeker dat die vriendinnen niet gewoon stik jaloers zijn? Ze kennen die jongens niet maar nemen wel ieder woord van vreemde jongens aan,dan kunnen ze die jongens ook even aanwijzen zodat jij ze kunt aanspreken.
Als zijn familie zegt dat hij echt gek op jou is en jij de eerste bent die daar over de vloer komt,zou ik die mensen eerder geloven,lijkt me niet dat hij dat zou doen terwijl hij jou keihard bedondert.

Toen mijn vriend een weekendje met 2 beste vrienden naar Praag was,zei zijn collega ook dat hij hoogst waarschijnlijk lag te w*ppen,ik was uiteraard flink over de rooie.
Eenmaal thuis heb ik hem verteld wat er werd gezegd,hij is naar die gozer gestapt en die heeft mooi zijn excuses aangeboden omdat hij gewoon stik jaloers was en stiekum een oogje op mij had.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 23:39

Het zal je echt verbazen hoe aantrekkelijk mensen worden gevonden als ze een relatie hebben, en wat andere mensen doen om dat stuk te maken.

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 00:01

Indd lieveli, ken er zelf ook alles van hoe dat eraan toegaat.
Ben zelf een vrouw, maar vrouwen die op de kaap zitten kunnen rare wezens zijn.... (idem mannen :+ )
Zelf meegemaakt met een 'vriendin' en haar vriend (dat was een goede maat van mijn ex) zeiden ook vanalles tegen mij. Maar ook tegen hem.
Resultaat: Relatie van ruim 2 jaar verbroken. Achteraf ben ik ze er ook wel dankbaar om.
Maar het hoort zo niet te gaan. :)

Ik houd nu iig mijn oren en ogen alleen open bij mensen die ECHT te vertrouwen zijn. Alhoewel dat alsnog niet nodig is. Mijn huidige vriend zal mij niet zo snel inruilen :=

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 07:57

Is jullie relatie goed? Kun je hem vertrouwen? Als ik jou was zou ik wel heel voorzichtig zijn met zomaar een conclusie trekken. Wie weet is het inderdaad stokerij en dan ben jij straks je vriend kwijt.

Praten is inderdaad de enige optie en dan kijken of je hem het voordeel van de twijfel geeft of dat je er toch voor kiest om te stoppen zonder dat je de waarheid hebt gehoord.

Sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 09:13

MarcoBorsato schreef:
Ja het was heel vervelend, want ze zat ook behoorlijk achter mijn lief aan. Alleen wist die domme }:0 niet dat wij al samen wonen, dus het heeft totaal geen zin om mij te smsen dat ze ontzettend lekkere seks heeft gehad mijn vriendje terwijl hij gewoon thuis was. En dan later tegen een vriendinnetje van mij zeggen dat het een grapje was 8)7

En joh, als het gelogen is, sta er boven. Ga niet reageren, ga niet boos worden. Blijkbaar hebben ze niets te doen dat ze dan dit soort verhalen op gaan hangen. En als het wel zo is: Praat erover. Slapen met een ander is echt fout, en zo'n jongen verdient dan je tranen en verdriet niet. Laat je niet gek maken, door niemand!

Zoooo diegene had bij mij waarschijnlijk gelijk met een #( naar de eerste hulp mogen rennen... _:-(

Joh, jongens banketstaaf zo veel!! DIe vinden het humor om te stoken en l*llige grapjes te maken, vooral omdat ze zelf vaak nog een beetje in de pubertijd zitten :D omdat ze acherlopen :D

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 10:02

Je moet je vriend ten alle tijden vertrouwen.. Als jij zo zwaar twijfelt aan hem door 'een verhaal' en zijn kant niet gelooft moet je eens bij jezelf te raden gaan waarom je er niet zeker van kan zijn dat het niet waar is.. Misschien dat je onbewust toch dingen uit het verleden niet vergeten bent of hij je al eerder iets heeft geflixt waarom je hem niet vertrouwd. Het kan ook zijn dat je gewoon onzeker bent, in dat geval moet je hier eerlijk over zijn tegen je vriend en hem een kans geven om jou wel die vertrouwen te geven!

het codewoord is praten en zelfreflectie! Maar laat je niet te gek makenh oor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 10:02

VivaLaVida schreef:
MarcoBorsato schreef:

Zoooo diegene had bij mij waarschijnlijk gelijk met een #( naar de eerste hulp mogen rennen... _-:-(

Joh, jongens banketstaaf zo veel!! DIe vinden het humor om te stoken en l*llige grapjes te maken, vooral omdat ze zelf vaak nog een beetje in de pubertijd zitten :D omdat ze acherlopen :D

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 10:10

Ik ga met de rest mee; gewoon blijven praten & niet zomaar geloven wat anderen je zeggen. :n

Vanaf het begin dat ik iets met mijn vriend kreeg begon zijn ex dwars te liggen. Ze vertelde eerst aan iedereen dat zij nog met hem sexte etc. en toen ze door kreeg dat dat niet werkte, begon ze te vertellen dat ze zwanger was. :+
Toen dat óók niet werkte, begon ze te zeggen dat mijn vriend haar altijd heeft mishandeld & verkracht.
Uiteindelijk resulteerde haar frustratie erin dat ze 'snachts met bierflesjes tegen onze ramen begon te gooien en het glas uit de voordeur heeft getrapt. (enkeltje politiebureau & opgelost)
We hebben ons er niets van aan getrokken en er in het begin veel over gepraat. (ik bedoel, als je elkaar nog maar een week kent & je hoort al van alles wil je wel even weten hoe het zit. :Y) )

Nu lachen we er alleen maar om.
Ze is trouwens pas na 2 jaar opgehouden met kletsen...

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 10:49

wendyashley schreef:
En je weet zeker dat die vriendinnen niet gewoon stik jaloers zijn? Ze kennen die jongens niet maar nemen wel ieder woord van vreemde jongens aan,dan kunnen ze die jongens ook even aanwijzen zodat jij ze kunt aanspreken.
Als zijn familie zegt dat hij echt gek op jou is en jij de eerste bent die daar over de vloer komt,zou ik die mensen eerder geloven,lijkt me niet dat hij dat zou doen terwijl hij jou keihard bedondert.

Toen mijn vriend een weekendje met 2 beste vrienden naar Praag was,zei zijn collega ook dat hij hoogst waarschijnlijk lag te w*ppen,ik was uiteraard flink over de rooie.
Eenmaal thuis heb ik hem verteld wat er werd gezegd,hij is naar die gozer gestapt en die heeft mooi zijn excuses aangeboden omdat hij gewoon stik jaloers was en stiekum een oogje op mij had.

nou 1 vriendin dat is echt een hele goede vriendin die heeft mij ook aan hem gekoppeld die zeg ook ik geloof het allemaal niet zo maar ik zeg het wel tege je omdat je een vriendin van me bent en die andere zegge ja ikweet het zeker. ik heb gister nog 1 van die meisjes gesproken en ik gha een keer samen methaar naar die jongens toe.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 11:41

VivaLaVida schreef:
MarcoBorsato schreef:

Zoooo diegene had bij mij waarschijnlijk gelijk met een #( naar de eerste hulp mogen rennen... _:-(

Nee ik ben echt compleet anti-geweld. Ze is een vriendin van een vriendin van mij, en ze is een beetje eenzaam, gaat soms wel eens mee stappen en iedereen laat haar links liggen of noemt haar snel-n**ken-niet-betalen. Haar eigen stomme schuld. Ze woont ook in mijn buurt, we komen haar regelmatig tegen met boodschappen doen en ik zie dat het haar echt pijn doet om mij en mijn lief samen te zien. Daar haal ik veel meer voldoening uit dan haar in elkaar trappen. Het mooiste moment van 2009 was dat ze niet wilde geloven dat we een huis hebben gekocht samen. Ogen op steeltjes en steeds maar verbaasd 'heeeee, heeeeee' gillen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 11:42

lovetoulouse schreef:
wendyashley schreef:

nou 1 vriendin dat is echt een hele goede vriendin die heeft mij ook aan hem gekoppeld die zeg ook ik geloof het allemaal niet zo maar ik zeg het wel tege je omdat je een vriendin van me bent en die andere zegge ja ikweet het zeker. ik heb gister nog 1 van die meisjes gesproken en ik gha een keer samen methaar naar die jongens toe.

Het is vast dikke kletspraat, echt

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 11:49

ik heb vandaag nog niks van me vriend gehoordmaar ik hoop ook echt dat het niet zo is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 11:57

Ga je hem vanmiddag bellen?

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 11:59

nee ik laat niks van me horen.. ofmoet ik dast juist wel doen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:04

Jawel joh. Misschien durft hij jou wel niet te bellen. Bel hem gewoon op en zeg dat je even wilt praten en of hij vanmiddag of vanavond langs wilt komen. Zet dan een grote pot thee, en ga met hem rond de tafel zitten. Vertel dat je het erg vervelend vindt dat er zo gekletst wordt, dat het je onzeker maakt en dat je wilt weten of het waar is of niet, of dat er misschien iets anders is gebeurd waardoor mensen dit denken.

Als hij van niets weet zou ik hem voorstellen om die meiden/jongens samen te confronteren en te vragen waarom ze zoiets zeggen.

Als hij wel fout is geweest bedank je hem voor de leuke 5 maanden, dat je het jammer vind dat het zo gelopen is en zet je hem eruit. En pas dan ga je huilen!

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 12:07

ja maar de meide waar ik het van hebbe wouden niet dat ik tegen hem zij dat ik het van hun hadm omdat hij nogal agresief kan reageren, en hun hebben het van 2jongens gehoord en hadde ze aan belooft om niks verder te vertellen. maar heb net met een meisje gepraat die zegt dat mij vriend niet zo is,. maar ben hier gwn heel onzeker over en weet echt niet wat ik hier mee aan moet

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:09

Niet onzeker zijn, gewoon dat gevoel even van je afzetten. Ik vind het al zo vaag dat het via via is gegaan en dat niemand wat mocht doorvertellen, maar ik zou het toch echt vertellen aan je vriend. Als hij echt agressief wordt zou ik er al klaar mee zijn, maar ik zou het sowieso vertellen aan je vriend. Kom op meid, je komt heel lief over, je hebt geen hoofd waar de katten naar blazen, een beetje zelfverzekerder mag wel hoor ;)

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 12:11

ja ik denk wel dat dat het beste is. bedankt