Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebel_Jits schreef:Dat heb ik ook hoor. Dan heb ik het gevoel dat ze me helemaal de grond in boren en ga ik me weer rot en boos (op diegenen) voelen.
Je moet gewoon zorgen dat je geen kritiek kunt krijgenOf in ieder geval dat je ook positief commentaar erbij krijgt, dan is het vaak al een stuk minder.
) van anderen aan te nemen, leer je jezelf ook een stuk beter kennen. Misschien is er wel een reden waarom je niet tegen kritiek kan? Bijv. een negatief zelfbeeld, of weinig zelfvertrouwen? Vjestagirl schreef:Of de mensen die op een slechte manier kritiek geven weten niet hoe ze beter kritiek kunnen geven. Vraag gerust door, als mensen kritiek hebben dan moeten ze dat ook kunnen onderbouwen. Kunnen ze dat niet, dan kun je de kritiek naast je neerleggen.
spicegirl schreef:@broccoli-precies![]()
juist door teveel(onterechte) kritiek in mn jongere jaren, heb ik totaal geen zelfvertrouwen!
wat moet je met kritiek als ;" je bent te zwaar, je kan niet rijden, die broek staat je niet..."
wat moet ik daar uit leren? hoe moeten ze dat onderbouwen??
kritiek is niet altijd goed bedoelt, kritiek is gewoon zeggen wat een ander fout doet.en vele doen dat erg graag, en niet om de juiste redenen!
het blijft malen.ze bevestigen wat ik van mijzelf vind, en dan denk ik-zie je wel ; ik ben dik, lelijk en kan niet rijden...