Ik weet niet eens wat er precies gebeurde, maar opeens was er een auto voor me die wel heel dichtbij was, dus ik week uit naar de linkerrijbaan, maar door mijn schrikreactie te ver, en klapte tegen de vangrail.
toen heb ik 'm weer naar rechts gestuurd en ben ik over de weg getold, tegen de andere vangrail geklapt, en stond mijn auto met de neus naar de verkeerde kant stil.
Inmiddels waren er mensen bij me, en riepen dat ik eruit moet.
Alleen zat mijn deur zo in elkaar dat het niet ging.
En toen zag ik alleen maar die vrachtwagen die recht op me af kwam, en toen dacht ik echt dat het klaar was. het was zo vreemd; het ging heel snel en toch ook heel langzaam..
Godzijdank kwam ik tot besef dat ik er langs de andere kant uit moest, en godzijdank stopte die vrachtwagen op tijd. Ik ben er langs de passagierskant uitgekomen, en gelukkig goed opgevangen.
M'n airbag heeft het helaas af laten weten

Politie en ambulance waren er al snel, en toen zag ik pas hoe enorm mijn auto in elkaar zat. Hij is gelijk total loss verklaard, en er was ook weinig meer van over.
Hoefde niet mee naar het ziekenhuis, had op dat moment niet zoveel last. Beetje nekpijn.
Nu wordt het helaas wat erger, dus morgen ff langs de dokter.
M'n vader heeft me opgehaald, en ben gelukkig veilig thuis

Zit nu helemaal te shaken, begrijp ook echt niet hoe het kon.. volgens de ambulancebroeders heb ik een engeltje op m'n schouder wat goed z'n best gedaan heeft...
Morgen even langs de sloop, deel van m'n kentekenbewijs inleveren zodat ik een vrijwarings(?) bewijs heb.. en afscheid nemen van m'n eerste autootje.
Zie die vrachtwagen nog op me af komen.. was echt ff heel, heel eng, dacht echt dat het afgelopen was.
Maar kan 't nog navertellen gelukkig

Wat heb jij een geluk gehad. Ongelovelijk!