Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

crossmonster schreef:Ze verteld toch nergens wat ie kostte?
Ik zou idd ook niet via MP kopen, maar gewoon bij de fietsenmaker, dan betaal je wat meer, maar weet je wel zeker dat ie in orde is, en ook belangrijk : niet gestolen!
Hij is 24 jaar oud.
__Esther__ schreef:Koop een 2de hands brommertje bij de winkel. Voordeel is dat de brommer dan vaak goed is nagekeken en een beurt heeft gehad en de kans dat je een gestolen voertuig koopt is nihiel. Ook daar hoeven ze écht niet heel duur te zijn.
Echt zo'n ding is ideaal! lonneke schreef:die man is net geweest en heeft me mijn geld terug gegeven. helaas niet de kosten van de opknap beurt maar goed, dat moet dan maar. ik heb die mensen voor morgen afgebeld omdat ze mij ook niet kon vertellen hoe oud hij was. en dat vind ik toch wel belangrijk om te weten. nu heb ik maandag een afspraak in capelle a/d ijssel ook bij een mevrouw. dus ben benieuwd.
lonneke schreef:ik heb die mensen voor morgen afgebeld omdat ze mij ook niet kon vertellen hoe oud hij was..
Inguhh schreef:lonneke schreef:ik heb die mensen voor morgen afgebeld omdat ze mij ook niet kon vertellen hoe oud hij was..
Van heel veel scooters is niet bekend hoe oud ze zijn. Het registreren van de scooters is namelijk nog niet zo oud, en voor die tijd was er dus geen document waarop stond hoe oud de scooter was. Alleen van de scooters die minder dan iets van 4 jaar oud zijn is bekend hoe oud ze zijn.
Maar aan de andere kant is de leeftijd wel handig om te weten, het zegt vaak wel iets over de scooter..
Stephaniiee_ schreef:Toen ik een scooter op het oog had stond er op het papier dat het een 2005 model was, na wat research naar het Chassis nummer zijn we erachter gekomen dat het een 1999 model was.. Toen was het een heel ander verhaal geworden...
In 2005 is er geloof ik zo'n regel ingesteld dat alle scooters geschouwd (??) moesten worden.. Dus meestal staat op het papier dat de scooter dan al wel voor 2005 in gebruik is genomen.
En natuurlijk heeft de leeftijd er niet veel mee te maken, als hij maar inorde is natuurlijk. Maargoed, je moet niet teveel geld betalen voor zo'n heel oud barrel