Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toch heb ik m 3 weken lang elke dag gezien en ontdekt dat 'ie echt heel erg lief is, als ik iets niet wil vindt 'ie dat ook gewoon prima. Hij vraagt er ook meerdere keren om

Arvanti_haf schreef:(kheb hem op het boer zoekt vrouw feest leren kennen) ik was nog NOOIT op een feest geweest, nog nooit uitgeweest, dus wel toevallig als dit zo moet zijn...

Nou vind ik zulke dingen helemaal niet erg, integendeel zelfs. Alleen wel als ik iemand nog maar paar weken ken! Ondanks afwijzingen die avond (armen kruisen, hem op afstand houden, niet in de ogen kijken), kwam hij bij het afscheid wel weer lekker dichtbij schuiven. Snel mp3 opgezet en gezegd dat ik moest gaan. Daarna via een sms maar gezegd hij een leuke jongen is, maar ik niets in hem zie (nadat hij had gevraagd of ik uit wou eten met hem en daarna nog uit ook
)
leg hem uit wanneer je reageert zoals jij reageert. sommigen vinden dat 'lief' en anderen zullen het irritant vinden. maar die laatste zijn dan niet voor jou besteed.

Arvanti_haf schreef:Whaha... tis wel typisch... hoe KOM je erbij?????????(die ijsbrekers)
en dat van die jaguars las ik op een bordje in artis.