Ik begin: mijn ex (waar ik overigens nog mee 'omga") heeft nu ook 'eindelijk' hyves, drong steeds bij mij aan dat ik hem als vriend moest uitnodigen. Heb hem gezegd dat ik genoeg vrienden heb en dat als hij zo graag hyves vriendjes wilt worden mij dan maar moest uitnodigen
. Na lang 'hard to get' gedaan te hebben is hij toch gezwicht en heeft hij mij uitgenodigd ('als jij het niet doet, doe ik het wel kusje)...
Gevolg (waar ik al bang voor was): ik check zijn hyves bijna elke dag. Word er gestoord van!
Eerder: toen ik nog met hem had, het liep al niet meer zo errug lekker, moest ik op dat poedersuiker Wie Wat Waar lezen van iemand anders dat mijn vriend in het zkh was beland (en ik hem maar bellen maar hij nam steeds niet op...). Dit is een van de redenen geweest dat ik het heb uitgemaakt! Yep door Wie wat waar van Hyves! (was behoorlijk kwaad dat IK niet gebeld ben, hij mijn telefoontjes negeerde en dat ik vervolgens lees dat die en die die avond naar mijn vriend in het zkh zouden gaan..)
Nog een frustratie: I really don't care what you do at 12.00 and where!! If I am interested in your life I will give you a call to have a nice chat about our daily business!!
Zo nu jullie!!

'
)