Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Of zulke vakken doceren aan de uni. Heb je al een combinatie
Maar goed, dat is de discussie niet.
Nueve schreef:Zo denigrerend, alsof je zo 1-2-3 docent kunt worden.
Maar om een echt goede, of excellente docent te worden, moet je er tegenwoordig echt wel goed aan trekken. En persoonlijk vind ik een goede docent goud waard!

.
?
ayo schreef:Volgens mij kun je na een wetenschappelijke studie in één jaar een lesbevoegdheid halen of het als master doen. Je zou daarmee eventueel parttime op een middelbare school les kunnen geven. Lijkt mij ook best leuk.
Techniek en onderwijs is erg breed, gewoon doen wat je leuk vindt. Als je je lesbevoegdheid hebt betekent dat niet dat je de rest van je leven voor de klas staat
En zeker op een hbo of universiteit is werken in het onderwijs veel meer dan les geven
LarissaXX schreef:Ik snap je helemaal, heb namelijk precies hetzelfde. Doe ook N&T, met IBA2 en geschiedenis erbij, dus wel heel breed.
Ik weet het ook nog niet, mijn studiekeuze gaat van Life science & technology en lucht- en ruimtevaarttechniek tot Utrecht Law College of tóch kunstacademie
Dus ik ben benieuwd waar jij (en ikzelf ook) uiteindelijk terecht komen!
Echt héél breed.
Het probleem is gewoon dat téveel me leuk lijkt. Arts (psychiater) worden lijkt me echt super mooi, maar ook iets met fotografie/ontwerpen lijkt me leuk. Pff. Moeilijk kind ben ik ook.
Dus ik zou NG NT kiezen, met iets van CKV3 of geschiedenis zodat je je creativiteit toch nog kunt laten zien. 
Ik heb ook heel veel interesse in kunst en het onderwijs, maar aan de andere kant wil ik super graag (dieren)arts worden.